Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

מישהו פעם שמע על חברה טרייד מוביל? למישהו יש ניסיון איתם?

 

מצאתי את הרכב שאני מחפש, עם נתונים טובים, וצבע שאני אוהב, אך משהו נשמע חשוד-הם לא אמרו מחיר, אין להם את הרכב במלאי הוא נחשב "עתידי" והנציג לחץ עליי שהם יכולים לשמור לי אותו "בלעדי" ולהביא לסניף הקרוב בתנאי שאני אתן להם צ'ק של 1000 ש"ח ובמידה ואני לא קונה אני יקבל את הכסף חזרה, כמובן שלא הסכמתי לזה ואמרתי "נחשוב"

אז אני שואל הייתם עושים?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

אני לא יודע לאיזה סניף מדובר, אבל בדיוק עכשיו לידידה שלי היתה חוויה לא מוצלחת בסניף ראשון לציון.

הגענו לסניף ראשון דרך מודעת יד 2, ניתן צ'ק פיקדון 1000 ש"ח לרכב "עתידי", שהיה צריך להגיע לסניף תוך ימים ספורים.

אחרי חודש הבטחות של "עוד יומיים" הוחלט לבטל את ההזמנה.

הבחורה נסעה לסניף, ביטלה את ההזמנה, אבל צ'ק פיקדון היא לא קיבלה, כי לדבר המוכר הצ'ק נמצא בהנהלת חשבונות, והוא יישלח לביתה.

עבר עוד חודש, והצ'ק לא הגיע. בינתיים היא קנתה רכב אחר, במקום אחר, כמובן.

 

בדיוק היום התקשרתי לטרייד מוביל בנושא, ואחרי 4 טלפונים של פימפומים מפקידה אחת לשנייה התקבלה התשובה - לא שולחים צ'קים בדואר, וצריך להגיע להנהלת חשבונות לראשון לציון כדי לקבל צ'ק בחזרה.

מה שאני חושב על כל זה - עדיף לא לרשום.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני לא יודע לאיזה סניף מדובר, אבל לידידה שלי היתה חוויה לא מוצלחת בסניף ראשון לציון.

הגענו לסניף ראשון דרך מודעת יד 2, ניתן צ'ק פיקדון 1000 ש"ח לרכב "עתידי", שהיה צריך להגיע לסניף תוך ימים ספורים.

אחרי חודש הבטחות של "עוד יומיים" הוחלט לבטל את ההזמנה.

הבחורה נסעה לסניף, ביטלה את ההזמנה, אבל צ'ק פיקדון היא לא קיבלה, כי לדבר המוכר הצ'ק נמצא בהנהלת חשבונות, והוא יישלח לביתה.

עבר עוד חודש, והצ'ק לא הגיע. בינתיים היא קנתה רכב אחר, במקום אחר, כמובן.

 

בדיוק היום התקשרתי לטרייד מוביל בנושא, ואחרי 4 טלפונים של פימפומים מפקידה אחת לשנייה התקבלה תשובה - לא שולחים צ'קים בדואר, וצריך להגיע להנהלת חשבונות לראשון לציון כדי לקבל צ'ק בחזרה.

מה שאני חושב על כל זה - עדיף לא לרשום.

 

זה נשמע מהתחלה דיי חשוד וכמובן שלא רצתי לתת להם צ'ק, אבל אי אפשר לראות אוטו בלי הצ'ק?

 

מדובר על רכב זול של בסביבות 10,000 שקל (פיג'ו 406)

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

אני לא רואה שום דבר חשוד גם במקרה שהיה לנו.

פשוט השירות גרוע.

רכב "עתידי" זה אומר שמישהו הזמין רכב חדש בעסקת טרייד אין מאחד היבואנים, שעובד עם "טרייד מוביל", ועד שהוא יקבל את הרכב החדש, פיג'ו 406 שאתה מעוניין בו נשאר אצל בעלים קודמים.

אם יש בעיות הספקה \ בן אדם החליט למכור לבד או לבטל את הכל, אתה תלוי באויר.

אולי, אולי אתה יכול לראות את הרכב אצל הבעלים הקודמים - הרכב עדיין אצלו, אם תמצא את האיש (לא תקבל מידע מטרייד מוביל).

מה שהם לוקחים , זה צ'ק פקדון. הם לא מפקידים את הצ'ק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ובלי קשר, מהאתר שלהם עולה כי מדובר ברכב עם מנוע 1.8 ליטר. מומלץ להמנע מהדגם הזה, ושווה לחפש 2.0 ליטר. מדובר באוטו עדיף משמעותית, וגם אמין יותר לאור העובדה כי ל-1.8 בלוק מנוע מאלומיניום.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

סוחרים.

על כל המשתמע.

 

אני קניתי אצלם את הפונטו דינמיק שלי, בהתחלה עוד רצו מעל מחירון. אחרי 3 שעות מו"מ!!! שיחררו.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...