רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 813 צפיות
אני קניתי פיג'ו 98 ידנית אחרי 10 חודשים שלא נהגתי על ידני (מאז השיעורי נהיגה) כמו שאני בטוח שהרבה הבינו פה כבר השינוי מידני של שיעורי נהיגה (קיה ריו 2012 במקרה שלי) לרכבים מהמודלים היותר ישנים בעייתי קצת. נראה שיש לי בעיה כשאני מתחיל נסיעה ומעביר להילוך ראשון האוטו הרבה פעמים מתכבה לי, אני יודע שצריך לתת בדגמים האלה קצת גז לפני שמשחררים את הקלאץ אבל נראה שאני לא מצליח לקלוט עד כמה לתת גז, כי גם אני לא יכול פשוט לשבת ולעלות לאט לאט את הטורים ולעקוב אחריהם בזמן שכל העולם ואחותו צופרים לי מאחורה. בקשר לרוורס אני באותה בעיה, היום רק בשביל לצאת מהחנייה התכבה לי האוטו פעמיים ויאמר לזכותי שאיזה זבל עם אקורד 2012 חנה באלכסון מה שהצריך ממני לעשות אקרובטיקה עם הרכב בשבי…
הודעה אחרונה מאת deltaHF, -
-
החל שיווק הולוסטר טורבו, ידנית ב-160 אלף שקלים ואוטומטית ב-170, לדעתי תמחור מאוד מוצלח שלא מרחיק אותה יותר מדי מהדגם האטמוספרי. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת Apple, -
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לא מצליחים להעלות אותה על גרר מרוב שהיא נמוכה מישהו מכיר את הרכב?
הודעה אחרונה מאת nimi13, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני חושב שהסבירו באחד הסרטונים שה iroad מזהה את הדבורה ממרחק של 700 מטר, ואילו הטווח שלה בתנאים אופטימאליים הוא קצת מעל קילומטר... מה ההגיון? במהירות 140 קמ"ש לוקח כשבע שניות לעבור 300 מטר. זה אומר שיש לו מלא זמן "ליירט" אותי עד שהגלאי קולט אותו. או שאולי לא הבנתי נכון את הסרטון?
הודעה אחרונה מאת Notepad, -
- 4 תגובות
- 920 צפיות
שאלה היפותטית משטרת התנועה עוצרת מכוניות מאחורי הקו הירוק אך מה קורה בדיוק בכפרים ובכבישי גישה אליהם? היו בעבר דיונים פה על סכנת חיים במכונית ובריחה של מכונית תוך כדי פגיעה ברכוש, מה קורה כאשר אני מרגיש מאוים ואין לי ברירה אלא לפגוע באיום עצמו. האם הפגיעה נחשבת כדריסה? גם אם במידה וחס וחלילה האיום נהרג? האם היו דוגמאות כאלו לא עלינו בעבר?
הודעה אחרונה מאת focos, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
באוגוסט חטפתי דו"ח על החזקת טלפון ביד בזמן נהיגה (אפילו לא דיבור ). התארגנתי מהר ושלחתי בקשה להמרה של הדו"ח באזהרה מכיוון שאני עומד בקריטריונים: יותר מ- 10 שני וותק ויותר מ- 5 שנים ללא דו"חות תנועה. אלא מה?.. בזמן שהבקשה היתה בטיפול (ומשטרה לוקחת את הזמן שלה) קיבלתי הביתה צילום: דו"ח מהירות. עכשיו, כשאני התקופה של 90 יום מרגע הדו"ח הראשון הולכת להיגמר ללא שום תגובה מהמשטרה, התקשרתי אליהם. נאמר לי שהבקשה לא אושרה מכיוון שיש לי דו"ח מאז הגשת הבקשה. האם יש מה לעשות עם זה? האם עדיין כדאי להתעקש על המרת הדו"ח הראשון?
