Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המשטרה לא אוכפת כלום למעט מהירות...

 

ברגע שהמשטרה תאכוף נורות שרופות, ונורות נוספות,

כפי שפותח השרשור כתב בהודעתו הראשונה,

ישר יקפצו כאן כמו ארנבים ויאמרו "המשטרה נטפלת לשטויות, שיאכפו XYZ".

לא כך?

 

(שלא יהיו טעויות, אני בעד אכיפה גורפת, הכל כולל הכל).

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מבין מה הקשר בין ערסים לנסיעה עם פנסי ערפל

בתור אחד שנוסע על איביזה 2012 SC ופגו 206 2000, אני מאוד אוהב את הנסיעה עם האורות ערפל לדעתי מוסיףף המון ללוק של הרכב, ואני ממש לא ילד פוזה, אין קשר בין הדברים לערסים או משהו דומה

יש כאלה שפשוט אוהבים שהרכב שלהם נראה טוב :)

 

ועכשיו נתחיל לקבל חפירות על כמה שזה לא תקין ומסנוור ולא בסדר,

אז לא האורות ערפל באיביזה ובפגו לא מסנוורים מניסיון, ומשטרה, את הקנס של ה 500 ש"ח נבלע

זה בשביל ההרגשה הטובה

פורסם

מלא אורות גבוהים לפחות רואים את הרכב.

 

תארו לעצמכם שאתם נוסעים בחושך (במקרה שלי על קטנוע) ופתאום מצד ימין יוצאת קורולה מחנייה ללא אורות ומתפרצת לכביש!! התקף לב קל עד קשה.

 

ועוד דבר מעצבן, אנשים התאורת יום הקבועה שלכם זה לא תאורה אמיתית!! משום מה אנשים מתעצלים לעשות עוד סיבוב לידית לתאורה מלאה.

פורסם

המשטרה אוכפת דבר אחד: מהירות.

 

מהירות היא גורם אפסי לתאונות דרכים.

 

חוסר איתותים, חוסר שמירת מרחק, תקיעת הנתיב השמאלי ואילוץ נהגים לעקוף מצד ימין, חיתוכים למיניהם, מעבר באור אדום (בואו לצומת בין כפר קאסם לפארק סיבל בשעות הערב), קיפוח זכות - אלו הגורמים לתאונות דרכים.

 

אלו נתונים שאנחנו האזרחים מודעים אליהם, השוטרים מודעים אליהם והשרים מודעים אליהם.

הסיבה שלא אוכפים אותם היא פשוטה: $.

פורסם
האמת היא שאני לא כל כך מסכים. בעזרת שימוש נבון ועירנות, כמות הזמן שאפשר לנסוע בה באור הדרך היא די גדולה. למשל, בפניות הדוקות ימינה אפשר בדרך כלל להשאיר את אור הדרך פועל לאורך כל או רוב העקומה כי מרכז האלומה מופנה החוצה מהכביש. גם בפניות שמאלה אפשר לנסוע עם אור הדרך לאורך חלק גדול מהעקומה גם אם יש רכב בצד השני.

.

 

באיזור מגוריי יש סיבוב חד עם שני נתיבים בכל כיוון. רוב הנהגים בכביש באמת לא טורחים לעבור לאור מעבר מניח שלא מהסכמה גורפת עם התיאוריה שלך אלא מטמטום וחוסר אכפתיות. התוצאה זהה - הם מסנוורים את הרכב שבא מהצד הנגדי, משני הצדדים.

זה לא משנה אם תגיע שאתה פונה שמאלה או ימינה, בכל מקרה הסינוור עוד יותר מסוכן וגורם לנהג שממול לא לראות את המשך הכביש.

 

יכול להיות שנהגים מנוסים כמוך יודעים בדיוק את הרגע שבו ניתן להדליק אור גבוה מבלי לסנוור, למרות שאני לא בטוח. מה שאני כן בטוח - שרוב הנהגים שיקראו את דבריך פשוט יסיקו מכך שבסיבובים אין צורך להוריד אורות גבוהים והצדיקים היחידים בסדום שעוד לא מסנוורים, יתחילו גם.

