Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפיאט 600 זה אכן בתא המטען - בחזית הרכב. עד כמה שאני זוכר הפיה היתה במיכל עצמו, בלי צינור.

שתתה דלק 83 ב-5 לירות כל שבוע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פשוט נצמד למשאבה. אין בעיה לתדלק משני הצדדים אף פעם

 

במרבית התחנות אסור לתדלק מהצד השני, אלא להסתובב ולתדלק.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
היו מכוניות ישנות שפתח המילוי שלהן נמצא מאחורי לוחית הרישוי.

וכאלה שיש צורך לפתוח את תא המטען כדי לתדלק אותן.

 

במצבים כאלה, גם שום חץ לא יעזור.

באמריקאיות הישנות מורידים את לוחית הרישוי האחורית למטה ושם הפתח.

 

אגב שמעתם על 2 פתחי תדלוק ? כי ביגואר של חבר מועדון החמש שמתדלק אצלנו יש 2 פתחי תדלוק, ההסבר הוא שלא היה מקום למיכל אחד גדול אז שמו 2 מיכלים קטנים, אחד מכל צד (הפיות נמצאות מצדדיו של הבגאז' למעלה, מישהו יודע באיזו יגואר מדובר ?)

Miata ND2

 

פורסם
באמריקאיות הישנות מורידים את לוחית הרישוי האחורית למטה ושם הפתח.

 

אגב שמעתם על 2 פתחי תדלוק ? כי ביגואר של חבר מועדון החמש שמתדלק אצלנו יש 2 פתחי תדלוק, ההסבר הוא שלא היה מקום למיכל אחד גדול אז שמו 2 מיכלים קטנים, אחד מכל צד (הפיות נמצאות מצדדיו של הבגאז' למעלה, מישהו יודע באיזו יגואר מדובר ?)

 

אתה מתכוון לרוב פרייבטים, אך לא לכולן,

הינה מספר דוגמאות לרכבים אמריקאים מובהקים שטנק הדלק נמצא בצד שמאל,

 

markhavard.jpg

 

117991d1219523659-en-busca-de-taller-cherokee-1986-d.jpg

1983-chevrolet-camaro-z28-photo-344889-s-1280x782.jpg

 

1011chp_13_o+1966_chevrolet_nova_ss_and_more+1983_el_camino.jpg

macho_side.jpg

 

Butler-Truck-Mount-with-GMC-carpet-cleaning-van2.jpg

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
בפיאט 600 זה אכן בתא המטען - בחזית הרכב. עד כמה שאני זוכר הפיה היתה במיכל עצמו, בלי צינור.

שתתה דלק 83 ב-5 לירות כל שבוע.

 

וכמה זה במונחים של היום?

 

מי יודע. אני מדבר על 1964. לך תתרגם לירות של אז לש"ח של היום, וגם משכורת של אז למשכורת של היום כדי לקבל מושג על כוח הקניה. ומכונית של אז שהגיע למהירות 80 קמ"ש בירידה - מנוע בעל הספק 29 כ"ס.

חוץ מזה, אתה יכול להבין שהייתי ילד ולא ספרתי ליטרים. וכנראה שאפילו האבא היקה שלי כבר זרק א תהפנקס שבו חישב צריכת דלק בכל מילוי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טעות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם זה באמת לפי החץ - תהיתי האם בפיג'ו 404 (סדאן) היה חץ לכיוון אחורי הרכב? חיפוש בגוגל העלה שב-404 יש סתם ציור של ג'ריקאן :cry:

peugeot404.jpg

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
באמריקאיות הישנות מורידים את לוחית הרישוי האחורית למטה ושם הפתח.

 

אגב שמעתם על 2 פתחי תדלוק ? כי ביגואר של חבר מועדון החמש שמתדלק אצלנו יש 2 פתחי תדלוק, ההסבר הוא שלא היה מקום למיכל אחד גדול אז שמו 2 מיכלים קטנים, אחד מכל צד (הפיות נמצאות מצדדיו של הבגאז' למעלה, מישהו יודע באיזו יגואר מדובר ?)

 

XJ6 או XJ12.

"קטנים" זה יחסי. כל אחד מכיל כ-45 ליטר.

פורסם
מי יודע. אני מדבר על 1964. לך תתרגם לירות של אז לש"ח של היום, וגם משכורת של אז למשכורת של היום כדי לקבל מושג על כוח הקניה. ומכונית של אז שהגיע למהירות 80 קמ"ש בירידה - מנוע בעל הספק 29 כ"ס.

חוץ מזה, אתה יכול להבין שהייתי ילד ולא ספרתי ליטרים. וכנראה שאפילו האבא היקה שלי כבר זרק א תהפנקס שבו חישב צריכת דלק בכל מילוי.

 

חישוב ההצמדה להיום נותן כ-46 ש"ח.

היום זה בערך 6 ליטר לשבוע.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אתה מתכוון לרוב פרייבטים, אך לא לכולן,

הינה מספר דוגמאות לרכבים אמריקאים מובהקים שטנק הדלק נמצא בצד שמאל,

 

markhavard.jpg

 

...

במקרה של הנ"ל היו גרסאות של שני מיכלי דלק. במקרה זה היו שני פתחי מילוי, משני הצדדים:

 

attachment.php?attachmentid=1004004&stc=1&d=1351294135

 

attachment.php?attachmentid=1004006&stc=1&d=1351294135

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...