Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תבדוק במכוניות מירוץ מקצועיות כמה חלקים מחליפים בין מירוץ למירוץ (לפעמים אפילו תוך כדי) ואלו מכוניות וחלקים שבנויים מראש ללחצים מאוד מאוד גבוהים ועדיין נשחקים בקצב מסחרר.

אם אתה רוצה גם להנות מהרכב וגם לשמור עליו תמצא את עמק הפשרה באמצע. אל תהיה קיצוני לא לפה ולא לשם.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

נסעתי פעם על רכב שכור עם 30,000 ק"מ שאמור להיות "כמו חדש". המנוע צרח וצווח והתחנן שאני אפסיק ללחוץ על הפדל. אני מניח שזה עונה על השאלה...

.Your average Notepad

פורסם
אתם לא מגזימים?

יציאה חזקה מרמזור, קיק דאון כביכול, זה צריכת שמן גבוהה + דלק יותר.

 

הרכב לא בנוי לעמוד בזה?נו, באמת.

קיק דאון מרמזור? לאן הגיר מעביר להילוך 0?

תמשיך לצאת מרמזור ונראה מתי הגיר האוטומט שלך ישבות חיים...

בנתיים אתה מתלונן שהרכב איבד כח מאז שהוא ברשותך וזה לא סתם...

בגיר ידני זריקת קלאץ בטורים גבוהים להלן ״פתיחה״ גורמת למכה גדולה למנוע למיטב ידיעתי ומזיקה לו.

Miata ND2

 

פורסם

לא צריך להסחף, גם מסיגריה אחת לא מתים.

אם מישהו החליט שבא לו "לפתוח" ברמזור, אז הוא ישלם על זה באותו רגע בצריכת דלק,

אם זה לא קורה הרבה, אין שום בעיה. אם פה ושם הוא פותח חזק ואז משייט, גם לא נורא.

בהנחה שלא מגיעים למנתק הצתה, כמה נזק כבר נגרם ביציאה מרמזור בקו ישר עם רגל טיפה כבדה על הגז? (ועוד עם גיר אוטומט כמו שיש ל 90% מהאנשים בארץ)

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

בלאי מואץ וצריכת דלק מוגברת - אלו הדברים שנגרמים מהאצות חזקות. במידה ועושים את זה פעם ב.. לא יקרה שום דבר והבחור גם לא ירגיש יותר מדי הבדלים במצב הרכב.

מה שכן - יש כאלו שמאיצים בפול גז כשבעוד 50 מטר יש צומת או רמזור אז הם נאלצים לעצור, כמובן שאחרי זה הם שוב מאיצים בפול גז הדבר כן יגרום לבלאי חמור יותר לרכב וזה כבר יתבטא בטווח הקרוב יותר. מה גם, בעיר, ככל שתאיץ חזק יותר ולמהירות גבוהה יותר, כך גם תצטרך לבלום חזק יותר ולכן הבלמים ישחקו מהר יותר.

בקיצור - לעשות זאת פעם ב.. לפי הצורך, או סתם בשביל ליהנות קצת - אפשר להרגיש חופשי, לעשות את זה על בסיס קבוע יזיק לרכב.

פורסם

לתת קיקים עם מאזדה-ליסינג זה קצת קשה.התיבה האוטומטית מכתיבה לך את הקצב ככה שגם אם תרצה אתה לא תוכל להאיץ בפראות.בידניות הסיפור אחר.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

וואו, אנשים, קטלתם אותי לגמרי.

 

התכוונתי שדעתי היא לא שצריך לחשוב פעמיים לפני שנותנים קיק דאונים,

בסופו של דבר הרכב בנוי לזה, לא?.

אותו דבר לגבי סל"ד גבוה, תסבירו לי אם המומנט מגיע בסל"ד גבוה מאוד, למה לא בריא להגיע לשם?

 

נניח והרכב באמת איבד אצלי כח, איך זה קשור לקיק דאונים וכו'?

 

אגב, אני ממזמן לא פותח קיק דאונים ברמזור,

אם אני רוצה לבדוק אם הרכב מספק את הסחורה, אני מגיע לסביבות ה50-60 קמ"ש ואז מדביק את הדוושה לרצפה,

לא יודע מאיפה הבנתם שאני פותח עד הרצפה ישר ברמזור.

למעשה, אני עושה את "הקיק דאונים האלה" רק אם אני עצבני על הרכב,

או שאני רוצה לבדוק 0-100 בשטח נקי,

או שאני עוקף.

אם זה לא לגיטימי בעיניכם, אז...

פורסם
בלאי מואץ וצריכת דלק מוגברת - אלו הדברים שנגרמים מהאצות חזקות. במידה ועושים את זה פעם ב.. לא יקרה שום דבר והבחור גם לא ירגיש יותר מדי הבדלים במצב הרכב.

מה שכן - יש כאלו שמאיצים בפול גז כשבעוד 50 מטר יש צומת או רמזור אז הם נאלצים לעצור, כמובן שאחרי זה הם שוב מאיצים בפול גז הדבר כן יגרום לבלאי חמור יותר לרכב וזה כבר יתבטא בטווח הקרוב יותר. מה גם, בעיר, ככל שתאיץ חזק יותר ולמהירות גבוהה יותר, כך גם תצטרך לבלום חזק יותר ולכן הבלמים ישחקו מהר יותר.

