רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
שלום לכולם. היום רכשתי פיאט בראבו, אמורה להיות ברכב דיבורית בלוטוט' מקורית ודברי הסוכן באלדן שמשם רכשתי את הרכב צריך לגשת עם הרכב למתקין כדי שיחבר אותה. האם יש אמת בדבר? האם דיבורית מקורית לא אמורה לבוא מותקנת ומחוברת? אשמח לתשובות
הודעה אחרונה מאת dondi, -
רנו טווינגו
מאת bari850- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
צהוריים טובים לחובבי הגה, מישו יודע אולי למה לא ממשיכים לייבא רנו טווינגו לארץ, שתתחרה בסקודה סיטיגו החדשה ובקטנות כמו הרנו קליאו, עם תג מחיר נמוך ובכלל למי שרוצה לחסוך אז גירסאות דיזל של מכוניות קטנות, יכולות להגיע לצריכה של 30ק"מ לליטר אני לא רואה סיבה לא לייבא אותם
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלוםלכולם, רציתי לשתף אתכם בבעיה שיש לי עם פולקסוואגן פאסאט חדשה (בת חודשיים) שלדעתי, אינה מקבלת מענה הולם ע"י היבואן, שבשלב זה בוחר להתעלם ולהתנער מהבעיה. יש לציין שבעיה זו, כנראה נפוצה ונדונה בפורומים בחו"ל. (לא מצליח להוסיף קישורים) להלן תקציר האירועים: 1. 23/9/12 - הרכב התקבל בסוכנות ג.ג.ג.לאחר נסיעה קצרה התגלו רעידות חזקות בנסיעה והרכב היה קשה קופצני ולא נעים לנסיעה. דיווחתי עוד באותו יום לסוכנות. 2. 24/9/12 –הגעתי למוסך בבוקר והתגלתה בעיה בצמיגים המקוריים מסוג " Danlop Fast Response מתאריך ייצור שבוע 07 שנת 2012. נשלחתי לצמיגיה לבדיקה נוספת שלהצמיגים. נמצאו 3 צמיגים פסולים. הוחלפו 4 צמיגים מסוג Yokohoma C Drive 2 וזאת לאחר שנאמר לי שאין בארץ צמי…
הודעה אחרונה מאת אמיר מ, -
- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
edition.cnn.com/2012/11/21/business/hong-kong-world-expensive-parking-places/index.html
הודעה אחרונה מאת GalMe, -
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי ברכב כבר מעלה שנה מצלמה לרכב 037 ואני מרוצה עד הגג !!! אחלה של מצלמה ! לאחרונה קבילתי מחבר עוד מצלמה 037 והרכבתי אותה בחלון האחרי שלי ( מאזדה 3 חמש דלתות) מאז שיש לי שני מצלמות - הציטה מסרב לקלוט לווינים ! אז קניתי אנטנה חיצונית לציטה , אין שיניו , פרט לזה שאם אני שם את האנטנה החיצונית מאחורה - והמצלמה שם מנותקת אז הוא קולט תוך חצי שנינה לוונים והכל בסדר ! לכן הבנתי שהבעיה היא שדה אלקטרונגנטי ! השאלה מה אני יכול לעשות ??? האם אני יעטוף את המצלמה עם נייר כסף זה יכול לעזור ? יש תפרון יותר פרקטי ? אשמח לכל לעזרה. חן
הודעה אחרונה מאת chen132, -
- 2 תגובות
- 714 צפיות
הזינוק החל בשש-לפני כעשרים דקות, מתח מטורף, אלונסו זניק שמיני, ווטל רביעי ונראה שכבר נסתם הגולל על האליפות. הקפה ראשונה, פניה שלישית (כמדומני ) התקרקשות רכבים והופ! ווטל נשאר אחרון ולאחר כמה דקות גם מארק וובר שותפו משכבר הימים מפונה לקצה הטור. אחת השעות הארוכות.. תחזיקו אצבעות!
