Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שנה וחצי היה משהו דומה בשכונת חליסה בחיפה. מדי לילה ועד שעות הבוקר המוקדמות עמדו ברחוב הראשי של השכונה 1-3 ניידות ועצרו מכוניות לבדיקה. לרוב ביקשו רישיון נהיגה, שאלו איפה אתה גר ולמה אתה נמצא כאן כרגע. מכיוון שהיתה לי חברה שגרה ברחוב רזיאל הברירה הכמעט יחידה שלי היתה להתקל בהם כמה פעמים..

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא תושבת הצפון אבל ממה ששמעתי

שכונת הדר וחליסה הן לא בדיוק שכונות ידידותיות.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני ראיתי במו עיני איך צוות יס"מ עושה מחסום אקראי, ולאחר שהוא תפס ילד עם קצת גאנג'ה - המחסום התקפל והיס"מניקים סגרו את הבסטה, והרגישו כאילו תפסו את פבלו אסקובר.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

היתה תקופה ארוכה שהיו מציבים מחסומים דומים ברחוב שינדלר - בהחלט אזור שאינו מפוקפק. עצרו אותי ואת אשתי מספר פעמים במחסום זה והתחושה שלי היתה שהם די מאוכזבים למצוא אנשים מבוגרים ופיכחים. התחושה שלי היתה שחלק מהמחסומים היו פשוט תרגילים של יחידות כיון שנפרשו וקופלו בהפרשי זמן די קצרים. מחסומים אחרים פעלו מספר שעות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם היו חופרים לי ככה, הייתי ממשיך ליסוע. (במידה ואני בסדר, שזה אומר רישיון+טסט תקף ונוסע לפי החוקים).

פעם הייתי צריך להתנדב (חוק של הבית ספר), ועשינו מחסומים דוקרנים בין היתר, היו הרבה שפשוט לא עצרו כשהשוטר סימן להם, המשיכו בנסיעה.

 

במחסומי, ברוב הפעמין, לא יחלקו קנסות, הם רק למטרת הפחדה (שכולם יראו שהמשטרה עושה משהו), ומידי פעם אם תופסים רכב בלי רישיון.

כדי לתת לך דוח, השוטר צריך להתעכב או לקרוא לשוטר תנועה, ולאף אחד כמע אין כוח בשביל זה.

פורסם

מקסים, פשוט מקסים. אני שמח בשבילך, פותח השרשור.

עדיין לא הבנתי מה הבעיה. הלוואי ושיהיו לי כמה שיותר מחסומים ליד הבית, מצידי ששוטרים יגורו על גג הבניין שלי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

למה להכניס לי מילים לפה? לא אמרתי שזה לא טוב, פשוט זה מעצבן שאני נעצר כבר פעם שלישית באותו המקום.

 

ניר, אם הייתי ממשיך (מה שכמעט ובלתי אפשרי לעשות, כי השוטר מתפרץ לך לנתיב) הם היו מתחילים לרדוף אחרי ולתשאל אותי למה ברחתי. אני מעדיף לאבד שניה מזמני מאשר יום שלם של חקירות.

 

היום שוב, עברתי ליד המיקום הנ"ל והפעם לא היה מחסום אלא ניידת ו-2 רכבים עצורים.

 

מקווה שיתפס/ו הבעייתים.

Peugeot 206XS

פורסם
יש דבר כזה שנקרא יזום, שזה בעצם רשימת מטלות שהשוטר צריך לעשות במהלך המשמרת. לדוגמא: סיור בשכונה א׳, סיור בשכונה ב׳, מחסום איפה שקבעו לך לעשות, וכו׳, אז אני משער שהם לא עושים את המחסום מרצון.

 

אתה מתכוון למתנדב,

שוטר יושב בתחנה שותה 10 כוסות קפה במשמרת פורק את הנשק הפרטי שלו ובמידה ויש אירוע, הוא מוקפץ חוץ מזה כלום.

פורסם
שאלה אחרת למה אתה נוסע עם פנסי ערפל אחרי שאתה יודע שהחוק לא מאפשר זאת אלא אם תנאי הדרך מצריכים דבר כזה....

וכאשר אתה יודע שזה לא מאפשר אני מאמין שאתה יודע גם למה, אתה מסנוור אנשים לחינם.

 

פנסי ערפל קידמיים לא אמורים לסנוור יותר מפנסים רגילים, אם הם מכוונים נכון. פנסי הערפל האחוריים כן מסנוורים ומעצבנים כשאין ערפל או גשם שוטף.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
פנסי ערפל קידמיים לא אמורים לסנוור יותר מפנסים רגילים, אם הם מכוונים נכון. פנסי הערפל האחוריים כן מסנוורים ומעצבנים כשאין ערפל או גשם שוטף.

 

אשאל אותך אחרת...

האם כאשר אתה נוסע (בלילה כמובן) ומסתכל במראה האם אתה לא מסוונר ? הוספת הערפל היא תוספת נהדרת לזה...

אגב לדעתי לא פרקטי לקנות פנסי ערפל בישראל כל עוד אתה לא חי בהרים.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...