Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לשרים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול ראיתי את שר התחבורה ישראל כץ נוסע באודי A6 2010.

כזכור לי השרים היו אמורים לקבל סיטרואן C5 ולפני זה היה להם סקודה סופרב!!

אז איך הוא עדיין נוסע עליו?

 

39426-350x230m3.jpg

 

audi-(1)_wa.jpg

 

4907-350x230m3.jpg

Créative Technologie סיטרואן-יש בה משהו שאין בשום אוטו אחר!!

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא קרה שום דבר חוץ מהקדמת הבחירות. החלפת כלי הרכב לשרים נדחתה עד לאחר הבחירות וכך חוץ ממקרי השבתה מאונס כמו למשל אצל סגן השר ליצמן שייאלץ, או כבר נאלץ, להתנייע רחמנא ליצלן בתוך ב.מ.וו 528I דנדשה, שאר השרים יצטרכו להמשיך ולסבול בתוך הגרוטאות הנוכחיות שלהם, עד לבחירות. לא קל הענין הזה של שליחות ציבורית.

וכמובן שגם לא ביטלו כלום, אפשרות הבחירה בין הצרפתיה לגרמניה נותרה כשהיתה. ואני מנחש שכמות הגרמניות בתוך הממשלה הבאה תהיה גדולה מהמצופה.

פורסם
לא קרה שום דבר חוץ מהקדמת הבחירות. החלפת כלי הרכב לשרים נדחתה עד לאחר הבחירות וכך חוץ ממקרי השבתה מאונס כמו למשל אצל סגן השר ליצמן שייאלץ, או כבר נאלץ, להתנייע רחמנא ליצלן בתוך ב.מ.וו 528I דנדשה, שאר השרים יצטרכו להמשיך ולסבול בתוך הגרוטאות הנוכחיות שלהם, עד לבחירות. לא קל הענין הזה של שליחות ציבורית.

וכמובן שגם לא ביטלו כלום, אפשרות הבחירה בין הצרפתיה לגרמניה נותרה כשהיתה. ואני מנחש שכמות הגרמניות בתוך הממשלה הבאה תהיה גדולה מהמצופה.

 

אודי A6 זה גרוטאה??

Créative Technologie סיטרואן-יש בה משהו שאין בשום אוטו אחר!!

פורסם
אבל זה המכרז הקודם , אז למה הוא לא החליף רכב??

 

מה אכפת לך?

אם אני לא טועה, הם לא מחוייבים להחליף רכב ויכולים "למשוך" עם הקודם כדי לחסוך בעלויות (ולהצטייר יפה בסקרי הוצאות השרים בעיתונות :)).

 

אבל לגבי הסדרה 5 אני לא זוכר שזה בוטל בפועל, אלא רק שדיברו על לשקול זאת מחדש. ייתכן ופשוט השקיטו את העניין.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

רועי צודק. לא בוטל דבר.

מה שחורא לי בכל הענין, זה שהם היו צריכים לקבוע - כפי שהציעו בעבר לקבוע לגבי הליסינג, שמחיר הרכב לממשלה לא יהיה יותר מ- X% מוזל לעומת המחיר לצרכן. נראה לי שסיטרואן עמדו בזה, בסה"כ.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

השאלה הגדולה היא מי יהיה מוכן לקנות את הסיטרואנים האלו אחר שנעשה בהם שימוש ממשלתי?

 

אישית ממנהל הרכב הממשלתי אני מוכן לקנות רק 4 סוגי רכבים:

סופות,

סילבראדוים,

סוואנות,

ומשוריינים למיניהם (קאדילאק, סוברבן, - רכבי שב"כ בקיצור)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
אודי A6 זה גרוטאה??

 

אז למה מחליפים ?

ובכדי למנוע טירחת מקלדת נוספת, הסיבה לתמיהה שלך נובעת ממה שהתכוון להיות סוג של לעג מריר על הצורך הזה של נבחרינו לשנע את עכוזם בתנאים אופטימליים ושחלילה זה לא ישקע יותר מדי בגלל שהאוטו קצת ישן.

פורסם

אני לא מתכוון להגן על דרך ההתנהלות של ממשלתנו אבל הרכבים הללו עוברים ק''מ גבוהה במהלך התקופה שהם אצל השרים ולכן בחישוב נוסף הבלאי מואץ הטיפולים והבלאי נעשים יקרים ואז עדיף פשוט למכור ולרכוש חדש עם אחריות.

רובנו יודעים כי אחזקה של רכב יוקרה כשל אודי נעשית מאוד יקרה בתום האחריות שלה.

אני מקווה שהרוב יבחרו לשנע עצמם בסיטרואן המאובזרת והפחות מנקרת...

פורסם
אצל סגן השר ליצמן שייאלץ, או כבר נאלץ, להתנייע רחמנא ליצלן בתוך ב.מ.וו 528I דנדשה,

 

רחמנא ליצמן, התכוונת.

 

אגב, מה קרה לרכבו של ליצמן?


×
×
  • תוכן חדש...