Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סמארט ב250K !


MarkN
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מאמין שאני לא צריך לפרט לך לאיזו אוכלוסייה אני מתכוון אבל אפשר להגיד שבדר״כ מצטרף לזה כובע של נייק או אדידס.

בקשר לעניין הדירה שאמרת, איזו הצדקה אתה יכול למצוא לשיקול כזה בין רכב יוקרה לבית נורמלי, או לחילופין ללא דירה בכלל? קרוב לידי יש שכונה ממש קשה עם הרבה פשע ועבריינות, בנייני רכבת ישנים ומוזנחים אבל למטה בחניה ג׳יפים וBMW חדשות.

שאחרי זה יצאו להפגין שאין להם כסף לקחת משכנתאות ולצדק חברתי.

 

אז זהו, שאתה טועה. כאמור, 90% מהאנשים בחברה בה אני עובד לובשים חולצות של טומי או של פולו או מותגים דומים. גם כשאתה מנהל פרויקט בהייטק, או אפילו ראש צוות כלשהו, זה עושה קצת יותר רשום, בעיקר אצלנו בישראל, איפה שפחות נהוג ללכת רק עם חולצות מכופתרות.

ואיזו הצדקה אני מוצא? מאוד פשוטה: אף אחד לא שם אותי כגורם אחראי לקבוע על מה אנשים אמורים להוציא את הכסף שלהם.

יש הבדל בין האמירה "מי שקונה אוטו יקר שלא יופתע שאין לו כסף לבית, לבין "מי שקונה אוטו יקר הוא אידיוט כי ככה".

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני כלכך רוצה לא להגיב כדי לא להמשיך למשוך את השרשור הזה לכיוון הזה אבל אני חייב.

דבר ראשון, תעשה סקר קטן סתם ככה קומץ של אנשים ותראה מה יגידו לך לגבי הביגוד, אני מאמין שגם שאתה יוצא לבלות אתה יכול להיווכח בזה בעצמך.

שנית אם "מרשים" אותך שמישהו קונה חולצה שעולה כפול 2 או 3 מאחרת זהה לה בגלל שיש עליה איזשהו סמל אז הבעיה היא כבר אצלך וזה לא מעניין אותי אם זה מנהל חברת הייטק או הבחור שיושב על הברזלים בשכונה.

לבסוף אף אחד לא אמר שמישהו שם אותך כגורם אחראי לקבוע הוצאות של אנשים אני פשוט אמרתי ככה המצב, וכמובן שמי שיש לו כסף אז אין עם זה שום בעיה ולא אמרתי דבר כזה בשום צורה, התייחסתי לשאר האוכלוסייה שאין לה ככה שהמשפט האחרון שלך לא תקף בכלל.

פורסם
אני כלכך רוצה לא להגיב כדי לא להמשיך למשוך את השרשור הזה לכיוון הזה אבל אני חייב.

דבר ראשון, תעשה סקר קטן סתם ככה קומץ של אנשים ותראה מה יגידו לך לגבי הביגוד, אני מאמין שגם שאתה יוצא לבלות אתה יכול להיווכח בזה בעצמך.

שנית אם "מרשים" אותך שמישהו קונה חולצה שעולה כפול 2 או 3 מאחרת זהה לה בגלל שיש עליה איזשהו סמל אז הבעיה היא כבר אצלך וזה לא מעניין אותי אם זה מנהל חברת הייטק או הבחור שיושב על הברזלים בשכונה.

לבסוף אף אחד לא אמר שמישהו שם אותך כגורם אחראי לקבוע הוצאות של אנשים אני פשוט אמרתי ככה המצב, וכמובן שמי שיש לו כסף אז אין עם זה שום בעיה ולא אמרתי דבר כזה בשום צורה, התייחסתי לשאר האוכלוסייה שאין לה ככה שהמשפט האחרון שלך לא תקף בכלל.

