רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
האם השתנו החוקים לאחרונה וקיום אסור להגדיל מידת ג׳אנט?
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חבר מעוניין לקנות מחברת הליסינג את הרכב שהוא נוהג בו כיום. חברת הליסינג טוענת שלפי מחירון יצחק לוי הנוכחי מחיר המחירון הוא x בזמן שלפי המחירון של יצחק לוי באינטרנט (החינמי) המחיר הוא y... אני מדבר על מחיר המחירון הרשמי לפני הורדות וכו". נשמע לי מוזר, אבל האם זה יתכן? תודה.
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- 2 תגובות
- 535 צפיות
הרכב הנ"ל מגיע עם TWIN TURBO? הכוונה היא טורבו ומגדש על. ועוד שאלה על הדרך כמה כ"ס הK03S שלה יכול לעמוד בלי להזיק לו?
הודעה אחרונה מאת pronella, -
- 4 תגובות
- 973 צפיות
\שלום, ליפני כמה שבועות הזמנתי מהאתר שהמליצו פה בנעוץ : http://www.tuning-art.com/SEAT_c91_sid1d8f5f120a5cc6af53e1b7b40cb4e686_x1.htm השטיחים עלו 40 יורו והמשלוח עוד 20 כי זה משלוח מהיר לפי מה שהם אמרו ומגיע שליח עד הבית, זה מה שקיבלתי היום בדואר ואין לי מושג מה זה אומר ומה לעשות עם זה, מה זה נעצר במכס ? ולמה הם לא שולחים מכתב ברור בעברית ורק את זה :
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
האם יש היום קהילה ישראלית במתעסקת בסימולטור הזה? כל החיפוש מביאים אותי למבוי סתום. lfsisrael לא פעיל. תודה.
הודעה אחרונה מאת HybridBoy, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1 אלף צפיות
השאלה בכותרת, משהו שאני לא מבין, האם מדובר בגלל האוויר הדחוס יותר? פתאום הלנד קרוזר "עפה" בלחיצה קלה...שימים לפני כן בקיץ חם יותר הרכב מגיב חלש במעט.
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהבתי מאד את הג׳אנטים אבל ציפיתי ליותר בעיצוב החיצוני :-/ ... 6.9 שניות - 100 קמש , כל הפרטים בלינק למטה http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/907/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%91%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%94-2013-%D7%A0%D7%97%D7%A9%D7%A4%D7%AA-%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%AA עריכה : מקריאה חוזרת הרכב נכנס לייצור ..
הודעה אחרונה מאת Natan_, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מתוך YNET: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4301224,00.html 12 חודשי מאסר ושמונה שנות פסילת רישיון. זה העונש שגזר הבוקר (יום ב') בית המשפט המחוזי בבאר שבע על נהג המונית מיכאל לוי, שהורשע בגרימת מותו ברשלנות של הילד אריק עופר, בעת שזה רכב על אופניו באופקים. התאונה אירעה במרס 2010, כשעופר בן ה-11 וחברו ולדימיר וורופייב רכבו על אופניהם ברחוב באופקים. לוי, בן 55, לא נתן להם זכות קדימה ופגע בשניים במעבר חציה. עופר נפצע אנוש ולאחר מכן מת מפצעיו בבית החולים. וורופייב נפצע קשה בתאונה. בית המשפט זיכה את נהג המונית מהריגה, העבירה שבה האשימה אותו הפרקליטות, והרשיעו בגרימת מוות ברשלנות בלבד וגרימת חבלה ברשלנות. השופט אליהו ביתן אמר בגזר הדין כי ניתן היה למנוע …
הודעה אחרונה מאת Notepad, -
-
- 0 תגובות
- 488 צפיות
Renault teams with Caterham to revive historic Alpine brand יש שמועות כבר הרבה זמן שרנו רוצים לחזור ולייצר מכוניות ספורט תחת המותג אלפיין שלא בשימוש כבר שנים. עכשיו הם הודיעו שהם פותחיל מפעל משותף עם חברת מכוניות הספורט הבריטית קטרהם
הודעה אחרונה מאת LotusElise, -
- 1 תגובות
- 14.4 אלף צפיות
שלום,הייתי היום בסוכנות של טויוטה וראיתי כבר מספר פעמים שיש כפתור ליד הידית הילוכים שהוא משחרר את הנעילה של הידית, רציתי לשאול בשביל מה זה הכרחי בכלל?, המחשבה היחידה שעולה לי לראש אולי בשביל שילדים לא ישחקו עם ההילוכים או משהו .
