רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
תרשו לי לפרוק קצת עצבים. נמאס לי מנהגים שנשרפה להם נורה ראשית אז הם נוסעים עם אורות גבוהים נמאס לי מהערסים שנוסעים עם פנסי ערפל דולקים נמאס לי מהאידיוטים שמתקינים "קסנון" במרכאות כפולות ומכופלות ברכבים שלהם שלא מתאימים לזה ולא אמורים להיות מצוידים בזה נמאס לי מהטמבלים שמתקינים מנורות שלא מתאימות ברכבים שלהם נמאס לי מהטיפשים שרוצים לקלף את הכיסוי המושחר מקצה נורת ההלוגן שיש להם ברכב כי "העוצמה של האור לא מספיקה להם" נמאס לי מנהגים שמבחינתם כיוון פנסים צריכים לעשות רק אם מכשילים אותם בטסט נמאס לי מהמשטרה המחורבנת שלא אוכפת את כל החגיגה שנראית כמו מופע יום עצמאות\מפגן תאורה של בולדוזרים שעובדים במחצבות\מופעי הליצנות המוטוריים האלה\הערסיאדה הטיפוסית\פיאט אונו…
הודעה אחרונה מאת Elantra05, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 534 צפיות
רכב המופיע באתר yad2 כשנת 2008 (למשל), הכוונה שזה מודל 2008 לפי השיטה הישנה או שעלה על הכביש ב- 2008 לפי השיטה החדשה? או לחילופין כל מפרסם מחליט מה שמתאים לו יותר...
הודעה אחרונה מאת SHMOLIKKK, -
- 8 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
ערב טוב! באחד מהימים נתקלתי במודעת מכירה של קיה קרניבל שנת 2011 בה בעל הרכב טוען שברכב הותקן כיסא שמיני כולל חגורה,הרכב עצמו מגיע במקור 6+1. אשמח אם מישהו יביא לי קצת יותר פרטים על הכיסא השמיני הזה כי אני מעוניין מאוד !! תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת SHMOLIKKK, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, בתאריך ה1.6.12 קיבלתי את היטי שלי בגירסא המפוארת בעלות של 147 אש"ח. כעבור חודש החליטו צ'מפיון היקרים שהם מורידים את המחירים במקצת והרכב שלי במחירון החדש והמעודכן עולה 140 אש"ח. אין צורך להסביר את הפגיעה שאני אחווה עצם הורדת המחיר של היצרן. יתבטא בעיקר באיבוד ערך נוסף כשארצה למכור אותו. שאלתי - האם יש לי עילה כלשהי לפנות לחברה לבקשת איזה שהוא פיצוי לגיטימי (אולי מס' טיפולים) בעניין? אני דיי מרגיש שנדפקתי. מדובר בחודש מרגע קבלת הרכב וזה ממה מבאס. אודה לעזרתכם..
הודעה אחרונה מאת SHMOLIKKK, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 710 צפיות
לצערי אני מדי פעם צריך לפתוח גלגל של פיאט דוקטו או משאית קטנה אחרת בלי פטיש אוויר, חמוש בידית כח של SIGNET בגודל 1/2, באורך הכי גדול שיש להם, עם בוקסה 32 מ"מ (לא זוכר בדיוק ת'מידה, מסט שחור של ל.כ. KING TOOLS) הרכבתי את הבוקסה על הגלגל ונתתי משיכה טובה למעלה... בואו נאמר שהרבה רושם זה לא עשה על הבורג, אז אימצתי את כל כוחי והפעלתי יותר כח בכיוון הפתיחה, ואז נשמע חצי פיצוץ, הייתי בטוח ששברתי את הבוקסה או משהו אבל לשמחתי זה היה הבורג שהואיל בטובו להפתח. טוב יש "רק" עוד שבעה, אז עברתי לבורג הבא, אבל מה... זה עוד יותר עקשן מאחיו, כמה שלא משכתי, הבן ז**ה לא זז, ואז פתאום באחת המשיכות החזקות דווקא כן זז קצת, חתיכת אתגר אבל לאט לאט נפצח גם אותו. אבל למעשה לא נפתח כלום, מה שקרה זה…
הודעה אחרונה מאת avig70, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי.. אני נמצא בדילמה אם למכור את הרכב או להשאיר הסיפור הוא כזה: אני נמצא במקום עבודה שחלק מהתנאים זה הסעות מרוב רחבי הארץ,עשיתי חישוב של הדלק ושל העצבים בפקקים של הבוקר והחלטתי לנסוע בהסעה מידי יום. עכשיו הרכב נשאר מאחור בחניה קרוב לשבועיים לא התנעתי אותו ולא נסעתי איתו (כי אין צורך אני חוזר מותש מעבודה ) פעם בשבוע וחצי או שבועיים נפגשים כמה חברים לאיזה דרינק בעיר,אז אני בא עם הרכב. השאלה שלי היא אם שווה למכור את הרכב או להשאיר אותו ? מה הנזק (אם יש ) אם אני נוסע ברכב פעם בשבוע וחצי -שבועיים(מצבר,בלאי מואץ וכו'...)?
