Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לדעתי לבן פנינה.

+1 ראיתי RAV4 בצבע הזה והיא ניראית טוב. שחור לדעתי לא מתאים לה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

דעה שלי ורק שלי ואני לא מנסה להשפיע עליך אלא רק לומר את דעתי:

אם הייתי קונה היום רכב חדש הייתי קונה רק צבעים כהים שזה או שחור מטאלי או כחול כהה מטאלי(על קורולה החדשה הצבע פשוט מדהים)או אפור עכבר שדי משעמם כבר, עדיין עדיף על לבן\כסוף\תכלת.

לגבי פרקטיות זה עניין אחר וצריך לבדוק איזה צבעים יש לדגם הזה.

פורסם

וואו זה מבחר הצבעים המשעמם ביותר שראיתי בחיי..

הייתי הולך על הכחול כהה או על הבז'.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
תודה רבה לכולם , מדובר בrav 4 2013 עוד לא הגיע רשימת הצבעים אז אני לא יכול להגיד בדיוק איזה צבעים יש לפי ה2012 בקישור הזה http://www.toyota-s.co.il/ראב-4-צבעים.htm

 

אם אתה מתכוון לראב 4 החדש שהוצג בעולם וצפוי להתחיל להימכר עוד כמה חודשים אז:

 

עוד לא ישבת ברכב, לא נסעת בו ולא קראת כתבת מבחן עליו ואתה כבר החלטת לרכוש אותו ועוד מתלבט על הצבע!!

 

צרכנות במיטבה, גם אם יתברר שמדובר בחרא של רכב אתה כבר החלטת, ליבואן של טויוטה באמת יש חיים קלים מאד עם לקוחות הדיוטים כמוך (הדיוט ולא אדיוט, בלי כוונה להעליב רק מציין עובדה שעולה מהודעתך).

 

אם אתה מתכון לראב 4 הנוכחי:

 

אזי אתה עדיין נשאר הדיוט (שוב בלי כוונה להעליב אותך באופן אישי, אני מגיב רק בהתייחס לגוף הודעתך), מדובר ברכב גרוע שנמכר במחירים מופקעים (אם אתה רוצה הסבר מפורט חפש אחת מההודעות הקודמות שלי על הראב 4), חכה לראב 4 החדש, הוא בטוח יהיה טוב יותר מהנוכחי וזה לא באמת קשה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
מה הכוונה פרקטי? מדובר על צבע..

אני לא מבדר את הציבור. שאני רואה רכב צהוב\ירוק\אדום עולה לי חיוך על הפנים.

לטעמי המחשבה שלך לא נכונה. מה אכפת לי מהבעלים הבא של הרכב? אני לא מטריד את עצמי במחשבות האלה ובחיים לא ארכוש רכב ע"פ סחירות עתידית. גם ככה זה מושג מאד לא מדויק, אתה מוזמן לשאול את כל בעלי מאזדה 3 המנסים למכור.:lol:

לידע הכללי, מכרתי לאון צהובה תוך פחות משבוע במחירון פחות 2000 שקל(רצון טוב מצדי). אה, היא הייתה גם ידנית:shock:

חלפים? לוקחים לצבעי שפותר את הבעיה. בכל מקרה לא ארכיב על הרכב חלק חליפי שהצבע שלו במצב פחות ממושלם.

 

אם אתה רוצה לחייך כל היום, כנס לרופא השיניים שלך ובקש ממנו מנה קצובה של גז צחוק.

בכל מקרה החיוך ירד לך מהר, כשנסה למכור את הרכב.

כשאתה קונה רכב ירוק זרחני/צהוב/וורוד לא אכפת לך מהבעלים הבאים של הרכב, אבל אם אתה אדם שקול אז אתה יודע לחשוב צעד אחד קדימה: מה סחירות הרכב/הדגם.

כולם שואפים למכור רכב במתקשר מס' X ולא במתקשר מס' X*100.

כולנו שואפים לקבל מחיר מחירון, לצורך העניין מחיר X או לפחות קרוב לכך, ולא מחיר X--

אז למה עוד להקשות על המכירה עם צבע לא סטנדרטי...

ומה הערך המוסף לקחת חלק פח/פלסטיק לפחח: טרטור?, בזבוז זמן?, תוספת תשלום על הצבע הלא סטנדרטי?

ולגבי ה -"מכרתי לאון צהובה תוך פחות משבוע במחירון פחות 2,000 שקל (רצון טוב מצדי)" - אני בספק רב מאאאאאוד.

לא רק בגלל שסיאט לא ממש נמצאת בראש טבלת המכירות של רכב משומש, אלא גם בגלל שאף אחד לא מתנדב

להוריד 2,000 ש"ח במתנה בגלל צבע העניים של הקונה... ולגרום לעצמו חיסרון כיס.

פורסם
אם אתה רוצה לחייך כל היום, כנס לרופא השיניים שלך ובקש ממנו מנה קצובה של גז צחוק.

בכל מקרה החיוך ירד לך מהר, כשנסה למכור את הרכב.

כשאתה קונה רכב ירוק זרחני/צהוב/וורוד לא אכפת לך מהבעלים הבאים של הרכב, אבל אם אתה אדם שקול אז אתה יודע לחשוב צעד אחד קדימה: מה סחירות הרכב/הדגם.

כולם שואפים למכור רכב במתקשר מס' X ולא במתקשר מס' X*100.

כולנו שואפים לקבל מחיר מחירון, לצורך העניין מחיר X או לפחות קרוב לכך, ולא מחיר X--

אז למה עוד להקשות על המכירה עם צבע לא סטנדרטי...

ומה הערך המוסף לקחת חלק פח/פלסטיק לפחח: טרטור?, בזבוז זמן?, תוספת תשלום על הצבע הלא סטנדרטי?