הודעה אחרונה מאת Dittohead, -
משטרת ישראל מתחדשת בניידות סיור חדשות: רכב ה-KIA SORENTO יחליף את כלי הרכב הנמצאים כיום בסיור. זאת לאחר עבודה כלכלית ותפעולית של 4 שנים ובשל צורך שעלה מיחידות השטח ומאגף המבצעים. צוות העבודה בחן את הדרישה המבצעית מול כלי הרכב, מול התנאים בשטח ומול החישוב הכלכלי. בצוות היו נציגים ממחלקת תחבורה ותכנון לוגיסטי מאגף תמיכה לוגיסטית, נציגי אג"מ ונציגי מחלקת בטיחות. בחודש פברואר הקרוב יכנסו לשימוש 50 הרכבים הראשונים. קניית רכבים אלו תחסוך למשטרה עשרה מיליון שקלים לתקופה של 4 שנים. ברכב יהיה תא הפרדה בו ניתן יהיה להושיב שלושה עצורים במקביל. הרכב יכול להיכנס לתנאי שטח קשים. כמו כן הוא יצויד במחשוב ניידות, קשר כריזה ועוד. (מקור: אתר …
הודעה אחרונה מאת MOTIOZ, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, ספריי צמיגים האם בכלל מומלץ? שמעתי מ עובד ב פאנצ'ריה שזה מיבש את הצמיגים ובחום בארץ זה כמו קרם שיזוף בשביל הצמיגים, אני משתמש ב ספריי של טרטל וואקס Wet'N Black ואני שם אחת לחודש ונעזר ב מברשת בשביל לשים את החומר . תודה
הודעה אחרונה מאת RuvenT-M, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 982 צפיות
היום נתקלתי בזה: http://www.nirsham.co.il מה דעתכם ?
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
- 1 תגובות
- 623 צפיות
היום הייתי בפנצ'ריה כדי לתקן שני פנצרים. ראיתי את העובד שם מדבקות רגילות. שאלתי אותו האם לא צריך לשים מדבקות פטריה אז הוא ענה שאם זה לא בדופן אז לא חובה. האם זה נכון?
הודעה אחרונה מאת fixxxer, -
נתקלתי במספר סירטונים לאיזו תופעה מוזרה, מנמיכים רכבים, הופכים אותם לכמה שיותר מכוערים ומתניידים איתם בגאוה. אז כמו ששאלתי, מה הקטע? http://www.youtube.com/watch?v=SfQ315JoiF0 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. http://www.youtube.com/watch?v=zG5xFaqTgfU דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. http://www.youtube.com/watch?v=KY6-a723Tbs דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. http://www.yo…
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- 3 תגובות
- 763 צפיות
שויין, עוד אין לי את המצלמה שבוע וכבר בעיות לא מובנות. בזמן חיבור ה USB למחשב מופיע לי על מסך המצלמה איקון של שעון חול ולא נוצר חיבור למחשב. מוציא את הכבל, עובדת רגיל. הבעיה שאין אפילו חוברת הדרכה נורמלית. אשמח לקבל עזרה
הודעה אחרונה מאת alonvol, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכם, לאחרונה מכרתי את הקסרה 2000 שהייתה בבעלותי, רכב שנשמר מאוד. בעלת גיר אוטומטי איך לא ה AL4 המהולל. הייתה בעיה ( קטנה מאוד יחסית לבעיות שאני שומע ) בשסתומי הגיר. לאחרונה התחלתי להתעניין במס' מכוניות ביניהן הC5 , וה406-407 וכו' לכ60% אם לא יותר קיימת בעיה או הייתה בעיה בגיר האוטומטי הנ"ל, ועוד 15% מוכרים ש"מבטיחים" שהכל בגיר בסדר. גיר שהיה מיוצר יותר מ10 שנים !, מהקסרה דור ראשון\פיג'ו 306 ועד ל407\C5\C4 ובטח עוד מס' רכבים. כשלפחות ל60-70% בעיית שסתומים\בעיות בגיר\עבירה לא חלקה של ההילוכים וכו'. חלק אף החליפו\שיפצו\תיקנו את הגיר אחרי 40-80 אלף ק"מ!. השאלה שלי היא " למה לעזלזל לא עושים עם זה משהו ?", למה היבואן או היצרן לא לוקחים אחריות?…
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 4 אלף צפיות
רבות נכתב על דגמי רכבי המיני , עפ"ר הידניים ,שהגיעו לאחרונה לארץ ותפסו פופולריות. נכתבו פה הרבה חוות דעת ומבחני דרך לא מעטים. אבל מה - הכל על רכבים חדשים שנסעו מעט על הכביש. מעניין לדעתי לדעת איך רכבי מיני שורדים את מבחן הזמן. כידוע היצרן מחפש לצמצם עלויות - בפרט ברכבי מיני שם שולי הרווח מעטים. האם המחיר הזול בא על חשבון איכות ההרכבה והחומרים ? האם רכב מיני בן מספר שנים וקילומטראז' גבוה ישרוד את מבחן הזמן והבלאי כמו נגיד סופר מיני או קומפקטית או משפחתית של אותו יצרן ? אין תשובה חד משמעית , אבל אתאר כמדגם לא מייצג רושם שקיבלתי לגבי פיז'ו 107 ידנית בת שנתיים וקצת עם 93,000 ק"מ שקיבלתי השבוע כרכב מושכר ליומיים באי יווני. יש לציין …
הודעה אחרונה מאת rev-Match, -
-
שימוש בסולר חם.