לא, הבעיה היא לא אצלי. כשאני מגיע לפגישה עם עו"ד \ מנהל פרויקט \ כל בעל תפקיד אחר שאמור להיות יצוגי, אני רוצה שהוא יהיה יצוגי. אם אתה חושב שכל מי שלובש חולצה מטומי הילפיגר הוא ערס, אז חבל. אבל שוב, הבעיה היא אצלך - אתה בוחר לקטלג כל בן אדם שקונה מותגים כערס. אני לא צריך לעשות סקרים כדי לראות מי האנשים שאני עובד איתם, כמה מהם הם "ערסים" ואיזה מותגים הם לובשים.

ד"א, אם זה מעניין אותך (וזה ממש לא קשור לנושא, אבל אם כבר זה עלה) חולצה של טומי גם תחזיק בדרך כלל "קצת" יותר מחולצה מקבילה שעולה רבע מזה. אז יש גם סיבה למחיר, לפעמים.

 

המשפט האחרון שלי כמו כל ההתכתבות מאוד תקף, כי כל האשכול הזה עוסק ב-"וואי איזה מפגרים! אם היה לי את הכסף הייתי קונה X ולא Y" ו-"וואי איזה מפגרים! אין להם כסף והם קונים X". לא יודע מאיפה הצורך הזה לשפוט אנשים, החל מהמותגים שהם לובשים, ועד למכוניות בהן הם נוהגים. לא יודע אם זו קנאה או כל רגש דומה אחר, אבל חבל על האנרגיה. לא כל מי שקונה אבארט' טריבוטו הוא מפגר, גם לא כל מי שקונה סמארט. חבל על כל האנגריה שמשקיעים כאן, כי חוץ מקנאה במי שיש לו כסף, או לפחות בוחר לקנות משהו שהכותבים כאן בוחרים לא לקנות, אין לא באשכול הזה ולא באשכולות דומים לזה שום כלום.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אין שום קשר לקנאה ואם הסמלים עושים לך את זה אז סבבה תרגיש חופשי להיות רדוד.

ואת התירוץ הזה של "מחזיק יותר זמן" ו"יותר איכותי" אני מכיר מזמן וזה ממש לא זה.

סתם לדוגמא אני יכול להביא לך דוגמה על חולצה שקיבלתי מהעבודה של יונידרס וחולצה מקבילה שיש לי בבית של להקוסט וגם של טומי והם דהו הרבה לפני החולצת עבודה שגם עברה אולי פי 4 אם לא יותר כביסות מהן.

(רמז, תבדוק גם איפה מייצרים את כל המותגים האלו שאתה מתרשם מאיכותם היה סביב זה באז לא קטן לפני כמה זמן).

אהה כן ושוב האנשים האלו יהיו יצוגיים עם כל לבוש מחוייט ולאו דווקא עם חולצה של מותג זה או אחר, אז תחשוב שוב לפני שאתה קורא לאנשים ש"מקטלגים" כל אחד:roll: .

 

shayy הסביר את זה הכי טוב:

צודק. נמאס כבר לראות השרשור הזה. אין פה כלום.

אפשר להעביר לעוף-טופיק לדיון בכמה שווה לך מיתוג/פוזה/שופוני...

די!

פורסם

יבגניפ - העניין הוא שחולצות כאלו הן לא יצוגיות. בגדים יצוגיים הם יותר לכיוון של חליפה וחולצות מכופתרות.

לא הייתי נפגש עם בעל מקצוע שאמור להיות ייצוגי ולובש חולצה רגילה של לאקוסט או טומי הילפיגר.

ישנו קוד לבוש מסויים לאנשים יצוגיים שאמורים לשדר סטטוס מסויים.

אגב, בארץ לצערי, הקוד הזה לא תמיד תקף. לא פעם תראה אדם שמנהל פרוייקט של מיליונים, נוסע ברכב שעולה כמו דירה אבל לבוש בחולצה וג'ינס בסגנון שאתם מדברים עליו עכשיו(לעיתים הוא גם גם ידבר כמו ערס מצוי ושום טיפת חוכמה לא תצא מפיו)

פורסם

smiro, אתה צודק ונדמה לי שגם כתבתי את זה. זה לא הופך את הטענה של scoob ליותר מבוססת או רצינית: הוא: "מי שלובש טומי הוא ערס."; אני: "רוב האנשים סביבי בעולם ההייטק לובשים מותגים כאלו. חוץ מזה, זכותם של אנשים להוציא כסף על מה שבא להם"; הוא:" אם איכפת לך ממותגים אתה רדוד". וזה אפיל בליו להכנס לסטטיסטיקה המעניינת על כמות האנשים בארץ שיש להם BMW ולוקחים חלק פעיל במחאה החברתית, כי אין להם כסף לקנות דירה.

