Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם להחנות רכב זה כ"כ קשה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בטוח שאני לא היחיד שנמצא בבעיה הזאת אבל זה כבר עובר כל גבול.

בבניין בו אני גר יש חניה שהיא משתופת גם לבניינים הסמוכים, בד"כ אותן המכוניות חונות בה.

היום אני יורד בבוקר לבדוק את הרכב ושוב שם לב שאידיוט (אין מילה אחרת לתאר אותו) נכנס לי בטמבון הקידמי וגרם נזק שאני מעריך בלא פחות מ1500 שקל (טמבון,גריל,מספר,פלסטיקים,סמל, בקיצור לא חסר נזק).

כל זה אחרי שלפני חודש עוד חכמולוגית נכנסה לי בצד הרכב ולפחות הייתה נחמדה מספיק בשביל להשאיר פרטים (עד היום לא הספקתי לתקן את הנזק כי לפני שבועיים היא מקרה דומה שבו דווקה כן טיפלתי).

עם קצת מאמץ אני יחפש טוב במצלמות וימצא מי האידיוט שנכנס בי ועוד לא השאיר פרטים, כמובן כמו תמיד הוא לא יהיה מוכן לתת פרטים של הביטוח אבל אם לא יתן אדרוש את הסכום במקום במזומן, נמאס לי לרדוף אחריהם.

אבל זה לא העניין, גם כשאקבל את הכסף שוב אצתרך לקחת יומיים חופש מהעבודה, לנסוע למוסך, לבזבז זמן יקר וכסף.

האם יש דרך כלשהי למנוע את התופעה הזאת אחת ולתמיד?

להחנות מחוץ לחנייה זה לא פתרון כי המצב שם לא פחות טוב.

האם הנהג הישראלי הוא כ"כ מטומטם ולומד רק בדרך הקשה? (אם אתם שואלים למה אני מתכוון, כל אותם נהגים שפגעו לי ברכב והחזירו את הכסף על התיקון מחנים עכשיו 2-3 חניות מינימום מהרכב שלי וחושבים פעמיים לפני שנכנסים לחנייה).

 

זהו בקיצור זאת פריקה שלי אבל יש לי איזושהי אופטימיות שכן ישנו פיתרון.

פורסם

להתקין וו גרירה ולהחנות עם החלק האחורי של האוטו-מי שמתקרב הוו יפרק לו את הפרונט

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

את הפתרון הראשון כבר ניסיתי, הבעיה היא שאז אידיוט כלשהו כל פעם חונה ממולי ואין אפשרות לצאת בבוקר מהחניה.

בקשר לוו גרירה זה לא נראלי כ"כ יעיל כי עדיין יכולים להכנס ברכב מהצד.

פורסם

רוצה לדעת למה הרכב שלך כל הזמן "חוטף-אותה"?

זה נובע מכמה דברים,

 

1. מורי נהיגה שלא מלמדים לנהוג (ולהחנות), אלא לעבור טסט,

2. נהגים ישראלים עם פלפלים בישבן, - כל הזמן ממהרים כאילו אין אתמול,

3. חוסר אכפתיות וערך לרכושם של אחרים,

4. אגואיסטיות חסרת גבולות של ניסיון להתחמק מתשלום על נזק, (פגיעה בפרמיה, השתתפות עצמית, וכ'ו)

5.הנהג הישראלי, חושב בטעות שהכביש של אבא שלו והחניה של אמא שלו, - בגלל זה הכבישים

והחניונים נראים כמו מחנה אינדיאנים במאה ה19,

 

 

ככה זה, אין לנו מה לעשות פרט להתקין מצלמה, למצוא את המספר של הממזר, ולהגיש תלונה/לקבל את פרטי הרכב מהמשטרה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
^ או פשוט לקנות רכב כמו שלך ! :twisted:

 

לדעתי זה פותר הרבה בעיות. 8)

 

כל אמריקאית ישנה עם טמבונים שיכולים לפרק קירות.

