Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: רנו משיקה רכבי דיזל נוספים בישראל - רנו מגאן סטיישן דיזל ולטיטוד


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4157 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סאמסונג? של האלקטרוניקה?

 

מה הקשר ביניהם?

 

כן, זו אכן אותה חברה. סאמנסונג, זה תאגיד ענק בקוריאה כפי שיונדאי תאגיד ענק בקוריאה ולסמסונג הייתה חטיבת רכב קטנה שנפתחה לא מזמן יחסית. רנו רכשה 70% מהחברה ושם היא מייצרת ומתכננת לא מעט רכבים, בעיקר עבור שווקים מתפתחים. כל מה שנמכר בקוריאה נמכרת תחת המותג סמסונג ומחוץ כרנו.

 

הלטיטוד? הביקורות בחו"ל לא ממש מחמיאות למרות שהיא נראית חבילה אטרקטיבית עם מנוע דיזל חזק ורמת אבזור גבוהה אבל מספיק מבט אחד בכדי לראות שזה לא זה. למרות זאת, בסגמנט הנשלט באופן מובהק ע"י השוק המוסדי, הכל אפשרי עם הנחה נכונה. הרי גם הפלואנס דיזל היא לא ממש מלכת היופי והלך לה לא רע בכלל לאחרונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שאפו לקרסו על התמחור.

 

בהשוואה למתחרות עם מנועי דיזל (אסטרה, פוקוס, אוקטביה) נראה שהמגאן מתומחרת הכי אטרקטיבי.

אגב, בניגוד לפלואנס הטורקית, המגאן סטיישן מיובאת מהמפעל בספרד.

 

מעניין לראות אם קרסו ישכילו להביא גם את גרסת הסטיישן לקליאו, לפי המכירות של הפאביה ספייס והאיביזה סטיישן נראה שקרסו גם יכולים לקחת נתח.

איפה הימים שבהם הייתה קליאו במגוון עצום של דגמים, כמו בתקופה של הקליאו B?

היה דגם 1.2, 1.4, 1.6, 1.5 דיזל סטדנרטי ו1.5DCI טורבו דיזל וכמובן הRS.

 

היום יש שני דגמים - 1.2 ידני ו1.6 אוטומט.

למה לא להביא איזה מנוע דיזל מעניין?

 

ה1.2 אמנם סוחב בסדר, אבל נראה לי שדיזל היה יכול להתאים לי יותר מבחינת נסועה שנתית + ביצועים ומומנט.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם הנוכחי של הקליאו עם חצי רגל בקבר. תן להם צ'אנס עם הדגם החדש, שאמור להגיע בתחילת השנה הבאה. אם לשפוט לפי "מהפכת הדיזל" הנוכחית של קרסו, יש סיכוי שנראה כאן מתחרה מעניינת מאוד ל-C3 דיזל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם הנוכחי של הקליאו עם חצי רגל בקבר. תן להם צ'אנס עם הדגם החדש, שאמור להגיע בתחילת השנה הבאה. אם לשפוט לפי "מהפכת הדיזל" הנוכחית של קרסו, יש סיכוי שנראה כאן מתחרה מעניינת מאוד ל-C3 דיזל.

הלוואי.

בוא נאמר כך - אם תהיה קליאו 1.5DCI, עם איזה 80 כ"ס (כמו שיש בקנגו), גיר ידני של 5/6 הילוכים, ותג מחיר הגיוני של משהו כמו 80 אלף ש"ח, כנראה שאשתדרג אליה, גם ככה אקבל מחירון מקרסו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סאמסונג? של האלקטרוניקה?

 

מה הקשר ביניהם?

 

סמסונג מוטורס היא חברת בת של רנו.

 

הם משתמשים באותם רכיבים ואותן פלטפורמות אבל עושים רכבים קצת שונים.

 

פה למשל (צ'ילה) חלק נכבד מהמוניות הן סמסונג SM3 שנראות ככה:

samsungsm3_580_0.jpg

 

ויש להם עוד רכבי מנהלים לא רעים דווקא שנקראים SM7.

9708105931280740111.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוואי.

בוא נאמר כך - אם תהיה קליאו 1.5DCI, עם איזה 80 כ"ס (כמו שיש בקנגו), גיר ידני של 5/6 הילוכים, ותג מחיר הגיוני של משהו כמו 80 אלף ש"ח, כנראה שאשתדרג אליה, גם ככה אקבל מחירון מקרסו.

 

זה אולי תג מחיר הגיוני לדעתך אבל מסופקני אם חברה כלשהיא תוכל למכור סופר-מיני דיזל ידנית במחיר כזה בשנה הבאה. זה לא קורה השנה וכנראה שזה לא יקרה בשנה הבאה, לאחר עליית המיסוי. סביר להניח שהמחיר לרכב כזה יהיה בסביבות ה-90 עד 100 אלף ש"ח. כמובן שזה המחיר הרשמי, לפני מבצעי חבר ו"דוד שלח אותי" כך שבפועל יהיה אפשר להגיע קרוב ל-80 אלף ש"ח, אבל לא במחיר הרשמי. אם אתה מצפה למחיר כזה, כנראה שתתאכזב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

So, it has begun.

אם זה יצליח, נראה פה תוך שנה שנתיים כניסה של מנועי דיזל לשוק הפרטי כפי שעשו הגירים הידניים ורכבי המיני. אני מוציא את הספרים מהארון, זמן להתפלל.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אולי תג מחיר הגיוני לדעתך אבל מסופקני אם חברה כלשהיא תוכל למכור סופר-מיני דיזל ידנית במחיר כזה בשנה הבאה. זה לא קורה השנה וכנראה שזה לא יקרה בשנה הבאה, לאחר עליית המיסוי. סביר להניח שהמחיר לרכב כזה יהיה בסביבות ה-90 עד 100 אלף ש"ח. כמובן שזה המחיר הרשמי, לפני מבצעי חבר ו"דוד שלח אותי" כך שבפועל יהיה אפשר להגיע קרוב ל-80 אלף ש"ח, אבל לא במחיר הרשמי. אם אתה מצפה למחיר כזה, כנראה שתתאכזב.

למי אכפת מהמחיר הרשמי?

אם אגיע ל80-82 אלף ש"ח, שווה לי את צריכת הדלק והביצועים העדיפים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שנכח בהשקה-

האם נשקל יבוא הגרסה הידנית של המגאן-סטיישן-דיזל?

 

לטעמי, היא הסטיישן הנאה ביותר בקטגוריה הנ"ל ובכלל.

 

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שנכח בהשקה-

האם נשקל יבוא הגרסה הידנית של המגאן-סטיישן-דיזל?

 

לטעמי, היא הסטיישן הנאה ביותר בקטגוריה הנ"ל ובכלל.

 

יגאל.

אם היא תגיע עם גיר ידני, היא יכולה להיות הצלחה מסחררת לנהגי מוניות, מורי נהיגה, סתם אנשים שנוסעים הרבה, או מי שמחפש דיזל חסכוני ומרווח (עם כל הכבוד לפוקוס וi30CW, הן אמנם מרווחות אבל לא יהיו חסכוניות בחיים כמו הDCI 1.5, והאוקטביה סטיישן במחיר לא הגיוני בעליל).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • חברי המעגל הראשון
סאמסונג? של האלקטרוניקה?

 

מה הקשר ביניהם?

פעם היו גם מכשירי טלויזיה ווידאו של חברות כמו מיצובישי ודייהו. תאגידים גדולים עם מוצרים מגוונים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4157 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...