Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה = רובר(2)? [פיאט סוגרת את לנצ'יה?]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1856579

 

מה יהיה על החברים בצפון? ;-)

ובינתיים בנתניה:

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=21&SubModelID=&FromYear=2012&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=

 

דוגרי, במחירים האלה יש לה הרבה יותר הצדקה ואולי היה יכול להיווצר לה אפילו שוק. חבל שלא מכרו את הרכבים במחיר הזה מכלתחילה, אבל על היבואן הזה כבר דובר רבות. אפסילון חדשה ב- 75K, נשמע הרבה יותר הגיוני. גם דלתא ב- 150K זה כבר עדיף על ה- 187K הרשמי. בהנחה שהם עדיין לא מפסידים על הרכב, מדובר על הפרש (התחלתי, משום שאני מניח שגם בבאי-אנד-דרייב יש עוד על מה לדבר) של כמעט 40K !!! תנחומי למי שרכש במחיר מלא...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני לא הבנתי אם הוא מתכוון לבטל את ה brand בכלל או להפסיק להשקיע בו עד לזמנים טובים יותר.

בכל מקרה, המותג הזה די מת כבר הרבה זמן.

emotion of motion

פורסם

מבחינתי, לפחות, לנצ'יה לא קיימת מעל עשור.

ממובילה טכנולוגית, שידעה לייצר מכוניות הנעה קדמית מהנות לנהיגה, וידעה לעשות קסמים בשלדות בינוניות של פיאט, הפכה לנצ'יה ליצרן של פיאטים מקושטות לעייפה, ובניגוד לאלפא, שהבליחה פה ושם עם מכוניות ראויות לשמן (ולסמל שעל חזיתן), מלנצ'יה לא ראינו כלום בעשור האחרון.

חבל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הדלתא הזו תקועה כבר איזה חצי שנה שם בבי אנד דרייב, אני עוקב...

 

אם אני מבין נכון, זו אותה תמונה, אבל יש כמה וכמה רכבים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הוא למעשה חתם על תעודת הפטירה של לנצ'יה. מעתה והלאה ישתמשו בשם לנצ'יה כדי לקדם מכירות של דגמי קרייזלר באירופה.

אולי אחרי שתהיה התאוששות רצינית מהמשבר, מישהו יחשוב להחיות את המותג מחדש. מצד שני, מי ירצה להתעסק עם זה?

http://www.autoedizione.com/column-poor-poor-lancia-my-beloved-lancia/

 

בראיון לעיתון "קוריירה דלה סרה" מסביר סרג'יו מרקיונה את תוכנית הפעולה של הקונצרן (פיאט) לשנים הקרובות:

http://www.autoedizione.com/marchionne-fully-explains-new-production-plan/

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

איפה אלוהי הלנצ'יה? שיחזיר את הדלתא אינטגריל, כל כך יפה, וכל כך אופה.

אני מסכים עם קואורה ספורטיבו, לא נראה לי שלמישהו יהיה את הרצון והכסף להתעסק עם הלנצ'יה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...