Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עושה רושם שאנשים קונים אבארת' בשביל להיות חלק מהמועדון הזה ולאו דווקא בגלל טיב הרכבים עצמם :lol:

 

בהחלט מקנא, כיף לראות דברים כאלה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
לא ידעתי שנמכרו כל כך הרבה, כבוד!

 

נמכרו "קצת" יותר מ12 הרכבים שהגיעו לטיול :)

 

אשמח לשמוע מפותח השרשור על היחס שהוא מקבל כלקוח של פיאט. איך היה היחס בזמן הרכישה? ואיך הוא כשאתה כבר לקוח?

אבארת פועלת כחטיבה נפרדת מאשר פיאט.

היחס הוא לא פחות ממעולה. גם בזמן הרכישה ובמיוחד לאחר הרכישה. הרגשה של להיות חלק ממשפחה אחת גדולה.

!AWDSOME

פורסם
קודם כל תודה רבה על התמונות, זה נראה מעולה.

יש לי שתי שאלות:

1. אשמח לשמוע מפותח השרשור על היחס שהוא מקבל כלקוח של פיאט. איך היה היחס בזמן הרכישה? ואיך הוא כשאתה כבר לקוח?

.

לגבי היחס אחרי הרכישה קשה לי להגיד, כי לא רכשתי, אבל לפני הרכישה אני חושב שהיחס שלהם היה מעולה

עשיתי נסיעת מבחן גם בפונטו וגם ב500, למרות שבמקור קבעתי רק ל500. הכל נעשה באוויה מאוד נעימה ובלי הביטולים שאנחנו שומעים עליהם כאן מסוכניות אחרות (ראה השרשור הארוך על היחס של יבואנית ב.מ.וו). אני גם יודע שהסוכנות של אבארת' מאוד מעורבת בימי מסלול \ טיולים שמאורגנים שם, אבל זה בטח משהו ש-Caveman יכול להעיד עליו יותר.

גם בסוכנות האחרת של סמלת (אלפא), איפה שכן קניתי בסופו של דבר, היחס היה מעולה, החל מעזרה בטרייד אין וכולל את השירות המאוד אדיב שמקבלים מהמוקד שלהם בכל צרה, אחרי שכבר מקבלים את האוטו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
עושה רושם שאנשים קונים אבארת' בשביל להיות חלק מהמועדון הזה ולאו דווקא בגלל טיב הרכבים עצמם

 

 

ברור! אם היו מחפשים טיב הם היו קונים היטי....לא?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
ברור! אם היו מחפשים טיב הם היו קונים היטי....לא?

 

מיסטר סולל הדרך, ההערות שלך חסרות טעם לחלוטין.

 

היחס באבארת' אישי ומשפחתי מהסיבה שהאחראים על המותג הזה - חובבי הגה ומוטוריקה אמיתיים!

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כנראה לא הבנת שהתלוצצתי.

 

:?:

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בתור מי שיצא לו להיות בכמה ארועים של ה"מועדון" הזה אני יכול לספר לכם שטיול\מפגש\יום מסלול של אבארט' לא דומה לארועים של מועדונים גדולים או מגובשים יותר.

 

זהו צרוף מיוחד של אנשים עם המון המון סטייל וחיבה למותג. לא תאמינו כמה יפה לראות מועדון שלם לבוש, חבוש (בכובעים) ונעול בנעליים הנושאים את סמל המותג.

מסתובבים עם כתבות באיטלקית על השוואה בין 500 טריבוטו פרארי לפרארי 458 (נשבע לכם שראיתי דבר כזה, אבל לא הבנתי מילה)

 

אלו אנשים שאוהבים את המותג ואת החיים, לא אכפת להם שיש מכוניות מהירות ממנה או כאלו שנותנות תמורה טובה יותר למחיר.

 

לצערי בטיול זה לא נכחתי בארץ אבל אין ספק שאמצע דרך להצטרף לטיולים הבאים (למרות שאינני בעלים של אבארט' :-)

I don't drive fast, I fly low

פורסם

זה משעשע אותי שגדל פה עוד דור של אנשים כמו ההארד קור של מועדון אלפא קלאסיק שחיים את המותג, ונהנים ממנו כמה שאפשר. מעניין איך המועדון הזה ייראה עוד 15 שנים או יותר...

פורסם

אותו דבר רק עם כרס וקרחת. בעניין זה אני מקדים את זמני ומשמש כמוביל אופנה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -


×
×
  • תוכן חדש...