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
הי, אני מחפש לשכור רכב עם 8 נוסעים (נטו, 9 כולל נהג) לסופ"ש בחודש הבא - אשמח להמלצות לחברות שכדאי לברר לגבי הצעה זולה, וגם: 1. אני מניח שאין צורך ברשיון נהיגה מיוחד. 2. אמרו לי לחפש חברות שמתמחות במגזר הדתי (?), אבל הנסיעה בשישי/שבת... תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת NoFear, -
-
- 9 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היום בוצע טיפול ראשון והחלטתי לכתוב סיכום קצר. על הרכב: רנו פלואנס בנזין אוטומטית מנוע 2 ליטר רמת גימור EX (המאובזרת יותר). הרכב נקנה תוך ביצוע טרייד אין למגאן II שנלקחה ב 3K מתחת למחירון המשוקלל ושולם עבורו 124,000 ש"ח. אבזור: ברכב יש כמעט הכל. החל מבקרת שיוט ומגביל מהירות דרך חיישני רוורס אורות וגשם ועד דיבורית BT עם חיוג קולי. מה שחסר לי בו זה מראה פנימית מתכהה אוטומטית והוילונות המקוריים שהיו לחלונות האחוריים במגאן II. עם זה שחזרו למכסה פתח תדלוק שצריך לפתוח ולא כמו שהיה במגאן II ויש בפוקוס אני עוד מסתדר למרות שלא מבין את ההיגיון שבזה. מבחינת מושבים, למרות שהם על הצד הרך של הסקאלה הם תומכים היטב ולא מעייפים גם בנסיעות ארוכות. למרות שההגה לא מת…
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
פרצו לי לרכב , הלכתי לתחנה והגשתי תלונה (לצרכי ביטוח שמשות ). אחרי שסיימתי עם הגשת התלונה , החוקר העיר לצומת ליבי שבמחשב אני רשום כ "פסול נהיגה " . הייתי מופתע מאוד כי יש לי את הרישיון הרבה שנים ( נהג מקצועי ) ולא עשיתי שום עבירה , כלום כלום גם קיבלתי רישיון חדש מהמשרד הרישוי עד 2022 . החוקר לא ידע מה להגיד לי על זה שאני פסול נהיגה בגלל שהיה תקלה במערכת. אני בלי עבירות בלי כלום בן אדם נקי נקי וככה ביום בהיר אומרים לי שבמחשב רשום שאני "פסול נהיגה ". אני גם אמרתי לחוקר שלא יכול להיות שעל שום עבירה, רשום במחשב "פסול נהיגה ". אז הוא אמר לי שאני פשוט יתעלם מזה ושאסע כרגיל , אבל אני לא יכול להתעלם מזה . מה עושים במצב כזה?
הודעה אחרונה מאת nir100, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, צריך את עזרתכם אני משתמש ברכב הפרטי שלי להגעה לעבודה. נוסע בערך 800 ק"מ בחודש בשביל זה. כמובן שמקבל כסף על דלק, לפי 1:10. השאלה איך אני אמור להיות מתוגמל על בלאי לרכב, ירידת ערך בעקבות קילומטראג' וכו'? מדובר בפיאט פנדה ידני 2005, אוכלת בערך 1:15 תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ערב טוב. היום הזדמן לי לקחת אופל אסטרה 1.4T להתקנת חוץ. האסטרה (הלבנה) פגשה שם "אחות" כסופה (מאותו ארגון אפילו) שהגיעה גם היא להתקנה באותו מקום. ומאחר וצריך היה גם להמתין מעט, לא נותר לי אלא לעשות סיבוב מסביב לשני הרכבים, מעין "מצא את ההבדלים". בינגו ! הלבנה נועלת הנקוק וונטוס אס 2, והכסופה ברידג'סטון טורנזה... מעניין מדוע ההבדל הזה בהנעלה ? (זה מה שיש ליצרן בפולין, ואת זה הוא מרכיב ?) ד"א - שימו לב לגימור של הלבנה (אני מקווה שהתמונה מספיק ברורה) הגומי מסביב לחלון האחורי, בחלקו העליון, נראה כאילו חתכו/כירסמו אותו בסכין יפנית בשני מקומות (ה"מגרעות" הללו בגומי שבצד העליון שבחלון האחורי שבאופל הלבנה אינן קיימות בכסופה). זה דיי בולט על הצבע הלבן (לא צילמתי). כ"…
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
שלום לכולם, בעקבות הגשם שהגיע הנה הבוקר (וגם בעקבות גשמים קודמים) עלתה אצלי בעיה.. טיפות מצטברות על המראות הצדדיות וגם על החלונות ונוצר מצב שקשה לראות בבירור במראות מדי פעם אני פותח חלון ומנגב עם נייר, אבל זה לא פרקטי כל כך כשיורד גשם לגבי המים על החלונות הצדדיים זה פחות בעייתי, אני פותח את החלון וסוגר והמים מתנגבים בערך.. אבל המים על המראות זה בעיה קשה.. יש פתרונות? חשבתי על אולי למרוח וקס על המראות, מישהו ניסה? דוגמא לבעיה:
הודעה אחרונה מאת ya_pl, -
-
שלום לכולם, כמו שחלקכם יודעים רכשתי את הלאון FR האחרונה מהתצוגה וביום של הקבלה של הרכב בחנתי את הרכב וראיתי שהכל נראה מעולה. את הרכב קיבלתי ביום רביעי, עם 23 ק"מ בצג. כשהגעתי הביתה הרכב הראה 55 ק"מ החנתי את הרכב ויום למחרת קמתי בבוקר כדי לסגור שבת בצבא. יום ראשון כשהגעתי הביתה ראיתי את הקרע הקטן ובליטה קטנה בצמיג בצד, כשהסתכלתי לבפנים ראיתי שהברזלים של הצמיג נקרעו גם, זה קרע ממש קטן כמעט בלתי נראה לעין. התקשרתי לצמפיון והלכתי לשם לצלם את הנזק, חיכיתי לתשובה והיום נאמר לי שהמקסימום שהם מוכנים לשלם זה חצי מחיר. הצמיג הוא PIRELLI PZERO ROSSO שעולה בחברה 3000 עם עבודה, ככה שאני יצטרך לשלם 1500 ש"ח על זה. ובחוץ אני יכול למצוא את הצמיג ב1500 ש"ח במידה 225\40\18 ככה …
הודעה אחרונה מאת Fangio, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.reuters.com/article/2012/11/23/us-volkswagen-investments-idUSBRE8AM0A620121123 הקונצרן עומד בפני מימוש תוכנית השקעות ענקית של 50 מיליארד אירו בשלוש שנים. היעד - יצרן הרכב הגדול בעולם.
הודעה אחרונה מאת green, -
-
בוקר טוב לכולם . באמת אנשים אחד אף אחד לא כותב על זה. " אנחנו על המפה" כמו שאמר טל ברודי . אנחנו אחת המדינות היחידות והראשוונות בעולם שמסרה F12 ברלינטה החדשה. פעמיים. כחולה ו.... מדהים. מעניין שאף אחד לא הלך לצלם אותה מגיחה לעולם.
הודעה אחרונה מאת roee, -
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ניסאן ליפ עוברת עדכון וטווח הנסיעה עולה בכ- 42.5% ל-228 ק"מ בין טעינות לעומת 160 ק"מ לפני העדכון. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4310435,00.html עדיין המחיר גבוה מידי..
