ניקו,
לאוטו הזה אין מצב ספורט או רגיל.
אם לדוגמא, אני נכנס לכיכר והרכב קצת מחליק, הנורות נדלקות ומנטרלות את ה abs.
כמובן שיש אפשרות לניתוק ידני של המערכות של בקרת היציבות של הרכב, אבל זה לא המצב.
עד לפני כמה חודשים, גם אם הייתי מפרפר עם האוטו או קצת מחליק, הנורה של ה esp היתה מהבהבת ואז נכבת ברגע שאוטו היה חוזר לנסיעה רגילה.
השאלה אם מישהו שמע על בעיה כזאת בעבר?