מאת ytk- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 482 צפיות
שלום רב. האם זה בסדר שסולר חם בטמפרטורה של 88C יכנס למשאבת הזרקה ,אינג'קטורים , מנוע? מבחינת טמפ הסולר אין סכנה? מבחינת נזק או בלאי מואץ לרכב? אני שואל כי אני יודע שבמקומות קרים משתמשים בחימום הסולר ע"י מחליף חום שמבוסס על מי הקירור. משתמשים במחליף חום גם כשעושים הסבה לנסיעה על שמן צמחי. תודה ולילה טוב יואב
הודעה אחרונה מאת ytk, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אני מחפש כבר כמה שבועות מדבקה לרכב בסגנון של איך אני נוהג אבל מצחיק. מצאתי באיביי אבל באנגלית פחות להיט. אם למישהו יש מושג איפה לקנות אני אשמח! לדוגמא תמונה. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 41 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
היי, אני רוצה לשתף את כולם בחווייה שהיתה לי מהמשחק הזה כדי שבתקווה אחרים יהיו זהירים ממני שיבדקו טוב לפני שיוציאו סכום כסף מופקע על המשחק הזה. אני חובב גדול של כל סדרת NFS ואני חושב שהמשחק האחרון NFS: The Run היה אחד המשחקים המלהיבים והטובים שהם הוציאו אי פעם. ולכן, לא היה לי שום ספק שביום הראשון שהמשחק מגיע למדפים בארץ אני קונה אותו. לא משנה שהמחיר של 270 ש"ח לPC הוא מחיר אסטרונומי ולא מקושר למציאות. אז ככה, הרעיון של המשחק באמת שונה ומעניין. אתה חופשי להסתובב כהוות נפשך (רק כנהג) ברחבי העיר ובכל פינה מסתתרת לה מכונית חדשה עם משימות שמתאימות רק לה, בעיקר מרוצים. המרוצים עצמם מתקיימים גם בתוך העיר ולמרות שאתה חופשי לנהוג באיזו דרך שאתה בוחר על-מנת להגיע…
הודעה אחרונה מאת oria1199, -
-
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
סדרת כתבות השוות קריאה מופיעות כעת באתר האוטוקאר, כולל התייחסות לפוקוס ST ולטויוטה GT86. התייחסות דומה לפוקוס קראתי במקומות נוספים; נהדרת על הכביש, נופלת על המסלול ממגאן RS קאפ ומאסטרה OPC. למותר לציין שכותב שורות אלו מרוצה מאד מהבחירה... http://www.autocar.co.uk/
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 132 תגובות
- 13.8 אלף צפיות
היום בבוקר אני נוסע לי לתומי ברחוב לוין בראשל״צ בדרך לשער ראשון בצריפין. לאחוריי נדבק נהג מסחרית ישנה, כשאני אומר נדבק אני מתכוןן שהבחור היה כלכך צמוד שכשהאטתי לקראת באמפרים הוא נאלץ לבלום בלימת חירום. הבחור הלחוץ מפנה את ההזדמנות שבה הנתיב הימני (שבו חונות מכוניות בדר״כ) לכדי רווח של 2-3 מכוניות בערך (ואז נסגר שוב בגלל עוד מכונית חונה וחותך אותי לקראת רמזור, כמעט נגרמה תאונה. ברמזור הבא כבר עמדתי לפניו. בהתחלה חשבתי להיות קטנוני ולעשות דווקא ברמזור על מנת שלא יספיק לעבור אותו, בסופו של דבר החלטתי שאני לא משחק במי ילד יותר קטן ונסעתי, הוא הספיק לעבור וגם עוד כמה מכוניות אחריו. בשביל הנוסע לכיוון שער ראשון, אחרי כל הפניות, כשהוא נסע אחריי כבר התחלתי להבין שיעד הנסיעה …
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
האם בשילוב לאחור בטויוטה יאריס 2007 דגם סול צריכות להידלק 2 אורות רוורס או אחת? בדקתי את כל החיבורים כולל את הנורה ועדיין דולקת רק אחת? נאמר לי שיש מכוניות בהן דולק רק אור רוורס אחד.