ולגבי ה -"מכרתי לאון צהובה תוך פחות משבוע במחירון פחות 2,000 שקל (רצון טוב מצדי)" - אני בספק רב מאאאאאוד.

לא רק בגלל שסיאט לא ממש נמצאת בראש טבלת המכירות של רכב משומש, אלא גם בגלל שאף אחד לא מתנדב

להוריד 2,000 ש"ח במתנה בגלל צבע העניים של הקונה... ולגרום לעצמו חיסרון כיס.

 

 

אתה מדבר שטויות בסיטונאות.

 

מאיפה אתה יודע מה גורם לי לחייך ומה לא.:roll:

 

תקרא לי משוגע אבל סחירות זה הפרמטר האחרון בשיקולים שלי בעת רכישת רכב. תקרא לי משוגע שאני מתדלק אוקטן 98 או על זה שאני שוטף את הרכב בעצמי. אולי על זה שאני נוסע בסופי שבוע לאלקוש כדי לשרוף 1000 שקל על דלק.

 

תוספת תשלום על צבע לא סטנדרטי? לא מדובר על צביעה של שחור מט שדורש כישורים מיוחדים.

 

אם אתה כבר מרשה לעצמך להכנס לי לכיס. אני אספר לך שלמכור ב-81K או ב-83K זה לא הבדל משמעותי בעיניי, בייחוד שעוד שבוע המחירון מתעדכן ויורד ב-2000 שקל.

 

אגב לאון זה רכב דיי סחיר. לאון טורבו דור 1 נמכרת ב-10K וגם ב-20K מעל למחירון.

 

בכל מקרה, לא הבנתי מה אתה רוצה מחיי? זכותי להביע את דעתי וטעמי האישי.

 

אם אתה נהנה לראות משפחתומטית בצבע לבן\כסף\שחור אז שיהיה לך לבריאות.

פורסם
אם אתה רוצה לחייך כל היום, כנס לרופא השיניים שלך ובקש ממנו מנה קצובה של גז צחוק.

בכל מקרה החיוך ירד לך מהר, כשנסה למכור את הרכב.

כשאתה קונה רכב ירוק זרחני/צהוב/וורוד לא אכפת לך מהבעלים הבאים של הרכב, אבל אם אתה אדם שקול אז אתה יודע לחשוב צעד אחד קדימה: מה סחירות הרכב/הדגם.

כולם שואפים למכור רכב במתקשר מס' X ולא במתקשר מס' X*100.

כולנו שואפים לקבל מחיר מחירון, לצורך העניין מחיר X או לפחות קרוב לכך, ולא מחיר X--

אז למה עוד להקשות על המכירה עם צבע לא סטנדרטי...

ומה הערך המוסף לקחת חלק פח/פלסטיק לפחח: טרטור?, בזבוז זמן?, תוספת תשלום על הצבע הלא סטנדרטי?

ולגבי ה -"מכרתי לאון צהובה תוך פחות משבוע במחירון פחות 2,000 שקל (רצון טוב מצדי)" - אני בספק רב מאאאאאוד.

לא רק בגלל שסיאט לא ממש נמצאת בראש טבלת המכירות של רכב משומש, אלא גם בגלל שאף אחד לא מתנדב

להוריד 2,000 ש"ח במתנה בגלל צבע העניים של הקונה... ולגרום לעצמו חיסרון כיס.

 

 

ידידי בפורום זה יש לא מעט אנשים (דניאל אחד מהם) לעצותיהם ראוי לתת משקל לא מבוטל .

 

בבחירת צבע צריך לשכלל מספר פרמטרים :

1. איזה צבע אתה אוהב ויגרום לך לחייך כל בוקר בכניסתך לרכב.

2. איזה צבעים זמינים על ידי היצרן.

3. איזה צבע מתאים לקווי הרכב ועיצובו.

4. עשיית שיעורי בית על צבעים רגילים ומטאליים, דהיינו יתרונות וחסרונות של כל סוג צבע.

 

תעשה לך טבלה ובה תרשום את כל הפרמטרים לפי סדר העדיפויות שלך. אחרי שתעלה הכל על נייר, אתה תראה שתוך שניה הצבע האופטימאלי לך אישית יצוץ מתוך האופציות הזמינות.

 

אני אישית הייתי לוקח את הרכב שלך בצבע שחור ואז מחליף את הג'אנטים שלו לג'אנטים מיוחדים בצבע שחור מאט.

לדעתי הרכב יראה מדהים עם קצת אפקט "רוע" . :twisted:

 

בהתחלה חשבתי על לבן פנינה, אבל אז אמרתי יעללה תשתולל קצת- קח בשחור ! :-D

זמין 8)

פורסם

+1 ללבן פנינה.

למרות שאישית לא הייתי שואל איש...

פורסם
שלום יש התלבטות לגבי צבע לרכב גיפון ,מצד אחד אני מאוד אוהב את הצבע השחור בגיפון ומצד שני המשפחה רוצה לבן פנינה

 

,מה לדעתם יותר יפה לבן פנינה או שחור אפשר גם צבע אחר תודה לעוזרים .:lol:

 

אין פה עניין של יפה יותר, בישראל יש עניין של פרקטי יותר וצבעים כהים עמידים פחות בשמש שלנו. מבחינת מכירה קל יותר למכור צבעים "סטנדרטים" כמו שחור, לבן או אפור. כשמחליטים להיות מיוחדים ומזמינים סגול או צהוב מגלים ביום המכירה שהרבה יותר קשה למכור אותם. קח את זה בחשבון. ולעצם השאלה - שחור. (ברור, לא?!)

×
×
  • תוכן חדש...