הודעה אחרונה מאת armagedon, -
-
חשד לרכב מתצוגה 1 2
מאת bushkape-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אני רכשתי רכב פולו חדש במאי השנה , לאחרונה צצו לי חשדות כי הרכב היה מתצוגה מבלי שנודע לי מכך מפני שאני רואה על מיני סימני בלאי מוזרים לרכב בן חצי שנה , אני יודע שחתמתי בעת קבלת הרכב ואני יודע שהרכב על הכביש אך האם יש דרך לבדוק זאת מבלי שצמפיון מוטורס יכסתחו את העניין? בתודה מראש..
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
שאלה בנושא מומנט. 1 2
מאת Big_White-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שאלה מעניינת שלא עוזבת אותי. למה למנוע של סובארו GT יש יותר מומנט מאשר למנוע 5 ליטר V8?
הודעה אחרונה מאת Big_White, -
-
כיסוי לרכב 1 2
מאת smiley-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום חברים לאחר שכיסוי 4 עונות פשוט שקניתי באוטו דיפו (עלה 120 ש"ח) נקרע מכל הכיוונים, אני מחפש אחד חדש רכבי היקר חשוף לקרני השמש האכזריות, וזה הדבר החשוב ביותר - הגנה מפני קרני השמש אני רוצה שהכיסוי לא ישרוט את הרכב, כי אשים אותו גם על רכב לא נקי מאבק. אני לא צריך כיסוי שיגן מפני הגשם, מאחר ולא אשתמש בו בחורף, מעניינת אותי רק הגנה על הצבע מפני השמש לא הצלחתי למצוא תשובה ברורה מחיפוש בפורום - איזה כיסוי הכי מתאים לדרישות שלי, והיכן ניתן לקנות באיזור הצפון (טבריה, עפולה, ואם אין באיזור - חיפה) תודה לכל מי שיכול לתת עיצה!
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
-
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני רואה שמסתובבות בארץ מספר נחמד של רכבי מוסטנג שונים ועניין אותי לדעת האם ישנם מוסכים שמטפלים ברכבים אילו, הכוונה היא האם יש חלפים בארץ או שכל תיקון מצריך המתנה להגעת החלק מחו"ל ?
הודעה אחרונה מאת MarkN, -
- 2 תגובות
- 565 צפיות
זה הפרסום שמצאתי http://view.e.toyota.com/?j=fec3157671660d7b&m=fe9115707361027b73&ls=fe2c16757264037d771779&l=ff62117172&s=fe591279706507797112&jb=ffc912&ju=fe9116757460037e7d&r=0 האם זה אומר שבתאריך הזה הרכב יושק או רק יפרסמו את התמונה שלו ?תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת cs2, -
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היום בסביבות 16:00 ירדתי מנתניה לכיוון כביש החוף. במחלף גיליתי המון רכבים שפשוט חוזרים בנסיעה לאחור, לא הבנתי מדוע ולכן עצרתי כדי שהרכבים יסעו לאחור בבטחה ויפנו ימינה. (בהמשך גיליתי שזה בגלל פקק ענק שהיה בכביש החוף). בצד שמאל היתה פורד קונקט שחזרה רוורס. יש לציין שעצרתי במרכז הנתיב כך שהיה מספיק מקום גם בצד ימין וגם בשמאל. יתרה מזאת, הרכבים אפילו לא היו צריכים להתקרב אלי מכיוון שעצרתי הרבה לפני המחלף. אני לאן הפורד התכוון להגיע אך הוא החליט פתאום ממש ללחוץ על הגז, אני באותו הרגע צפרתי לבחור אך הוא לא התייחס (וגם לא הסתכל) ופשוט נכנס לי בחוזקה בצד (נזק אומנם לא גדול ב-2 בדלתות וכנף אחורית). הבחור (חרדי) התחנן שאקח את מספר הנייד שלו ואטלפן במוצאי שבת מ…
הודעה אחרונה מאת זיו עוד, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
נגיד שרכב מסויים מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 14 שניות, כמה מרחק יעבור הרכב תוך 10 שניות כאשר המהירות ההתחלתית שלו הייתה בסביבות 30 קמ"ש? ובאיזו מהירות הוא יהיה אחרי ה-10 שניות האלה? כדי להקשות עליכם עוד, מדובר ברכב שסיים פנייה, יצא ממנה במהירות של 30 קמ"ש, והתחיל את ההצאה מחדש בכביש שהוא עליה.
