Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב הסתמי ביותר ששווק בארץ.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 172
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הטעות האופטית שלכם במנהרת הזמן מביאה אותנו עד כה לתחילת שנות התשעים. אז הנה כמה מכוניות סתמיות ששווקו כאן או התגלגלו לכאן הרבה יותר מוקדם. הנה כמה דוגמאות.

הילמן מינקס מתחילת שנות החמישים

 

Hillman_Minx_Mark_VIII_Cabriolet_1955.jpg

 

 

כנ"ל מתחילת שנות הששים

Hillman.minx.arp.750pix.jpg

 

 

 

 

 

פורד פרפקט/אנגליה ששווקה כאן לאורך שנות החמישים ותחילת הששים

52Ford.anglia..jpg

 

 

Ford.prefect.arp.750pix.jpg

 

וילס אירו שגם הורכבה כאן בשנות החמישים

 

800px-Brazilian_Aero-Willys.jpg

 

 

דגמי פורד, שבי ופלימוט עד 1948 (כולל)

ב 1949 התחלפו המודלים שלהם למכוניות יפות הרבה יותר ומתקדמות

268697d1348117110-your-dads-car-do-you-remember-48_ford_sedan2.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
הרכב הכי סתמי, פנסים מכוערים, על מה השרשור הזה מדבר בכלל?

 

נכון לא מדובר בכיעור או יופי, אבל העיצוב עצמו פשוט סתמי וזה מוסיף הרבה לדעה הראשונה על הרכב או מלפני שבכלל נהגת בו , לשמחתי טויוטה שינתה במתיחת פנים את המראה הזה שבדיוק פקד את סובארו עם הפנסים העגולים של האימפרזה .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

כמובן שאת ה"סתמיות" צריך לבחון בעיניים של תקופת הייצור. מי שפתח את השרשור לא הגדיר מהו "סתמי" - לטעמי מדובר ברכב שאין בו כל ייחוד - לא טכני ולא עיצובי. עיצוב הוא, כמובן, עניין של טעם, אבל לגבי איכויות הקורולה לדורותיה כבר נכתב בשרושור זה ואיני רוצה להוסיף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הן לא אטיות, הן רדומות, המנוע שלהם בשילוב עם תיבת הילוכים אוטומטית פשוט משעמם כמו לראות צבע מתייבש.

ה323 2.0 ליטר (150 כ"ס) לעומת זאת רכב מצחיק, המנוע ללא ספק גדול על המרכב ושאר מכלולי הרכב.

 

יותר נכון 128 כ''ס על משקל 1230 ק''ג.

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=193270

 

ללא ספק גם ההספק הנ''ל היה גדול עליה.

 

ד''א ניסאן אלמרה הינה אחת מהרכבים האפורים והסתמיים ביותר שיש(אין ויכוח על זה שהיא אמינה וזולה לאחזקה)

פורסם

בחרתי 4:

קיה פרייד, קיה שומה, דייהו אספרו וניסן פרימרה.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

אם כבר, אז הרעיון שלי לרכב סתמי, זה BMW X6.

פשוט רכב חסר תכלית. אפילו שברולט אוויאו עדיפה על זה, כי לאוויאו יש לפחות מטרה בחיים האלה - להיות אוטו זול. הX6, לעומת זאת זה פשוט רכב בלי מטרה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הייתה מכונית אחת שהסמל שלה הייה כדור הארץ מכווץכזה.

נראה לי קראו לה GEO. זה היה באמת עוף מוזר בארץ

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
יותר נכון 128 כ''ס על משקל 1230 ק''ג.

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=193270

 

ללא ספק גם ההספק הנ''ל היה גדול עליה.

 

ד''א ניסאן אלמרה הינה אחת מהרכבים האפורים והסתמיים ביותר שיש(אין ויכוח על זה שהיא אמינה וזולה לאחזקה)

 

כמעט צודק, לאחר בדיקה נוספת מדובר ב131 כוח סוס. :)

הקישור שנתת מפנה אותנו לדגם הF, רכב יפה ומעניין לכל הדעות:

Mazda_323F_BA_Type_R.jpg

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

בשנות השמונים נחשפנו להמון מכוניות סתמיות, רובן תוצר לואי של נטיית היצרנים להפוך הצ'באקים רבים לסדאנים. להלן הרשימה;

פיאט רגאטה, דונה וכרומה(נסיון כושל של פיאט לייצר מכונית מנהלים, כחלק מפרוייקט טיפו קוואטרו, המשותף לקבוצת פיאט ולסאאב)

רנו 9

פולקסווגן ג'טה, דרבי וסנטנה

אופל קורסה TR, וקטרה

סובארו לאונה דור 3, ג'אסטי

פורד אוריון, קורטינה

וולוו 340 סדאן

טלבו הורייזן

שברולט אימפלה/קפריס קלאסיק

דודג' ארייס(מדהים שזו המכונית שהצילה את קונצרן קרייזלר מפשיטת רגל :oops:)

וכן, גם לשרמנט המיושנת יש מקום בקבוצה הלא מרשימה הזו על אף שהיתה חצי קוריוז(ותאמינו או לא, הדגמים האחרונים שהגיעו, דגמי 87', בנפח 1.6 עם הגה כח, היו חביבים למדי).

 

למותר לציין שבשנות התשעים הרוב המכריע של תוצרת דרום קוריאה היה לא רק סתמי, אלא גם גרוע.

 

הרכבים הסתמיים ביותר שניתן לרכוש כיום בארץ? פולקסווגן גולף פלוס, יונדאי אקסנט, פיאט פונטו אוו וסובארו אימפרזה(B3). בקרוב יצטרפו עוד כמה(פיז'ו 301, סקודה ראפיד ומתחרותיהן מבית ומספר סופרמיני אינדו-אסייתיות דוגמת מיצובישי מיראז').

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
כמעט כל מה שהגיע עד לאחרונה מיפן/קוריאה אפור ומשעמם.אבל אם הייתי צריך לבחור מנצחת אחת היא כנראה סוזוקי בלנו.

 

 

הבלאנו ממש לא משעממת!

 


×
×
  • תוכן חדש...