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אז ככה,אני לא מעולם לא עשיתי סיכומים כאלה או אחרים לגבי רכב שנהגתי בו במשך תקופה מסויימת,אבל אני ארשום את כל הפרטים הקטנים שאני יכול. כמו שאמרתי הרכב שנה אצלי,שנת 2009,נקנה עם 24 אלף ק"מ כיום עומד על 31,ב25 אלף ק"מ עשיתי לו טיפול קטן,עכשיו לפני הטסט בעוד חודשיים אני אעשה לו טיפול גדול על מנת ליישר קו עם עצמי לגבי הטיפולים,הטיפול הבא אגב ב40 אלף. אז במה נתחיל: טסט:2465 ש"ח. כיום אני בן 24 הביטוח כולל מקיף עלה לי 6870 ש"ח,לקראת החידוש של הפוליסה הולכים לעבור שנתיים מאז השלילה שלי אז ככל הנראה הסכום יהיה זול יותר,אעדכן בנושא כשיהיו לי פרטים חדשים,אגב אם מישהו משלם פחות אני אשמח לשמוע. הוחלפו צמיגים חדשים: TOYO T1R - צמיגים מעולים,ממליץ אותם לכל אחד,מידה…
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 729 צפיות
היי לכולם, רציתי לשאול אם למישהו יש תמונות של הגולף ראלי היחידה בארץ (הכסופה) שהיתה של צדוק, ועכשיו של איציק, אבל... והנה ה Catch... מהתקופה שהיתה בצבע סגול/ חציל. רציתי לדעת אם זה היה הצבע המקורי שלה מהיצרן, ואם כן - מה קוד הצבע שלה. תודה רבה מראש, עידו.
הודעה אחרונה מאת idob, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מדובר על קרוב שלי, מורה נהיגה.... יש לו פולסווגן טרנספורטר (אוטובוס זעיר) דגם ארוך. אוטומט שנת 2007 עם 320 אלף קילומטר המחירון של הרכב הוא מאד גבוה. כך גם הביטוח. העסק ללמד עליו, לעשות שיעורי נהיגה על מונית, כבר לא משתלם והוא החליט ללמד על סוגי רכבים אחרים. יש למישהו רעיון מה לעשות עם הרכב אם אין קונים?
הודעה אחרונה מאת GalMe, -
מצורפת תמונה של הרכב יותר מאוחר יהיה גם המספר רכב. עם הרכב נגנבו המפתחות , המסמכים והכל.
הודעה אחרונה מאת Danix60, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מתלבט בין שתי מכוניות ומעוניין לנהוג עליהן לפני שאני מחליט. האם תהיה יסכים לתת לי נסיעת מבחן גם אם אציג את עצמי כלקוח ליסינג? לכאורה יש להם אינטרס למכור כמה שיותר מכוניות כך שזה לא אמור להפריע, אבל אני מניח שאת איש המכירות הספציפי מעניינות רק המכירות שלו, ולא סך כל המכירות של החברה שבה הוא עובד.
הודעה אחרונה מאת gozal, -
שלום לכולם, מה הדבר הכי טיפשי שהתקנתם או רכשתם לרכב שלכם? אורות ניאון מהבבים,קוביות תאורה,טורבו מזויף ועוד.. אני אתחיל בדוגמא, אומנם זה לא משהו שאני רכשתי, אבל זה קשור לאחד ממשתמשי הפורום-AmitGO (במקרה אח שלי). הוא רכש לרכב הקודם שלו (מגאן) קיט נוס מזויף אני אתן לסרטון לדבר: (לתוצאה הסופית תעבירו ל06:20 דקות) http://www.youtube.com/watch?v=JaUlTU6P5e4&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. לזכותו אני חייב להגיד שבסופו של דבר הוא לא התקין את זה, אבל בכל זאת רכישה זו רכישה.. מה איתכם?
