Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בטיחות: וולוו 244 V מיצובישי לאנסר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שקופצים למסקנות - כדאי לקרוא את דו"ח ה-EuroNCAP לגבי הלאנסר מדגם 1998 - שנתן ציונים נמוכים מאוד לעמידות תא הנוסעים. לציין כי הרכב שנבדק היה בעל כרית אויר בודדת. מבחינת בטיחות ילדים במושבי בטיחות מדובר במכונית ירודה מאוד.

לגבי ה-244 - כיון שהיא מקדימה את ה-EuroNCAP (החל לפעול ב-1997) אין לה ציון או דו"ח בדיקה. זו גם הסיבה לכך שדגמי שנות ה-90 ושנות ה-2000 המוקדמות זכו לציונים נמוכים - הםתוכננו לפני שהנחיות ה-NCAP נכנסו לתוקף. עם התבססות מנגנון ה-NCAP המכוניות החלו להיות מתוכננות כדי לעמוד בתנאי הבדיקה - וכך השתפרו ציוניהן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
המכוניות החלו להיות מתוכננות כדי לעמוד בתנאי הבדיקה - וכך שהתפרו ציוניהן.

 

משפט כזה מוזר (ונכון) עד כדי כך שאין לדעת מה עדיף - שהיצרן יתכנן לפי איך הוא חושב שתהיה התאונה, או לפי מה ש- NCAP דורשים...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ההבנה שלי בהנדסה קטנה מאד. אני מניח שמי שבחר את תנאי המבחנים בחר בהם מתוך איזה שיקול של סטטיסטיקה לגבי תאונות בעולם האמיתי, כמובן עם סטנדרטיזציה כדי שיהיה אפשר לבצע מבחנים ולהשוות את תוצאותיהם. שים לב שמבחני ה-EuroNCAP שונים ממבחני ה-NCAP הצפון אמריקאי.

יש עוד שאלה שלא מצאתי לה תשובה - כמה מכוניות מכל דגם נבדקות בכל מבחן ריסוק - האם, למשל, תנועת בובת המדידה תהיה זהה בכמה מבחנים לרכב מאותו דגם, ולכן יש לי ספק כלשהו לגבי תקפות הממצאים אם מדובר בבדיקה בודדת לכל דגם בכל תסריט. כמוכן יתכן שיש הבדלים בין תת דגמים שונים של אותו רכב (דגמי מנוע ורמות גימור עם ציוד שונה בתא הנוסעים) - אבל כנראה שתמיד נדגם רק רכב אחד, מהדגם בעל ציוד הבטיחות הנמוך ביותר שנמכר במדינות האיחוד האירופי.

אני מניח שמכוניות שעומדות בתנאי המבחנים הן, בסופו של דבר, גם בטוחות יותר בעולם האמיתי, אבל את זה אפשר לבדוק רק אם בודקים סטטיסטיקה של נפגעים בתאונות אמיתיות לפני הפעלת התקן ואחריו. לפעמים יש הפתעות - כמו שיני הפרדיגמה מרכב קשיח לרכב עם אזורי קריסה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
וולוו 244 חזקה, קשיחה, מאסיבית ביותר נגד מיצובישי לנסר, פח לא משהו

 

1958 התקשרו, שאלו איפה נעלמת...

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ומה שאיציק אמר זה אותו דבר רק במילים אחרות ומדוייקות יותר.

 

"הוולבו תעביר יותר לנוסעים בגלל מבנה קשיח וחזק (פעם חשבו שזה טוב)"

 

אותה גברת בשינוי אדרת, קל להשמיץ:evil:

 

תגיד, אתה באמת לא מבין? או שאתה מסתלבט עליי?

 

ממזר שמן, בקשר להודעה של יוחאי, עזוב. זה יותר גרוע מלתת אגרוף לקיר בטון, זה לנגוח בו

פורסם
תגיד, אתה באמת לא מבין? או שאתה מסתלבט עליי?

 

ממזר שמן, בקשר להודעה של יוחאי, עזוב. זה יותר גרוע מלתת אגרוף לקיר בטון, זה לנגוח בו

 

די נו, להיות ״מיושן״ בתפיסה עם שדרוגים זה לא כזה רע...

והרי לך מבחן התוצאה(או מבחן בטיחות בשבילך)

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

הייתה לי במשך כמה שנים וולוו 240 86', רכב מיוחד אני מתגעגע.

 

היתרון של הוולוו לדעתי היא בבטיחות הפסיבית בסיטואציה של תאונה קלה או בינונית עם רכב אחר (ולא בקיר כמו במבחנים של הNCAP), הוולוו מסיבית ואינה קורסת כמו שרכבים מודרניים קורסים או ישנים "מתקמטים".

 

אני יכול להעיד משתי תאונות שלצערי חוויתי עם הוולוו:

באחת התפרצה פונטו לתוך כיכר, כשהנהג החליט להסתכל אם הכיכר פנויה כאשר הוא כבר בתוכה הוא הספיק לראות רק את הסמל של וולוו, להכנס להלם ולהעצר במקום מולי.

עד שהוולוו העבירה משקל קדימה בשביל לעצור התוצאה הייתה כבר ידועה לי מראש, מה שקרה הוא סוג של פליק סקנדינבי כדי לא לפגוע פגיעה ישירה בנהג, אינני יודע מה הנזק המדויק כי לא באו בדרישות אך חיצונית כמעט כל הצד של הפונטו גולח.

עם רכב מודרני אני מאמין שהייתי יכול למנוע את התאונה לגמרי מצד שני לוולוו לא קרה כלום וגם לא הייתה הרגשה של פגיעה.

 

מקרה שני:

שרייד נכנסה בי מאחורה בפקק, הדביקה אותי לכיסא, תודות למושב המצוין בוולוו הרגשתי זאת יותר כחיבוק מאשר מכה.

השרייד טוטלוס, בוולוו התקפל פאנל פלסטיק דק לקישוט מאחורה.

 

מבחינתי הוולוו נפסלת מבחינה בטיחותית בעיקר בגלל שאין ABS (לא שזה פותר בעיות תמרון של יאכטה) אבל עדיין הייתי מעדיף אותה על פני הקטנות: אלטו וכו'...

בהשוואה למשפחומטיות ומעלה 4-5 כוכבים לדעתי אין מה להשוות והן כנראה יהיו בטוחות יותר ברוב התרחישים.

×
×
  • תוכן חדש...