סבבה, אז אני רדוד. כי הרי כל מי שכותב בפורום הזה ויש לו רכב "קצת" יותר מיוחד ממאזדה 2 הוא כנראה או סטיג או עשה דוקטורט בנושא, לפני שהחליט מה לקנות, למותג בכלל לא היתה השפעה על איש, והפילוסופיה על "אנשים עניים כי הם קונים bmw במקום דירה" היא לא רדודה בכלל.

עכשיו באמת מיציתי :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

וואלה את האמת אחרי שראיתי שיש קורבטים בארץ שנתון 2009-20010 שנמכרות במחיר הזה אז מי בכלל מסתכל על הרכבים ה"סופר" משהו האלו. מי שרוצה סופר מיני שיקנה מיני קופר או כדומה, וגם זה בחצי מחיר

Opel Adam S 2017

פורסם

שנית אם "מרשים" אותך שמישהו קונה חולצה שעולה כפול 2 או 3 מאחרת זהה לה בגלל שיש עליה איזשהו סמל אז הבעיה היא כבר אצלך וזה לא מעניין אותי אם זה מנהל חברת הייטק או הבחור שיושב על הברזלים בשכונה.

.

 

הדגשתי את המשפט הרלוונטי ביותר לעניין- זה לא מעניין אותך.

 

יש עוד רבים כמוך שזה לא מעניין אותם וזה בסדר גמור.

 

מצד שני, יש רבים אחרים שמאוד מעניין אותם מיתוג, ויש קבוצות אוכלוסיה שזה אפילו מאוד חשוב עבורן.

 

זה לא בגלל שהם חושבים שחולצת הפולו של מר הילפיגר איכותית יותר בגלל שהיא עשויה מבד מיוחד, זה לא בגלל שהם חושבים ששעון הפאטק פיליפ שלהם מציג את השעה בצורה מדוייקת יותר או בגלל שנעלי פראדה שלהם נוחות יותר.

 

זה בגלל שהם יודעים שהם מסתובבים בקרב אנשים שמעריכים את זה.

 

יש בדיחה ידועה על אוליגרך רוסי שמגיע לבית חברו ומציג בגאווה שעון ומתרברב בכך שהצליח לרכוש אותו ב-100,000$.

 

החבר של אותו אוליגרך מגחך ומוציא לו קופסא של אותו שעון בדיוק ומתרברב שהוא הצליח לקנות אותו ב-150,000$ ואיך החבר שלו יצא לוזר....

 

מה "מוסר ההשכל" של הבדיחה?

 

יש אנשים שכל מה שאכפת להם זה להראות שיש להם את הממון, יש כאלה שפשוט אוהבים מותגים, יש כאלה שחושבים שמותג= יותר איכות וכו', כל אחד וסיבותיו הוא.

 

השורה התחתונה היא:

 

מה אכפת לך?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
מה אתם מצפים? אם יש אנשים שקונים חולצות ב400 ש"ח בגלל שיש עליה דגל מיניאטורי קטן, שבתוך הדגל כתוב טומי הילפיגר, כשבחנות אחרת יש בדיוק את אותה החולצה מאותו הבד 3 ב200, אז גם יהיו אנשים שיקנו את הרכב הזה.

 

יש גם אנשים עם מצב יותר גרוע, אתה מביא להם את אותה חולצה של טומי רק בזיוף איכותי (הזיוף נעשה במפעל בתאיילנד שמשתמש באותה טכנולוגיה,אותם בדים) שיושב על הגוף יותר טוב מהמקורי, אבל הרעיון של "קניתי ב400 " לא נותנת להם להתבלבל ולהמשיך לטעון ש"אני קונה רק מקורי". מזל שכשלובשים את ההעתק האיכותי אף אחד לא יודע להבדיל :roll:

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם
smiro, אתה צודק ונדמה לי שגם כתבתי את זה. זה לא הופך את הטענה של scoob ליותר מבוססת או רצינית: הוא: "מי שלובש טומי הוא ערס."; אני: "רוב האנשים סביבי בעולם ההייטק לובשים מותגים כאלו. חוץ מזה, זכותם של אנשים להוציא כסף על מה שבא להם"; הוא:" אם איכפת לך ממותגים אתה רדוד". וזה אפיל בליו להכנס לסטטיסטיקה המעניינת על כמות האנשים בארץ שיש להם BMW ולוקחים חלק פעיל במחאה החברתית, כי אין להם כסף לקנות דירה.

