Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברוב היפניות הפתח משמאל, ברוב האירופאיות מימין. כמובן שיש יוצאי דופן.

מאזדה 3 מימין רק שתדע

האירופאיות זה נכון...

לתדלק הפוך לא מומלץ אגב , אם הפיה הפוכה יתכן שלא תזהה שהמיכל מלא ותמשיך להזרים דלק, קרה לי בתדלוק של יונדאי גטס עם רבע טנק בפועל התדלוק הגיע ל400 שח, נשפף איזה 10 ליטר על הרצפה.

הבחורה בחרה לתדלק הפוך למרות המלצה שלי לעבור צד ונשאה באחריות.

Miata ND2

 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

החץ הקטן בלוח השעונים בד"כ צודק.

אם יש ידית לפתיחה מבפנים - מקפיץ את המכסה ומחפש אותו במראות הצד.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

כמו שטענו מקודם אם קיים חץ אז הוא בדר"כ הנכון.

אם לא קיים חץ אז המיקום של הסקלה של הדלק, אם היא נמצאת בצד ימין למטה אז הפתח בצד ימין, אם היא בצד שמאל בלוח שעונים אז הפתח בצד שמאל.

לפחות זה העקרון שלמדתי בהנדסת אנוש אצל רוב היצרנים, אם יש יצרן שלא התייחס כלל להנדסת אנוש אז זה סיפור אחר.

 

מה שכן אתה יכול גם לפני שאתה נכנס למסלול לפתוח את הדלתית ולראות איפה יש בליטה באמצעות המראות

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

אני חושב שבכל הרכבים מסומן באייקון של המד דלק בלוח שעונים כך בשלי בכל אופן..

ואני אם אור לתדלק הפוך באמת לא מומלץ לא רק בגלל שצינור הדלק יכול לברוח מפיית התדלוק כי אם גם להתלש

ולהרוס את פיית התדלוק וחוץ מזה זה גם ניראה טיפשי בעיני:)

פורסם
לתדלק הפוך באמת לא מומלץ לא רק בגלל שצינור הדלק יכול לברוח מפיית התדלוק כי אם גם להתלש

ולהרוס את פיית התדלוק וחוץ מזה זה גם ניראה טיפשי בעיני:)

 

מחזק.

כשאתם מתדלקים הפוך אתם מגבירים את הסיכוי של המשאבה להיתלש. וגם אם זה לא יקרה לכם באותו הרגע, זה יקרה למישהו אחר אחר כך.

פורסם
מאזדה 3 מימין רק שתדע

האירופאיות זה נכון...

 

ידוע :-) בגלל זה כתבתי שיש יוצאי דופן. גם בחלק מהאלפות הישנות הפתח משמאל (בניגוד למוצא, כביכול). בחדשות מימין בד"כ.

 

אני, באופן אישי, יותר אוהב כשהפתח משמאל. יותר נוח לי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

דיון מפרה ביותר.

עוד רגע נתחיל לשוחח באיזה צד אנחנו אוהבים אותו כאשר אנו שמים ג'ינס, ימינה או שמאלה. :roll:

אני זוכר שפעם פתחתי איזה דיון על פשר מצית ברכב וממה שאני זוכר לא ממש התלהבתם מהנושא- זה לא ממש הרבה יותר טוב אני מוכרח לומר :-P

זמין 8)

פורסם

בציור של משאבת הדלק ליד מד הדלק, פית התדלוק נמצאת בצד של פתח התדלוק. מנסיוני עד כה - עובד 100%.

 

דני

פורסם

תוריד אחוזים. בדייהטסו אפלאוז הפיה במד דלק מימין והפתח משמאל :-D כנ"ל סוזוקי ליאנה, כנ"ל אלפטא GTV. האמת, לא יכול להיזכר ברכב בו הפיה במד הדלק מצוירת בצד שמאל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני מאמין, ורוצה להאמין, שאף לא אחד מהגולשים בקארספורום לא נעצר באמצע כביש הגישה לתחנת דלק ועושה פקק, רק משום ששכח היכן ובאיזה צד ממלאים דלק :evil:

 

:wink: :wink:

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
פורסם

אם לא קיים חץ אז המיקום של הסקלה של הדלק, אם היא נמצאת בצד ימין למטה אז הפתח בצד ימין, אם היא בצד שמאל בלוח שעונים אז הפתח בצד שמאל.

BMW חדשות בדיוק הפוך מזה. סקאלה משמאל וטנק מימין. כמובן שאין שום חץ.

פורסם
בלי לצאת ובלי לסמוך על החצים של אף חברה.

פותח חלון ושואל את אחד העובדים בתחנה אם הוא רואה את פתח המילוי שלי.

תמיד עובד. בכל רכב. מכל שנת ייצור.

 

נסה לבוא אליו עם פז'ו 404

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
נסה לבוא אליו עם פז'ו 404

או עם פיאט 600.

מישהו יודע מה הפעולה הדרושה כדי לתדלק אותו?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היו מכוניות ישנות שפתח המילוי שלהן נמצא מאחורי לוחית הרישוי.

וכאלה שיש צורך לפתוח את תא המטען כדי לתדלק אותן.

 

במצבים כאלה, גם שום חץ לא יעזור.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...