Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם להחנות רכב זה כ"כ קשה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצלמות, עד שכל החארות של השכונה לא יעברו אצלך וילמדו (חלילה לא מאחל לך) וכשאתה בא לבקש כסף, תקח בחשבון יום עבודה!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

יש התקדמות (לצערי לא כ"כ אופטימית).

בדקתי את הרכב שעמד מולי באותו יום של הפגיעה (במקום צפוף מאוד) והטמבון הקידמי שלו מלא בשריטות וסימנים, הגובה שלו תואם לפגיעות ברכב שלי וגם נשאר לו צבע כחול מהלוחית רישוי שלי (או שבסה"כ מדובר בצירופי מקרים).

חיפשתי שעות על גבי שעות במצלמה ויש בעיה קטנה, באותו יום הרכב שלי חנה מחוץ לטווח שהיא מצלמת.

אבל, במצלמה נראה שבשעה 13:30~ אני יוצא מהבית לכיוון הרכב, בדיקה שיגרתית שאני משתדל לעשות כל יום, כלומר אז הכל היה טוב - ותאמינו לי שאם היה משהו הייתי רואה.

בשעה 15:30~ הרכב שאני חושד בו נכנס לחנייה, כמובן שלא רואים איך הוא חנה.

 

השאלה היא מה לעשות עכשיו? אין לי הוכחה אבל יש יותר מדי סימנים שמראים שהוא אשם, אם הוא לא השאיר שום פרטים אז הוא אחד שרוצה להתחמק מעונש כך שאם אפנה אליו ברור שינסה להכחיש ויגיד שאני טועה.

פורסם

צלם את הסימנים שנישארו על הרכב הפוגע, לפי דעתי, קח מטר, ותצלם את הגובה של הפגיעות, תשווה עם הפגיעות ברכב שלך, תתעד הכל...

כמובן קח את התסריט מהמצלמה, ותראה לו את כל הסימנים, אם אחרי זה הוא לא משתכנעה תאיים בתביעה.

פורסם

העמדתי את הרכב שלי ליד שלו והסימנים בדיוק באותו המקום,

השאלה היא נגיד שאני חושד סתם וסתם יכנס איתו למצב לא נעים..

פורסם

פשוט תגש אליו ותגיד לו שאחד השכנים (אשר מעדיף להשאר אנונימי) ראה את המקרה ודיווח לך.

שלוש אפשרויות:

1. הוא מודה במקרה ומתנצל.

2. במידה והוא אשם אך מנסה להתחמק מאחריות, הוא מתחיל למרוח אותך.

3. במידה ואין שחר לדברים הוא פשוט אומר בתקיפות שזה לא הוא.

 

בכל מקרה אין לך מה להפסיד.

×
×
  • תוכן חדש...