הודעה אחרונה מאת ferez, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 543 צפיות
שלום , איך זה שרשום באלון וגם במפרטי טכני שיש לרכב 6 כריות אוויר כאשר אני ספרתי 10 ? תודה
הודעה אחרונה מאת Elantra05, -
-
אז ככה כבר מספר חודשים שיש לי בעיה באוטו, האוטו ביקר במוסך 3 פעמים בהם הוא נגרר למוסך פעמיים וכעת כשהבעיה חזרה נמאס לי לשלם וכנראה שלא אלך למוסך, ברצוני להגיש תלונה לחברות צ'מפיון ופולקסווגן ברצוני לשאול להיכן עלי לשלוח את המכתב ואודה אם תוכלו להוסיף כתובות (אימייל ופיזיות) של הגורמים בעלי הכוחות שיכולים לעזור (צמפיון ו VW) תודה ויום טוב.
הודעה אחרונה מאת mozman11, -
- 1 תגובות
- 720 צפיות
מי שעדיין לא מנוי ל motortrend , שיצא מפה עכשו, יכנס ליוטיוב, ויעשה subscribe. עכשו. אבל לטובת הכלל אני רוצה לפרסם כאן כמה סרטונים אהובים עלי. הראשון מבחן, האחרים דראג. תהנו. full hd חובה כמובן. אזהרה: זקפה עוצמתית עלולה להגרם בעת צפייה בסרטונים. QBfugbEIlk4 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. m5_AKjDdqaU דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. uDP7Pty8Qnw דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash inst…
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
- 1 תגובות
- 627 צפיות
מעוניין בדגם זהה למקור,אשמח למקום טוב עם המלצות וטווח מחירים משוער..
הודעה אחרונה מאת papikian, -
- 5 תגובות
- 822 צפיות
היי עברתי תיאוריה ומחפש מורים טובים בדימונה, כאלה עם סבלנות זורם לא מתעצבן וכאלה,אווירה טובה כמו שצריך. תודה מצפה להמלצות
הודעה אחרונה מאת Notepad, -
- 5 תגובות
- 602 צפיות
בוקר טוב, להבנתי כוכבי הבטיחות ניתנים בהתאם לקבוצה אז האם יש דרך להשוות בטיחות של סופר מיני עם 5 כוכבי בטיחות למשפחתית גדולה עם 4 כוכבי בטיחות ? יום טוב
הודעה אחרונה מאת sperial, -
http://www.themarker.com/law/1.1859989 לא שאני מסכים שאפשר לבוא בתלונות אחרי שלא ביצעת נסיעת מבחן, אבל (כמעט) כל פסיקה לטובת הצרכן היא חיובית.
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום רב לכולם החורף יש מבצע בתחנות פז: AERO WIPER - עלות 20 ש"ח AERO VISION - עלות 30 ש"ח מישהו התנסה? האם המגבים חורקים? תודה גיא
הודעה אחרונה מאת גיא .ב, -
- 22 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
הכותרת מצחיקה אבל, הם באמת השוו בין שתי המכוניות. מי זכה לדעתכם במבחן הסיבובים? http://www.youtube.com/watch?v=poWNPlLyoNI דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום חברים, נסיעה בינעירונית; תינוקת בסלקל במרכז המושב האחורי, מבוגר אחד לידה מאחור, מבוגר שני נוהג. הוולוו הרבה יותר כיפית וזה ברור, אבל יש אחריות כלפי הילדה. האם יש פערי בטיחות משמעותיים בנסיעה בין שני כלי הרכב? אם אפשר אנא התיחסותכם לכל אחד מאלה: א. תינוקת בסלקל מאחור במרכז ב. מבוגר מאחור בצד ג. נהג עריכה: וולוו 244, 2.3 ל', גיר ידני, מודל 1983; לאנסר אוטומטית, 1600 סמ"ק, מודל 2005. תודה,
הודעה אחרונה מאת ranll, -
-
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום חברים, היום קפצתי ל"מסלולים"(המגרש שנשאר אחרי הבית ספר) כדי לבדוק סטאפ של ג'אנטים וצמיגים חדשים, וכשהגעתי לשם חשכו עיניי. מסתבר שפרוייקט הטפלת המים, שנמצא שם כבר כמה שנים ולאט לאט משתלט על עוד שטחים, שאנחנו חובבי הנהיגה אוהבים לנצל בשביל להתאמן או סתם לקבל קצת אדרנלין, השתלט גם על המסלול. אני יתן לתמונות לדבר בעד עצמן: משיחה קצרה עם החברה של מתקן ההטפלה מדובר על כשבועיים עד שהמקום יהיה מגודר ולא תהיה כניסה בכלל. מקווה שמישהו ירים את הכפפה ונזכה לראות מסלול מסודר עם רשיון משרד התחבורה באזורנו!
