Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול אבא שלי עשה תאונה עם ה C4,הוא רוצה לקנות רכב חדש/יד שניה שיהיה מאוד חסכוני,

חשבנו על סיטרואן C3 דיזל ועל טויוטה פריוס,מה אתם אומרים על הרכבים האלה??בתור חדשים ובתור יד שניה.

חשוב לציין שה C4 היתה מאוד מפנקת מבחינת האבזור והיתה מאוד חסכונית אבל היו לה קצת בעיות בהעברת ההילוכים-גיר רובוטי שההילוכים לא עברו חלק:evil: :evil: :evil: :evil:

אתם לא יודעים כמה אני משתגע בלעדיה!!!:x

Créative Technologie סיטרואן-יש בה משהו שאין בשום אוטו אחר!!

פורסם

להבנתי,

סיטרואן C3 הינו רכב מיני/בינוני שיכול להתחרות בשורה אחת מול: אופל קורסה, יונדאי i20, טויוטה יאריס,

מאזדה 2, פורד פיאסטה, פולקסווגן פולו, רנו קליאו, וכול'... ולא נכון להשוותו לטיוטה פריוס כרכב משפחתי.

ההבדלים ניכרים באיכות החומרים, רמת גימור, אבזור, מרווח פנימי, שמירה על הערך במחירון, ועוד.

מבחינת צריכת דלק, לפי אתר: http://www.kml.co.il/ הצריכה בפועל של שניהם היא זהה, סביב ה-20 ק"מ/ליטר.

אך בתור "מעריץ של סיטרואן" אני לא בטוח שיש כאן שאלה בכלל... :lol:

בהצלחה!

 

*אינני עוסק בתחום הרכב, והרשום מעלה הינו נתון אינפורמטיבי בלבד.

פורסם

מאוד חסכוני זה פיאט פנדה. החדשה חסכונית, הישנה מאוד מאוד חסכונית.

 

שני הרכבים שציינת הם שונים אחד מהשני, האחד משפחתית והאחד סופר מיני.

 

כמו כן קח בחשבון ששניהם יקרים יחסית ולפני שאתה מתחיל לחסוך בפועל, אתה קודם כל חוסך כדי להחזיר את ההפרש ששילמת על הרכישה.

 

מה הכוונה?

 

נגיד סיטרואן C3 דיזל ידני עולה לך 120 אלף ש"ח. באותו זמן גירסת הבנזין הידנית עולה 90 אלף ש"ח.

גם אם גירסת הדיזל חוסכת לך 5000 ש"ח בשנה, אתה תרגיש חיסכון אמיתי רק אחרי 6 שנים - כי מראש שילמת 30 אלף ש"ח יותר.

×
×
  • תוכן חדש...