פורסם

האמת שאף פעם לא הסתנוורתי מפנסי ערפל גם לא בגשם, עצר אותי בעבר שוטר לבדיקה שיגרתית והפנסי ערפל שלי דלקו, והוא שאל אותי למה אני מדליק אותם עם לא יורד גשם, אז כנראה שמותר להדליק אותם בגשם?? הרי אמרת שזה מסנוור.

קיצר משטרת ישראל.

פורסם
לא מבין מה הקשר בין ערסים לנסיעה עם פנסי ערפל

בתור אחד שנוסע על איביזה 2012 SC ופגו 206 2000, אני מאוד אוהב את הנסיעה עם האורות ערפל לדעתי מוסיףף המון ללוק של הרכב, ואני ממש לא ילד פוזה, אין קשר בין הדברים לערסים או משהו דומה

יש כאלה שפשוט אוהבים שהרכב שלהם נראה טוב :)

 

ועכשיו נתחיל לקבל חפירות על כמה שזה לא תקין ומסנוור ולא בסדר,

אז לא האורות ערפל באיביזה ובפגו לא מסנוורים מניסיון, ומשטרה, את הקנס של ה 500 ש"ח נבלע

זה בשביל ההרגשה הטובה

 

לא ערסיות? זו ערסיות ילדותית במיטבה, גם אם לא מוצא חן בעיניך.

ולידיעתך - זה מסנוור אפילו ביום שמשי.

אבל אם אתה רוצה מפגש עם נהג מסונוור - המשך כך. אני מאחל לך התקלות עם הכחולים, הנזק לכיס יהיה יותר קטן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
זה לא משנה אם תגיע שאתה פונה שמאלה או ימינה, בכל מקרה הסינוור עוד יותר מסוכן וגורם לנהג שממול לא לראות את המשך הכביש.

 

יכול להיות שנהגים מנוסים כמוך יודעים בדיוק את הרגע שבו ניתן להדליק אור גבוה מבלי לסנוור, למרות שאני לא בטוח. מה שאני כן בטוח - שרוב הנהגים שיקראו את דבריך פשוט יסיקו מכך שבסיבובים אין צורך להוריד אורות גבוהים והצדיקים היחידים בסדום שעוד לא מסנוורים, יתחילו גם.

 

בסיבוב חד, ובמיוחד אם מתמקמים נכון בנתיב, אפשר לעבור כמעט את כל הסיבוב בלי לסנוור אף אחד. הרעיון, בכל מקרה ובכל מצב, הוא לחשוב על הכיוון אליו נשפכת אלומת האור של האור, ולהשתמש בזה על מנת להשיג מקסימום שדה ראיה למקסימום זמן. ברגע שעושים את זה נכון, לא מסנוורים אף אחד, אבל הנהיגה הופכת לפשוטה באופן מפתיע.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם את הקול שלי קיבלת.

יש כאלה שנוסעים עם אורות גבוהים כי הם פשוט חושבים שהנורה הכחולה בלוח שעונים מראה שהאורות הרגילים עובדים :?

ומה עם אלה שנוסעים בכלל בלי אורות? אנשים כאלה לא פחות גרועים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

99% מהנסועה שלי מתרחשת על כבישים בין עירוניים. אני לא אגזים אם אומר שכ 40% מהרכבים נוסעים עם אורות לא מכוונים או עם פנסים דהויים שמפזרים את האור והופכים אותו למסנוור.

אני לא מבין איפה האכיפה על מכוני הטסטים בעניין. הם האשמים העיקריים לכך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לא ערסיות? זו ערסיות ילדותית במיטבה, גם אם לא מוצא חן בעיניך.

ולידיעתך - זה מסנוור אפילו ביום שמשי.

אבל אם אתה רוצה מפגש עם נהג מסונוור - המשך כך. אני מאחל לך התקלות עם הכחולים, הנזק לכיס יהיה יותר קטן.

 

אתה לא מבין, זה מוסיף איזה 15% כוח סוס

 

בסיאט SC אתה מצליח להאיץ ל100 בפחות מחצי שעה

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything


×
×
  • תוכן חדש...