הודעה אחרונה מאת Eowyn, -
- 1 תגובות
- 555 צפיות
היום ברחוב המסגר, ניידת שיטור מושלב עם 4 מצלמות בכל פינה נסעה באיטיות בנתיב הציבורי וצילמה את המכוניות שעברו בנתיב. לא ברור אם יישלחו דוחות או שמדובר בניסיון. עריכה: נא לתקן את הכותרת. התכוונתי לניידת ולא נייחת. ניחא.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
למי שעדיין לא צפה, בעקבות הסרט החדש של 007 טופ-גיר שידרו פרק מיוחד על רכבי ג'יימס בונד לדורותיהם. שווה צפייה, תהנו! http://www.youtube.com/watch?v=ktqBIDtFKRI
הודעה אחרונה מאת prelude_type_r, -
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
זו תצפית מהדרכים מהימים האחרונים , מיותר לציין שמה שראיתי די הטריד אותי וגרם לי לתהות קצת. בנסיעת שיוט על כביש 31 הבחנתי בניידת משטרה שמתקדמת לעברי ונצמדת אליי מאחור הבחנתי בכך שהצ'קלקה פועלת וכבר התכוונתי לסגת מעט לשוליים בכדי לאפשר לו לעקוף בבטחה, אך התאפשר לניידת כך שהיא ביצעה עקיפה חוקית . כשהיא הגיעה לקו ישר איתי הסטתי את הראש לכיוונה והבחנתי בזוג רגליים יחפות מונחות על הדשבורד ועליהם מונח עיתון . הניידת המשיכה בדרכה. הגענו לסוף הכביש (צומת שוקת ) ועמדתי במקביל לניידת שוב ועדיין - כעבור 27 ק"מ הרגליים עדיין היו מונחות להם בחלון הראווה, בהסתכלות שלישית הבחנתי שהרי מדובר באישה על אזרחי - אולי אישתו . לוחית הרישוי שלו חקוקה לי בזכרון כמו גם הטעם הרע ש…
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
- 5 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אחרי תקופה ארוכה של חשדות שנתוני צריכת הדלק של רכבים מבית יונדאי - קיה נוטים לאופטימיות יתר ,דבר שהוביל לתביעה משפטית כנגד הקונצרן , ארגון ה EPA בדק את הנושא ומצא שהחשדות נכונות . יונדאי - קיה הוציאו התנצלות רשמית ויפצו כ 900,000 לקוחות בגין הטעיה בנתוני צריכת הדלק וייתקנו כלפיי מטה את הנתונים ב אחד עד שלוש MPG ברוב הרכבים החדשים . מקור : http://www.autoblog.com/2012/11/02/hyundai-kia-admit-exaggerated-mileage-claims-will-compensate-o/
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- 25 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אהלן חברים, אני פותח את הנושא הזה כדי לייעץ לכולכם להתרחק מסוכנות קיה בת"א (סניף המסגר) אני במהלך חודש אוגוסט רכשתי קיה ריו חדשה דרך המבצע של חבר. במעמד ההתחייבות הובטח לי ע"י סוכן המכירות שהרכב יגיע סוף חודש אוגוסט\תחילת ספטמבר ואפילו נצליח להתחמק מהעליית מע"מ שהתרחשה תחילת חודש. כמובן שהרכב לא הגיע בסוף חודש אוגוסט או בתחילת חודש ספטמבר, ההפך הוא הנכון, הרכב עדיין לא עלה לספינה בחודש ספטמבר. סוכן המכירות וגם מנהל המכירות של סניף ת"א החליטו שזה לא מענייני ואם לא הייתי שואל ומתעניין גם לא היו מעדכנים אותי. אחרי הרבה צעקות והרבה עצבים נאמר לי שהרכב יגיע במהלך ספטמבר. כמובן שגם זה לא יקרה. כדי למרוח אותי אמר הסוכן שהוא יחזיר לי תשובה במהלך השבוע ביום שני או שלי…
הודעה אחרונה מאת p_306_m, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אחרי חיפושים רבים מצאתי רכב שאני מעוניין לקנות. ראיתי את הרכב, סיכמתי עם המוכר על המחיר והתנאים והכל טוב ויפה (מוכר פרטי, לא סוחר). הוא היה צריך להעביר את הרכב טסט וכך עשה יום אחרי שראיתי את הרכב. יום לאחר העברת הטסט ניגשתי עם המוכר לסניף הדואר להעביר בעלות, אבל לא היה ניתן. הוא טען שאין שום דוחות או עיקולים על הרכב ומיד התקשר למוקד של משרד התחבורה. שם ענו לו שהיות והאגרה שולמה והטסט נעשה יום לפני לוקח עד 14 יום שהסטטוס מתעדכן במחשבי משרד התחבורה. הוא טען בפני האחמ"ש שהוא שילם בכ"א בבנק הדואר ואיך זה הגיוני שלוקח לזה כ"כ הרבה זמן. אני קצת ספקן לגבי כל הסיפור הזה עם ה-14 יום. אני רוצה לברר האם מישהו נוסף נתקל בבעיה הזאת של תשלום אגרה יום לפני העברת…
הודעה אחרונה מאת ej20, -
-
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
בסופ"ש הקודם התארגנו לנו מספר חברים בעלי אבארת ויצאנו לטייל בכבישי הצפון. מזג האוויר היה מושלם, והחומר האנושי והמוטורי היו משובחים, כמו תמיד. קינחנו בארוחת צהריים בשרית מצויינת וחזרנו למרכז. אספתי קצת תמונות שמצאו חן בעיניי, תהנו אינני זוכר מי צילם איזו תמונה, אבל הרבה קרדיט לכם !