הודעה אחרונה מאת JANT18, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1856579 מה יהיה על החברים בצפון? ובינתיים בנתניה: http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=21&SubModelID=&FromYear=2012&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info= דוגרי, במחירים האלה יש לה הרבה יותר הצדקה ואולי היה יכול להיווצר לה אפילו שוק. חבל שלא מכרו את הרכבים במחיר הזה מכלתחילה, אבל על היבואן הזה כבר דובר רבות. אפסילון חדשה ב- 75K, נשמע הרבה יותר הגיוני. גם דלתא ב- 150K זה כבר עדיף על ה- 187K הרשמי. בהנחה שהם עדיין לא מפסידים על הרכב, מדובר על הפרש (התחלתי, משום שאני מניח שגם בבאי-אנד-דרייב יש עוד על מה לדבר) של כמעט 40K !!! תנחומי למי שרכש במחיר מלא...
הודעה אחרונה מאת vo364, -
-
עקיפה בפס לבן 1 2
מאת alonvol-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בוקר טוב. אם יש לי סרטון מהבוקר של רכב שעוקף אותי בפס לבן, ממול מגיחה משאית, וירדתי לשוליים כדי למנוע תאונה, יש מה לעשות עם זה ?
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
שלום אנשים יקרים יש לי סוזוקי גראנד ויטרה שנת 2000 מנוע 1600 232000 ק"מ כמה שמן מומלץ למלא במנוע? עד הגבול העליון של המדיד או פחות? אם פחות אז כמה פחות? (שמעתי פעם שמעל הגבול העליון זה יכול ליצור לחץ גבוה במנוע ולהזיק. זה נכון? איזה נזק?) בגיר ידני איך נכון להשתמש בהילוכים בעליות רציניות? האם בהילוך נמוך , מעט גז, עם סיבובים גבוהים (בין 3500 ל 4000 סל"ד) או הילוך גבוה עם חצי דוושת גז לחוצה וסיבובים יותר נמוכים 3000 סל"ד ומעט מתחת אפילו? מה ההשלכות של כל שיטה? [בכלל כמה סל"ד אוטו כמו שלי אוהב בעליות וכמה במישור] בעליות לירושלים תמיד אני בהתלבטות האם להעביר לשלישי ואז האוטו קצת צועק או לעשות את זה ברביעי ואז דוושת הגז לא כל כך מגיבה. תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת dny, -
-
רציתי לדעת, האם רכב נקרא נקבה או זכר. לדוגמה, טויוטה קורולה גדולה, מאזדה 3 קטנה.(הכל דוגמאות). עכשיו, מהצד שני למשל, אוטו יפה, אוטו חזק, אוטו נקי וכו'. אחת ולתמיד, האם רכב זו אישה או זכר? אני מקווה שתקחו את השרשור ברצינות, תודה.
הודעה אחרונה מאת Yellow Engine, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
יש ליד הבניין שלי אופנוע ספורט יחסית חדש שכל פעם שאני רואה אותו (בוקר-צהוריים-ערב-לילה) הוא עומד שם ללא שרשרת ובלי כלום שיגן עליו מפני גניבה. יש לי הרגשה שזה די קל לגנוב אופנוע, לא כך ? ואם כן, אז מדוע הבעלים של אותו אופנוע ספורט לא מגן עליו יותר ?
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 835 צפיות
אני גר בתל-אביב ואני צריך לעשות טסט, פעם ראשונה שאני לוקח רכב לבצע טסט. בגדול הכל ברכב תקין, מאושר ברישיון ולא אמורה להיות בעיה מיוחדת, אבל רציתי לשאול אם יש מקום שבו יש סיכוי נמוך יותר שיטפלו לקטנות? מקום שהיתה לכם חוויה חיובית (יחסית?)?
הודעה אחרונה מאת עזרה,
-
מי מחובר 69 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 358 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- Tal7
- Step
- FROGIE
- Itzik-b
- עוזי ל
- Matanb1998
- iEminem
- מחכה
- בן מיכאל
- samg
- nglancer
- zvit
- motior
- סולל הדרך
- sperial
- PASHUT
- ronrobin
- benny62
- yuvk
- BRAVO_SX
- Sh123454
- IsraCar
- David32
- orankohn
- ישה
- לב טוב
- TurboMan
- RedLabel
- yahaga
- orsh99
- Chabadi
- טויוטה סופרה
- eran_k
- nir eli
- פאר האורה
- Albetx
- גולדן191
- gpro
- BassDriver
- srool
- BoazB11
- shlomiko
- garay
- yoav911gt2
- ניקו פ.
- RK
- אורי מ.
- itaimoto
- hans
- `Infinity
- פינדר
- david3692
- D4K
- fishmanl
- flytomars
- Super_T
- שחר 1
- blackpolo
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- Stangg
- Night Driver
- מלטבשי
- אבי ים
- EliC25
- פלוני אלמוני21
- חד אופן
- shahar188
