Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לייזר מהרכב,


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
"מילא" נהגים, הילדים האלו גם מסנוורים טייסים במסוקי המשטרה שטסים נמוך.

 

לא יודע מה החוק בארץ אומר, אם בכלל, אבל בארה"ב מדובר בעבירה פדרלית. מטוס שמסונוור ע"י קרן ליזר צריך לדווח על כך לבקר ולמלא דו"ח במידת הצורך. הם עושים כל מאמץ כדי לתפוס את אותם האנשים, עם אפילו מספר סיפורי הצלחה.

פורסם

נעשתה כתבה על כך לפני מספר שנים אצלנו כאן בארץ.

ילדים היו נוהגים לסנוור טייסים אשר היו מנמיכים טוס על מנת לנחות בנתב"ג

וגורמים לסיכון של הטייס המטוס וכל הנוסעים.

חלק מהם נתפסו, חלק כנראה הפסיקו בגלל שאחרים נתפסו.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

5: מה אני הייתי צריך לעשות?

 

 

אתה לא הראשון.

 

מה היית צריך לעשות? להתקשר למשטרה ולדווח. גם אם אין מס' מלא זה עדיף מכלום.

 

מנסיון- הם כנראה באמת מתאמצים במקרה כזה. לי זה קרה גם בכביש החוף לכיוון הדרום בשעות הערב המאוחרות. זו הייתה יונדאי אקסנט ישנה כסופה.

זה שישב לידי התקשר למשטרה ודיווח שיש ילד שמסנוור נהגים עם לייזר. והוא הספיק לזהות רק 3 מהספרות הראשונות של הלוחית. כמו כן מסרנו את כיוון הנסיעה (בכיוון שלנו) ואת שעת המעבר במחלף שבו נפגשנו (אני והאקסנט).

 

אחרי רבע שעה ראינו בצד הדרך את האקסנט ולידו אופנוע משטרתי ורכב שטח כלשהו עם אורות (כנראה מתנדבים). כמובן שעצרנו למתן עדות רק כדי לראות את הפרצוף של החצוף. ממה שהבנתי הם גם השתמשו במידע ממצלמות הכביש לדעת את מיקומו.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אתה ? שום דבר .

בשביל זה יש לך מפלץ עם קרניים.

 

חחחח.... כן, חשבתי להחליף לגולגולת של קרנף או פיל :-P

 

כן לנגח את הרכב זה פיתרון מאוד יצירתי...

:roll:

 

 

ל'

עזבי, הם לא מבינים מה זה מאסה של רכב כזה, הייתי מנגח אותם אפילו מאחור הם היו מאבדים שליטה,

 

 

אם ילד מטומטם עשה לך לייזר לתוך העין, סימן שהגולגולת לא עושה את העבודה :lol: אני הייתי עובר מעז לפרה:wink:

ושים עוד תמונות של הטנדר, מה יש?

 

יש גולגולת של פרה שמחכה לניקיון,

 

ועוד תמונות יהיו כשתהיה מצלמה, :-)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

לא נראה לי שעושים עם מקרים כאלו יותר מידי ואני מדבר מתןך ניסיון: בזמן שנהגתי חבר (קצת קוקו היפראקטיבי) כיוון בטעות ליזר ירוק 10mw על ניידת בזמן נסיעה. וחוץ מהבהוב של אורות גבוהים לשניה לא היתה שוב תגובה של השוטרים, יש לציין שאני באותו רגע כבר חשבתי שאני הולך לאבד את הרשיון (נהג חדש) בגללו.

Kia Niro 2018 | Honda civic 94 MT

פורסם
אתה לא הראשון.

מה היית צריך לעשות? להתקשר למשטרה ולדווח. גם אם אין מס' מלא זה עדיף מכלום.

מנסיון- הם כנראה באמת מתאמצים במקרה כזה. לי זה קרה גם בכביש החוף לכיוון הדרום בשעות הערב המאוחרות. זו הייתה יונדאי אקסנט ישנה כסופה.

זה שישב לידי התקשר למשטרה ודיווח שיש ילד שמסנוור נהגים עם לייזר. והוא הספיק לזהות רק 3 מהספרות הראשונות של הלוחית. כמו כן מסרנו את כיוון הנסיעה (בכיוון שלנו) ואת שעת המעבר במחלף שבו נפגשנו (אני והאקסנט).

אחרי רבע שעה ראינו בצד הדרך את האקסנט ולידו אופנוע משטרתי ורכב שטח כלשהו עם אורות (כנראה מתנדבים). כמובן שעצרנו למתן עדות רק כדי לראות את הפרצוף של החצוף. ממה שהבנתי הם גם השתמשו במידע ממצלמות הכביש לדעת את מיקומו.

 

מאוד משמח לשמוע, ומצטרף לדברים הטובים שכתבתי עליהם לפני שבוע. אולי יש שינוי לטובה במשטרה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אני מקווה שהתכוונת לטנדרים סטייל "אלטע זאכן" ולא התכוונת לGMC היקרה שלי שאמרת "טנדרים מרופטים"...

 

 

אני חושב על מפלצת דומה, לגיל הפרישה. תצבע אולי את הגולגולת בלכה..

התכוונתי כמובן לשיפוצניקים וכדומה. אלה שבטעות נופל להם שק מלא פסולת בנין על הכביש המהיר.

si vis pacem, para bellum

פורסם
תקף בטווח כפול לטנדרים מרופטים

 

אז מה הטווח לקורולה שיש עליה מדבקה של "אלביט"?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אז מה הטווח לקורולה שיש עליה מדבקה של "אלביט"?

טווח אפס, אולי זה מישהו שאני מכיר

si vis pacem, para bellum

פורסם
אז מה הטווח לקורולה שיש עליה מדבקה של "אלביט"?

 

בכללי אני ניזהר מרוב רכבי הליסינג בכביש, אני אשתדל להמנע מהכללה (אבל זה בדיוק מה שאני יעשה :)) רובם פשוט בהמות על הכביש אז צריך ללמוד איך להתחמק ולקרוא אותם נכון על הכביש.. (מקרים יש לא חסר, אתה בא להשתלב הם מאיצים את הנשמה שלהם בפול קיק דאון והבהובים עם האורות הגבוהים העיקר שחס וחלילה לא תכנס) ככה זה שהדלק חינם ואין ערך לרכב.

×
×
  • תוכן חדש...