בקיצור - לעשות זאת פעם ב.. לפי הצורך, או סתם בשביל ליהנות קצת - אפשר להרגיש חופשי, לעשות את זה על בסיס קבוע יזיק לרכב.

 

אני באמת לא מבין את האנשים שנוהגים ככה,זה חסר היגיון לחלוטין .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

רגע, ואם יש סיטואציות מסויימות בכביש שהרכב מבצע קיק דאון עקב חוסר כח בסיטואציה מסויימת?

להגיד לכם כמה זה קורה?

קיק דאון זה פעולה הכרחית, לדעתי.

אני לא ערס, לא משתולל, אבל חושב שקיק דאון=תאוצה מהירה יותר=הכרחי מדי פעם.

פורסם

יש הבדל בין קיקדאון כשצריך, לבין קיקדאון בכל הזדמנות, בשביל הכיף.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
וואו, אנשים, קטלתם אותי לגמרי.

 

התכוונתי שדעתי היא לא שצריך לחשוב פעמיים לפני שנותנים קיק דאונים,

בסופו של דבר הרכב בנוי לזה, לא?.

אותו דבר לגבי סל"ד גבוה, תסבירו לי אם המומנט מגיע בסל"ד גבוה מאוד, למה לא בריא להגיע לשם?

 

נניח והרכב באמת איבד אצלי כח, איך זה קשור לקיק דאונים וכו'?

 

אגב, אני ממזמן לא פותח קיק דאונים ברמזור,

אם אני רוצה לבדוק אם הרכב מספק את הסחורה, אני מגיע לסביבות ה50-60 קמ"ש ואז מדביק את הדוושה לרצפה,

לא יודע מאיפה הבנתם שאני פותח עד הרצפה ישר ברמזור.

למעשה, אני עושה את "הקיק דאונים האלה" רק אם אני עצבני על הרכב,

או שאני רוצה לבדוק 0-100 בשטח נקי,

או שאני עוקף.

אם זה לא לגיטימי בעיניכם, אז...

הרכב בנוי לעמוד בעומסים כאלה והוא לא יתפרק לך אחרי שנתת קיק בעקיפה.

אבל אם "תאנוס" את הרכב ותנהג כל הדרך בקיקים, תתחיל נסיעה בסל"ד גבוה כשהמנוע עוד קר, בכל רמזור תצא מהמקום בפול גז ותעביד את המנוע בסל"ד גבוה כל הזמן הרכב יתבלה משמעותית מהר יותר ודעתך בקשר לאמינות של טויוטה תשתנה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם אני רוצה לבדוק אם הרכב מספק את הסחורה, אני מגיע לסביבות ה50-60 קמ"ש ואז מדביק את הדוושה לרצפה,

לא יודע מאיפה הבנתם שאני פותח עד הרצפה ישר ברמזור.

למעשה, אני עושה את "הקיק דאונים האלה" רק אם אני עצבני על הרכב,

או שאני רוצה לבדוק 0-100 בשטח נקי,

או שאני עוקף.

אם זה לא לגיטימי בעיניכם, אז...

 

לבדוק אם הרכב מספק את הסחורה? אולי בפעם ראשונה איתו אבל למה שתרצה לבדוק את זה על בסיס יום יומי? למה שתרצה לבדוק 0-100 על בסיס יום יומי גם כן ??

והשמועות אומרות הרי שטויוטה קורולה זה רכב ספורט אקסטרים, אז למה שתטצרך קיקדאון בשביל לעקוף? נשמע כאילו הרכב לא תקין אם באמת זה נדרש.

פורסם

הרשו לי לקחת (כמובן) את הגרנדה הרובוטית כמקדם השוואה לטענה המעניינת הזו.

נסיעה בעיר במצב ECO בגיר הרובוטי לא רק שמאמצת יותר את מכלול הרובוט, אלא גם את המנוע - הפעמים בהן המנוע מגיע למצב שהוא מצלצל ומקרטע הוא מדהים (העברות מתבצעות באיזור ה 2,000), שלא לדבר אפילו על עליה קלילה - טווח הסל"ד הנ"ל רחוק מלהיות ריאלי למנוע הזה. סחיטת המצערת לא עוזרת במצב הזה מאחר והיא אוטומאטית מתכיילת להיות "נינוחה" מבחינת התגובה. אין לי ספק שאדם שמרבה לנסוע בגרנדה הרובוטית שלו במצב הזה, יקצר את חיי המנוע. במישור ההעברה צריכה להתבצע ב 2,500 סל"ד לכל הפחות, כשהאידיאל מבחינתי הוא באיזור ה 3,500. הדבר היחיד שטוב בגיר הזה הוא שהוא מאפשר הורדה/העלאה מאולצת של הילוכים גם כשהוא במצב אוטומאטי ולפעמים זה פשוט מתבקש.

 

מאידך, האצות חריפות מתבטאות בהעברות גסות, בעיקר בין ראשון לשני/שני-שלישי וגם מזה אני משתדל להמנע.


×
×
  • תוכן חדש...