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני נוהג בסיאט לאון קופרה 2008ץ יש לי בעיה קלה עם הרכב, כל פעם שהרכב נכנס למצב החלקה, הנורות של ה abs, esp והבלם יד נדלקות לי. זה מנטרל את המערכת של ה abs. יש למישהו מושג למה דבר כזה קורה ואיך מטפלים בזה? אני מניח שזה משהו במחשב של הרכב, אבל לא מוצאים כלום במוסך שמחברים את הרכב למחשב. אשמח לעזרה בנושא!
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ראיתי את הרכב, נראה טוב לדעתי, קצת צפוף מאחורה. מישהו נסע בו? המלצות?
הודעה אחרונה מאת Butal, -
- 2 תגובות
- 708 צפיות
שלום לכולם, רציתי לדעת במידה ואני מוכר/קונה רכב/אופנוע מהו הקילומטרז׳ הממוצע לכל אחד מהם.... אשמח לעזרה מבעלי ניסיון תודה
הודעה אחרונה מאת victory, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
שלום חברים לפני כמה ימים שעה טובה קניתי רכב סוזוקי ליאנה מיד שנייה . את הרכב לא קניתי לפני ששמתי אותו במכון בדיקה (בשישי שעבר12/10), אשר הצביעה על מספר ליקווים בינהם כיוון פרונט . לתומי הלכתי לעשות כיוון פרונט ושם התברר לי שכל צד ימין של הגשר האחורי עקום והתבצעו שם עבודות הלחמה . גם אני הסתכלתי מתחת לרכב וזה ממש נראה לעין, כל הגשר עקום בצורה רצינית. התקשרתי למכון שהתחילו לגמגם ולתרץ תירוצים כמו רשמתי לך שצריך כיוון פרונט וכו וכו . מה אני יכול לעשות במצב כזה? אני יכול לתבוע ממנו שייתקן לי את זה? האם זה משהו שלא בתחום אחריותו לבדוק? אני מדגיש שבשום שלב לא רשמו לי שהגשר עקום אגב בכיוון פרונט יש לי סטייה של מאות אחוזים מהמדדים הרצויים עד שבמכון לכיוון פרונט לא יכל…
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://news.walla.co.il/?w=/10/2582889
הודעה אחרונה מאת Aviv943, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בוקר טוב. אני יודע שהנושא נשאל המון פעמים ומצאתי את רוב הנושאים ישנים ולא עדכניים וחפרתי את החיפוש ומספר אתרים באינטרנט ולא קיבלתי תשובה חד משמעית. אני נוהג ברכב הונדה סיוויק שנת 2005 ,סוג הבקלית ייחודית רק לשנת 2005 ומעלה אותו סוג בקלית עם נורת hb4 קיימת גם בסיוויק החדשות יותר כמו 2007-2012 בצורה קצת שונה. אני יודע שהסיוויק בשנים האלה מגיעה גם עם קסנון בחברה, יש אפשרות שאני יכול לשים גם על הרכב בלי בעיות מצד המשטרה? בניסיון שעשיתי אתמול הרכבתי נורות קסנון יחסית חזקות מאוד 10000k ולא סינוורתי אף אחד גם בנסיעה בכבישים חשוכים בשעות הקטנות של הלילה. אשמח אם תוכלו לעזור לי אני מעוניין להשאיר גם מבחינת האור דרך שזה עושה וגם מבחינת היופי. אפשרי להשאיר? כמה k לשים כ…
הודעה אחרונה מאת hen-T, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי, נכנסו לחבר שלי ברכב (סקודה יטי) בשעה 4:00 לפנות בוקר שלשום. כמובן, הישראלי היקר לא השאיר פרטים כמצופה ממנו. חברי הפך לחוקר ומעוניין לדעת לאיזה רכב שייך הפנס. תוכלו לעזור?
