Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייב להודות- הפרסומת עושה את שלה. אם היא לא הייתה עושה את שלה, לא היה נפתח כאן השרשור, שהוביל לגיכוחים וגם קצת לעצבים על הבחורה המעצבנת (שנבחרה, בשביל שיגידו 'שיואו איזה מעצבנת שבא לי לדחוף לה קאפקייק ל..'). בסופו של דבר, מטרה של פרסומת היא שידברו עליה ועל המוצר שלה. וזה עבד.

פורסם
מה נראה לך רציני? זה שכתוב שהיא מכורה לקאפקייקס? זה שהיא אומרת "זו הפיאסטה, מכונית זריזה וקלילה שאוהבת פניות חדות" ואז פולטת בזלזול "וזו למבורגיני"? זה שהיא שואלת אם ללמבורגיני יש פתח מילוי דלק בלי מכסה או פנסים על מראות הצד?

לא. זה דווקא נראה לי כמו הומור, אבל לא על חשבון מבחן, אלא תוך כדי, כלומר הומור שמשתמשים בו במבחן דרך רציני לחלוטין.

כנראה שלא הבנתי את המטרה, בכל מקרה למה אתה כועס עליי? כי לא הבנתי במה מדובר? או שמא אתה רוצה שאפתח שרשור נאצה על איך כתב מסויים גורם לי להפסיק לקנות את הגליונות של המגזין שהוא עובד בו? :lol: משהו בסגנון של נציג ב.מ.וו, ורכב המבחן.

 

tumblr_lydvz1OOjd1qab7nx.gif

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אני חייב להודות- הפרסומת עושה את שלה. אם היא לא הייתה עושה את שלה, לא היה נפתח כאן השרשור, שהוביל לגיכוחים וגם קצת לעצבים על הבחורה המעצבנת (שנבחרה, בשביל שיגידו 'שיואו איזה מעצבנת שבא לי לדחוף לה קאפקייק ל..'). בסופו של דבר, מטרה של פרסומת היא שידברו עליה ועל המוצר שלה. וזה עבד.

 

עובד הענין הזה, בהחלט עובד, גם אם המטרה המקורית היא בדיחה. עד היום לא מעט חברים משוכנעים שייטי הוא רכב הפנאי שטח הטוב בעולם, כי קלרקסון הציב אותו בכל מיני סיטואציות מבדחות בטופגיר, גם מול רכבי היי אנד וזו היתה "מסקנתו".

פורסם

זה אכן היה פרק קורע, הוא הושיב ביטי מקעקע שעשה קעקוע לבחור מסכן ואידיוט תוך כדי נסיעה בשביל משובש. לאחר מכן עשו את אותו מבחן בריינג' רובר, וכשמצאו שהקעקוע שנעשה ביטי נראה יותר טוב, קבעו בנחרצות כי היטי לוקח את הריינג' בכל הפרמטרים :)

פורסם
לא. זה דווקא נראה לי כמו הומור, אבל לא על חשבון מבחן, אלא תוך כדי, כלומר הומור שמשתמשים בו במבחן דרך רציני לחלוטין.

כנראה שלא הבנתי את המטרה, בכל מקרה למה אתה כועס עליי? כי לא הבנתי במה מדובר? או שמא אתה רוצה שאפתח שרשור נאצה על איך כתב מסויים גורם לי להפסיק לקנות את הגליונות של המגזין שהוא עובד בו? :lol: משהו בסגנון של נציג ב.מ.וו, ורכב המבחן.

 

אם חשבת אפילו לשניה שמישהו עושה מבחן דרך רציני בין פיאסטה ללמבורגיני, אז הבעיה היא כנראה אצלך :wink:

ומה פתאום כועס? אם זה מה שהשתמע מדבריי, אני מתנצל. כנראה הייתי צריך להוסיף קריצה בסוף...

ויאללה, פתח שרשור נאצה. יהיה מצחיק :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם מישהו היה רושם לי "קנה פיאסטה עכשיו או שכל הבית שלך יתפוצץ, זה הרכב הכי טוב בעולם!!!!!!1111אחתאחתאחת" זה לא היה פרסומת כמו שהסרטון זה מסריח מפרסומת O_O

הפסקתי בחלק של הסיבובים, התחיל להסריח לי מפרסום.

אגב, מי שישים את הפרסומת על ווליום חלש ישמע רק "ווהו", "פיאסטה" וזלזול בלמבורגיני :x

מצד שני, אני די בטוח שעל ווליום מלא זה יישמע אותו הדבר.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...