סבבה, אז אני רדוד. כי הרי כל מי שכותב בפורום הזה ויש לו רכב "קצת" יותר מיוחד ממאזדה 2 הוא כנראה או סטיג או עשה דוקטורט בנושא, לפני שהחליט מה לקנות, למותג בכלל לא היתה השפעה על איש, והפילוסופיה על "אנשים עניים כי הם קונים bmw במקום דירה" היא לא רדודה בכלל.

עכשיו באמת מיציתי :)

 

אם כבר אתה מצטט אז לפחות תגיד את המילים המדוייקות ואל תסיט את הדיון לכיוון שלך.

אני כבר לא מצפה לתשובות ענייניות כי כבר הבנתי שפגעתי לך במקום רגיש וכנראה אתה משתייך לקבוצת המיתוג.

הסה"כ שהבעתי בהודעה הראשונה מתייחס לקבוצת האוכלוסייה שמן הסתם היא הרוב ולא עמיתייך אנשי ההייטק שיכולים להרשות לעצמם אלא הקבוצה החלשה חלקם קשה יום ואף עם מינוסים גדולים בבנק אך מרשים לעצמם להחזיק ברכב יוקרה שעולה כמו חצי בית, ובאותה נשימה לצעירים (אני לא מדבר על בני 20) אפילו בטווח הגילאים של 27-30 שיודעים לזעוק צדק חברתי ואני צריך לגור אצל ההורים כי אין כסף לקחת משכנתא ומנגד נוסעים על איזה ג'יפ של מעל 200K, אם זה נראה לך תקין אז כנראה שהשקפת העולם שלך קצת עקומה.

את עניין הקיטלוג אתה התחלת גם אם זה לא נראה לך אבל אתה הראשון שהתחלטת לקטלג את לבוש המותגים (וגם אם לא השלכת את זה לערסים אמרת באופן עקיף שמי שלא לובש אותם מבחינתך לא ייצוגי ולא היה מרשים אותך, אז חברי היקר זה בהחלט קטלוג אנשים בדיוק כמו שאני עשיתי אחרייך!).

"כל אחד קונה מה שבא לו. לפעמים גם כי זה סמל סטאטוס"...

", 90% מהאנשים בחברה בה אני עובד לובשים חולצות של טומי או של פולו או מותגים דומים. גם כשאתה מנהל פרויקט בהייטק, או אפילו ראש צוות כלשהו, זה עושה קצת יותר רשום".. אז תרשים מישהו בזה שאתה קונה משהו ב300% יותר שיבושם לך, אני לא דיברתי על מי שיכול להרשות לעצמו, את תירוצי זה יותר איכותי כבר אמרתי לך לא תקף ושוב אתה מוזמן לבדוק איפה מייצרים את כל המותגים הללו.

וכן אם אתה רודף מותגים מבחינתי אתה רדוד, אדם הוא אדם והוא לא יהיה איש עסקים טוב יותר בגלל סמל זה או אחר על החולצה שהוא לובש, את עניין האוכלוסייה שלא הייתי רוצה להשתייך אליה (שים לב שלא רשמתי בכלל את המילה ערס) העברתי בהומור אחרי הקיטלוג שלך של עולם ההייטק והייצוגיות של המותגים, שכן ה"ערסים" שציינת בהחלט שייכים לקבוצת ה-לא טומי אז לא שווה ואין אחד שלא יסכים איתי אז צר לי שפגעתי לך במותג האהוב.