הודעה אחרונה מאת maatrixx, -
-
- 4 תגובות
- 907 צפיות
יש לי הונדה סיויק 95 קופה, יש אתר שמראה סירטוטים של הרכב ? הכוונה לסירטוטים של כל מיני חלקים ברכב איך הם מורכבים(את השלבים בפירוקם או בהרכבתם)
הודעה אחרונה מאת rezik, -
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן חברים, אני אמור לקבל איזה עבודה בדימונה וזו עבודה גדולה של כמה ימים בחודש (למשך כמה חודשים), אז רציתי לדעת איך עדיף לנסוע מצפת לדימונה בדרך הכי קצרה ומהירה? האם כביש 6 עד הסוף יעזור לי? ואשמח לכמה עצות, אני צריך לרדת כל יום לדימונה, ובערב לחזור הביתה, אז כמה זמן יקח לי כל כיוון בערך? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת יוסי1234, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, בעוד כחודש אני ושני חברים נצטרך לשכור רכב באמסטרדם ליום אחד. שלושתנו בני 18 (עברנו את 18 ), הרכב היחיד שמצאתי באינטרנט להשכרה בגיל שלנו עולה 185 יורו ליום, מעט יקר עבורנו. אתם מכירים סוכנות שמשכירה רכבים לבני 18 בשדה התעופה באמסטרדם? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת sperial, -
אז ככה, למרות שאני ממש לא רוצה למכור הציעו לי סכום שאי אפשר לסרב לו על ה-GTI, ליתר דיוק 20K מעל מחירון משוקלל. בנוסף לכך מכרנו הונדה אקורד שעדיין באחריות כמו חדשה לא מזמן כי מספיק לנו רכב 1. מה נותר לי לעשות? למצוא מחליפה ראוי שתהיה סוג של שילוב בין אקורד ל-GTI למרות שאני לא בעד רכישת רכב חדש בדר"כ, אבל שמעתי על אחלה הנחות, אז למה לא? התעניינתי בסדרה 3 החדשה, ליתר דיוק 328I. קבעתי נסיעה ל-11:00, בשעה 10:30 מתקשרים אליי ואומרים שלקוח שלהם כרגע עם הרכב והוא בפגישה ושכנראה החזרת הרכב לא בראש סדר העדיפויות שלו... סבבה... קבענו תאריך אחר לעוד שבועיים קדימה. קבענו להיום בשעה 10:30 בבוקר. חיכיתי שבועיים, קראתי על הרכב, בדקתי ותיאמתי לעוד רכבים שהתעניינתי בהם, …
הודעה אחרונה מאת roee, -
- 1 תגובות
- 604 צפיות
מישהו הלך לראות איזה מבצע זה ?או נסע לטיול שטח שרשום במבצע ,במידה ומישהו היה יכול להגיד לי מה בדיוק המבצע על הרכבים תודה רבה לעוזרים .
הודעה אחרונה מאת אייל מסובארו, -
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
קבלו פקקי חרמנות http://www.youtube.com/watch?v=eUU6DJwkoyQ דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת Talgaz, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 975 צפיות
היבואן של סוזוקי ארהב הודיע על פשיטת רגל chapter 11 באנגלית. ומפסיק לייבא מכונית לארהב תמשך מכירת אופנועים. Autoblog.com.
הודעה אחרונה מאת LotusElise, -
- 0 תגובות
- 747 צפיות
עשיתי חיפוש בנושא אבל לא העלתי משהו מועיל בחכתי מישהו מכיר/יודע/שמע מחבר של אחות של אמא של באטמן? תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת prelude_type_r, -
- 37 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
הכוונה פרועה זה לצאת מרמזור במהירות די מהירה , לא כמו במרוץ מכוניות, אבל כן להשאיר כמה מכוניות מאחור וכו'
הודעה אחרונה מאת Notepad, -
- 2 תגובות
- 759 צפיות
האם השתנו החוקים לאחרונה וקיום אסור להגדיל מידת ג׳אנט?
הודעה אחרונה מאת ArikC,
-
מי מחובר 35 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 801 אורחים (הצג רשימה מלאה)