הודעה אחרונה מאת drivemaster, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 708 צפיות
יש לי שאלה ליודעי דבר בלבד. יש ברשותי קיה שומה 2001 1600 סמ"ק. הרכב מעולה מבחינה מכאנית ומבחינת איכות הנסיעה (יציבות, נוחות שלהמושבים) - כמובן שהכול בייחס למחיר ולשנה (לכל אלה שממהרים להשוות כל רכב למצדס SLK...). הפלסטיקה זה סיפור אחר לגמרי (לא מכיר רכב עם פלסטיקה יותר גרועה - אפילו פג'ו 205...) לאור שביעות רצוני מהרכב אני מעוניין לקנות רכב זהה מבחינה מכאנית אבל מס' הרכבים שנשארו בשוק הוא מאוד קטן (על רכבים טובים בכלל אין מה לדבר). שאלתי היא: קיים דגם נוסף של קיה מאותם שנים בשם קיה מנטור - מהנתונים שאני קיבלתי דגם ה - 1600 סמ"ק זהה לחלוטין, פרט למראה החיצוני לקיה שומה. האם הדבר נכון? האם המנוע/גיר/מדחס של המזגן ויתר החלקים המאכניים זהים? אבקש תשוב…
הודעה אחרונה מאת amirdam, -
פרסומת על השמשה
מאת 2pac- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 920 צפיות
שלום היכן ניתן לעשות מדבקות פרסומת שמכסות את כל השמשה האחורית, והאם זה חוקי? תודה
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 649 צפיות
איפה אפשר להעביר טסט באיזור מגדל שלום בת"א ?
הודעה אחרונה מאת עזרה, -
פירוק או מכירה?
מאת pepi-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 747 צפיות
הי! קניתי לפני חצי שנה יונדאי לנטרה שנת 2000 ב-9500 ש"ח. עשיתי לרכב טיפולים + תיקונים שהגיעו עד כה ל-4500 ש"ח (טיפול מאה אלף שכלל גם רצועת טיימינג, החלפת בלמים ועוד ועוד), ועכשיו הרכב נתקע וזקוק לתיקונים בסך 2300 ש"ח. אני תוהה אם פשוט לשלוח את הרכב לפירוק, או לשלם עבור התיקונים ולנסות למכור. בסה"כ הרכב עם קילומטראז' ממש נמוך (באיזור ה-100,000), צמיגים איכותיים חדשים לגמרי, מזגן מעולה וכבר השקעתי לא מעט. מה דעתכם? תודה!
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
- 0 תגובות
- 514 צפיות
אני מחפש בעלי רכב מסוג מיני-ואן המעוניינים להפחית את התשלום שהם משלמים עבור ביטוח חובה לרכב שלהם. סביר להניח שכיום חלק מבעלי רכב כזה משלמים ביטוח חובה עבור רכב "מסחרי" כאשר למעשה הרכב מסווג כ"פרטי". אני צריך מספיק אנשים כדי שאוכל לפעול לשנות את הסיווג ולהפחית את עלות ביטוח החובה (מדובר על כ-600 ש"ח בכל שנה!). לא מדובר בהשקעת זמן מצד הפונים. מי שמעוניין מוזמן לפנות אלי בפרטי. (כמובן שאני לא סוכן ביטוח או מנסה למכור לכם משהו!). אוהד
הודעה אחרונה מאת bohad, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 27.8 אלף צפיות
מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל אם בכלל , תודה
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 15 אנונימיים, 243 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- mikyl
- ANUTKK
- אבי ים
- yosi554
- elibaba
- yossiaviel
- אברהם א
- meir_gi
- Avia
- `Infinity
- borsood
- mcshmupi
- yoav911gt2
- Fraysa
- Ido12
- פאר האורה
- KipodYam
- SurfHigh
- amlh
- RedLabel
- יבגניפ
- פיגו107שנת2010
- עדי-אל
- zibib
- misterb
- yuvk
- BoazB11
- eladts
- David32
- דובצע
- yoni162
- stx
- 318i
- איציק נ.
- zaf
- גולדן191
- Itzik-b
- דוד495
- פינדר
- zvit
- hondacivic02es
- Moshe c
- gadik6
- natco
- nechmya
- EliC25
- פריג'י
- Yuvalino
- yahaga
- Ash1