הודעה אחרונה מאת שביט, -
- 0 תגובות
- 426 צפיות
השקתה של סקודה אוקטביה החדשה הולכת ומתקרבת. צפו במאמר, טיזרים ותמונות ריגול. http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/928/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%90%D7%95%D7%A7%D7%98%D7%91%D7%99%D7%94-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%E2%80%93-%D7%98%D7%99%D7%96%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%99%D7%92%D7%95%D7%9C
הודעה אחרונה מאת oranbuskila, -
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני יתחיל בזה שמכרנו את האוטו והיינו צריכים אוטו לכמה ימים עד קבלת הרכב החדש, החלטנו להשכיר רכב לשבוע דרך שלמה סיקסט ואיפה שלא רצינו ניתקלנו בשירות מזעזע, מגעיל וחובבני. זוהי הישתלשלות העיניינים: 1. יום ג' שבוע שעבר: מצלצלים לסוכנות נתניה בצהריים לשאול אם יש רכבים במלאי, בחורה עונה "כן יש 30 מאזדה 3 ועוד אקסנט וספארק אם תרצה" שהגענו באותו יום אחרי הצהרים לסניף "לא יודעת עם מי דיברת אבל אין לי פה רכב אחד להשכרה, הכל זה מהזמנה" לא משנה שהיא אימתה את המספר שדיברתי קודם ואין לה הסבר מי היה בצד השני. קיצר היא אמרה לנו להזמין באינטרנט ויהיה רכב למחרת. 2. הגענו ביום ד' (שעבר) בערב לקחת את הרכב חיכתה קורסה מסכנה ומעופשת שלא מיועדת אפילו בחינם להשכרה: אין מגב אחו…
הודעה אחרונה מאת pilgonico, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 45 תגובות
- 12.4 אלף צפיות
אתה נוהג ברכב לא מוכר, ונכנס למלא דלק בתחנה. איך תדע מאיזה כיוון של משאבת הדלק להכנס? (רמז: "יוצא לראות איפה פתח התדלוק" זאת לא התשובה הנכונה) נמרוד
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
-
איבוד רישיון רכב
מאת RX7- 4 תגובות
- 967 צפיות
שלום אתמול אבדתי את רישיון הרכב שלי מה שקורה זה שאני צריך לעשות לרכב טסט..עשיתי טסט לפני כשבוע וחצי ונכשלתי..(שילמתי את האגרה)..נאלצתי לעשות כמה תיקונים ברכב כדי לעשות שוב טסט..אני צריך ללכת למשרד הרישוי להוציא רישיון רכב חדש..עכשיו השאלה שלי האם בשביל לעשות שוב טסט לרכב שנית אני צריך ללכת לאותו מכון רישוי שעשיתי אצלו את הטסט? או שאפשר ללכת למכון רישוי אחר עם הרישיון החדש שהוצאתי ממשרד הרישוי? תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת ron_man, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4259903,00.html יועיל באמת לבטיחות בדרכים או רק הוצאת קיטור כנגד הנהגים המעצבנים והלא מתחשבים?
הודעה אחרונה מאת stillness6, -
- 0 תגובות
- 589 צפיות
לנהג צעיר (פחות מ24) עם וותק של שנתיים בנהיגה. ניסיתי בwobi אך לא ניתן לקבוע עם גיל הקטן מ24. מקיף + חובה.
הודעה אחרונה מאת -Prestige-, -
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 11.2 אלף צפיות
עבור 2 נהגים לא חדשים, גיל נהג עיקרי 31. ללא עבר תעבורתי. תודה
הודעה אחרונה מאת feel, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שמתי לב לתופעה מאוד מוזרה .. גנבו לי ולכמה טויוטות פלסטיקים מתחת לפנסים אני מדבר על טויטה קורולה 2008 , על השתי פלסטיקים האלה (עיגול) , אחד מתחת לכל פנס קדמי .. עכשיו במוסך רוצים 250 שקל על כל פלסטיק כזה !! מישהו יכול לחשוב למה בכלל הם גונבים את זה ? מה יש להם לעשות עם זה ..
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 283 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- 98civic
- daniel.asu
- meir_gi
- ArikC
- DC10
- `Infinity
- אלי55
- גולדן191
- 318i
- M H
- Stavik
- discoTD5
- om2
- tan tan
- borsood
- poune
- גרנד פריקס
- llaavvii
- Aviv943
- RedLabel
- Itzik-b
- BoazB11
- haranza
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Liquidator
- Igalz
- Alberrto
- Or05230
- אביתר א.
- redroze
- Avia
- yossiaviel
- Nakamichi
- gpro
- נתנאל - Net
- arice
- avargel
- DareDevil
- פריג'י
- chezik
- topop
- SurfHigh
- לירון .ה.
- flytomars
- Night Driver
- שביט
- Giant_TA
- menir1
- אהרן ג