 

פשוט תיהיה אגואיסט כמו כולם, אולי לא תראה טוב אבל הרכב ישאר נקי.

 

אם החניה לא עולה כסף, או שהיא ללא פיקוח, תחנה לרוחב (לתפוס כמה חניות).

 

גם לי כל יום קורה דבר כזה, בחניה של הבצפר, אני מקטין ראש ולא שם לב לזה (למרות שזה חורא לי), כי יש לי קוואליר ישנה שיש עליה כמה שריטות.

אבל יותר הורג אותי, שאני חונה ושומר מרחק של דלת, שגם בנאדם במשקל 140 קילו יצליח לצאת בנוחות, ומצד שני, אנשים אחרים עם מכוניות חדשות נצמדים אליך כאילו אנחנו בסין.

אם זה היה יותר מפריע לי, פשוט הייתי קורא לעוד כמה חברים, כולם חונים לרוחב, ושיתפוצץ העולם, ככה מלמד את כולם לקח. (יחנו כמה ימים טובים בחול\בוץ עד שילמדו להעריך).

 

צריך ללמוד לחיות עם זה, זה המדינה, ככה האנשים פה.

אני יודע שזה קשה, שהפאביה של המשפחה הייתה בת חודש, כבר קיבלה שריטה מדלת, התעצבנתי מאוד, אבל אין הרבה מה לעשות, אני כל יום מבטיח לעצמי שאם אני יראה אגואיסט שיפגע בה "בטעות", הקוואליר תגיע לסגור חשבון.

פורסם
להתקין וו גרירה ולהחנות עם החלק האחורי של האוטו-מי שמתקרב הוו יפרק לו את הפרונט

אפילו לא בצחוק. תמונה להמחשה.

26082012109.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
^ או פשוט לקנות רכב כמו שלך ! :twisted:

 

לדעתי זה פותר הרבה בעיות. 8)

האמת שכן, לא כואב לך אם הוא חוטף מכה קלה,

ולפעמים אתה לא שם לב לזה, כי הרכב שנכנס בו פשוט התפרק,

 

מישהי עם מאזדה 2 לפני חודש נכנסה בי,

הנזק שלה: עיקמה את דלת תא המטען שלה כשנכנסה בי ושברה שני בקאליות,

הנזק שלי: שריטה קלה בצבע של הפנסי ערפל וכיוון פנסי הערפל מחדש,

 

כן זה פותר הרבה בעיות, אבל יש לו בעיה אחרת, למצוא לו חניה בלי לשחוט רכבים של אחרים,

היו לי מצבים שחניתי קרוב לק"מ מאולם ארועים כדי לא להרוג רכבים אחרים ולא לנזק אף אחד,

 

 

חז"ל אמרו: "מה ששנוא עליך - אל תעשה לחברך"

הלל הזקן אמר את זה בארמית: "דלך סני לחברך לא תעביד"

 

 

 

בעיקר אם שמים עליו גולגולת של חיה כלשהי :smile:

 

כן, זה קטע שאני אוהב, מצאתי גולגולת יפה של תיש,

אבל שבוע שעבר קיבלתי מחבר שיודע שיש לי שריטה לדבר גולגולת של פר יפה עם קרניים כמעט סימטריות,

היא תעבור ניקוי + לכה, ותעבור לחזית הרכב,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

שיאו זה פדו-דוב!

 

מה יעזור לך ברזל כזה.

אנשים פוגעים לך ברכב כי הם לא רואים בעיניים מה שהם עושים ולא מורידים ת'פרצוף מהפייסבוק שבאייפון, זה לא שהם ישימו לב לברזלון הזה וימנעו מלהיכנס ברכב שלך.

ומה הסיכוי שהם יפגעו בך בדיוק בזווית שהברזל הזה יבלום אותם?

×
×
  • תוכן חדש...