והשורה האחרונה, אין לי שום בעיה עם מי שקונה רכב "קצת יותר מיוחד" ממאזדה 2 (חבל שכל פעם מחדש אתה מסיט את הדברים שלי לכיוון אחר) אמרתי מההתחלה מי שיכול להרשות לעצמו בכיף אבל אם לא אל תבכה אחרי זה על המצב ואפילו כתבת את זה בעצמך!: יש הבדל בין האמירה "מי שקונה אוטו יקר שלא יופתע שאין לו כסף לבית, לבין "מי שקונה אוטו יקר הוא אידיוט כי ככה".

אז כנראה שלא הפנמת את ההבדל באמירה בעצמך.

 

עידן, תקרא שוב את כל ההודעות שלנו ואז תראה שלא הבנת נכון את כל העניין, לא אמרתי מילה או חצי מילה על מי שקונה אבאראט' או לא משנה מה ועל טעמו וגם לא על אנשי העסקים שלובשים מותגים (עדיין דעתי נשארת בזה שזוהי סוג של מחשבה רדודה ושל ילד קטן שרודף אחרי מותג ושם), אלא על חלק אחר לגמרי באוכלוסייה.

בהחלט לא איכפת לי מה כל אחד עושה אבל שלא יבוא אח"כ בטענות, זה כל מה שרציתי להעביר. סמל סטאטוס..(מיתוג לכל דבר)

פורסם

 

עידן, תקרא שוב את כל ההודעות שלנו ואז תראה שלא הבנת נכון את כל העניין, לא אמרתי מילה או חצי מילה על מי שקונה אבאראט' או לא משנה מה ועל טעמו וגם לא על אנשי העסקים שלובשים מותגים (עדיין דעתי נשארת בזה שזוהי סוג של מחשבה רדודה ושל ילד קטן שרודף אחרי מותג ושם), אלא על חלק אחר לגמרי באוכלוסייה.

 

אתה מבין ש-2 הדברים שציטטתי כאן סותרים אחד את השני חבר?

 

אתה יוצר לעצמך סטיגמה מאוד ברורה ולא בהכרח נכונה אודות מי שרוכש מותגים.

 

זכותך.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן, אתה קצת תופס פה צד וחבל.

אפילו לי יש בארון כמה וכמה בגדים של טומי ועוד כמה (שקניתי בחו"ל במחיר נורמלי ולא השחיטה שעושים פה).

אני מכוון לאנשים שאם זה לא מותג אז לא קונה/לובש, כשאני הולך לקנות בגדים ממש לא מעניינת אותי התווית או הסמל שעל החולצה, אני קונה כי זה נראה טוב.

אם אדם שמסתכל על הסמל של החולצה כשהוא קונה בגדים לא נקרא לך רדוד אז אני לא יודע מה כן.

אני מכיר אישית קבוצה של אנשים שכשרואים בגד ישר מחפשים של איזו חברה וכמה עלה (נהיה סוג של שופוני לשלם יותר כמו ממש תחרות), ברגע שאין איזה סמל של מותג זה אוטומטית נהיה חרא בגד שברוב המקרים הוא יותר איכותי מהמותג שפתאום הפגיזו לו תג מחיר מפוצץ והוא נהיה סמל איכות.

ממליץ לך לחפש איכשהו את התוכנית של אורלי וגיא שממש עשו את זה בגדול, לקחו בגדים מאיזה שוק, הכניסו אותם לאיזו חנות בוטיק בקניון בהרצליה שמו תגי מחיר מגוחכים של 4 ספרות ואנשים פשוט נדהמו כמה שהבגדים מהממים!! אתה יכול לדמיין לעצמך מה היה קורה אם זאת הייתה באסטה בשוק מה היו אומרים על המראה של אותו בגד.

 

ולסיום קומי כי אני לא אוהב את האווירה בשרשור כולה הבענו דיעות ולא חיפשתי לפגוע\לריב עם אף אחד הנה מערכון בנושא:

שים לב מדקה 3:25 במיוחד לנושא.

פורסם

ברור שגם מה שאתה אומר הוא נכון.

רק פשוט אל תרוץ להסיק שכל מי שקונה מוצר X הוא רדוד, כמו שנשמע מהדברים שלך שאתה חושב.

ד"א את מרבית חולצות המותגים שלי קניתי בחול גם כן :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...