Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיון שאין לי את ספר הרכב

 

מישהו יודע איך משנים את בהירות לוח השעונים. לא ראיתי בשום מקום דימר

 

מישהו יודע מה תפקיד כפתור ON/OFF על המראה המרכזית. חוץ מלהדליק נורית קטנה על המראה?

 

מישהו יודע מה תפקיד כפתור קטן עליו רשום "נעילה" בלועזית על קונסולת ההילוכים

פורסם

1. תדליק את אורות הרכב, לאחר מכן לחץ על הלחצן שנמצא על לוח השעונים (שמראה את מד הקילומטראז'), עד שתגיע למצב בו אתה רואה קווים מקווקווים, במצב הזה אתה יכול לווסת את עוצמת בהירות לוח השעונים.

 

2. יש במראה המרכזית שלך ווסת אור. ברגע שעוצמת האור הבוקע מן פנסי רכבים העומדים מאחוריך גבוהה/חזקה מדי, עד לרמה בה זה מסנוור, המראה מזהה זאת, ומנמיכה את עוצמת השתקפות האור, זה אמור למנוע את הסנוור. ברגע שאתה לוחץ על 0ff, אתה מכבה את הפונקציה הזו, והמראה פועלת כרגיל.

 

3. לא זוכר, אם זה קריטי לך, אבדוק מאוחר יותר בספר הרכב ואומר לך.

פורסם

לשתי השאלות הראשונות כבר ענו לך.

לגבי השאלה השלישית, מדובר בכפתור שמשחרר את ידית ההילוכים ממצב P במקרה והרכב לא מניע ואתה נדרש לגרור/ לדחוף אותו.

פורסם

ללא קשר לשאלות, יש לך אחלה רכב. היתה לי כזאת שנת 2005 רמת איבזור LUXURY.

אם הרכב מטופל בזמן הוא ישדר אמינות דרסטית עם 0 תקלות.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם
1. תדליק את אורות הרכב, לאחר מכן לחץ על הלחצן שנמצא על לוח השעונים (שמראה את מד הקילומטראז'), עד שתגיע למצב בו אתה רואה קווים מקווקווים, במצב הזה אתה יכול לווסת את עוצמת בהירות לוח השעונים.

 

עשיתי כעצתך. מד הקילומטראז אכן עובר שלושה מצבים (ק"מ כללי, מסע 1, מסע 2 וחזרה לכללי), לא ראיתי מצב של קווים מקווקוים ולכן כאמור לא מצליח לווסת ולכן לדעתי זו תקלה

 

האם יש לך אולי את ספר הרכב בפורמט דיגיטלי?

 

תודה

פורסם

עשיתי כעצתך. מד הקילומטראז אכן עובר שלושה מצבים (ק"מ כללי, מסע 1, מסע 2 וחזרה לכללי), לא ראיתי מצב של קווים מקווקוים ולכן כאמור לא מצליח לווסת ולכן לדעתי זו תקלה

 

האם יש לך אולי את ספר הרכב בפורמט דיגיטלי?

 

תודה

 

תדאג שהאורות של הרכב יהיו דלוקים ואז תגיע גם לאופציה של תאורת המסך. בלי האורות, אין את האופציה הנ"ל.

×
×
  • תוכן חדש...