Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב הסתמי ביותר ששווק בארץ.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 172
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

800px-1990-1993_Volvo_940_GL_sedan_%282011-10-25%29_02.jpg

קשה לחשוב על מכונית יותר משעממת ממנה, אבל למרות שהעיצוב הבסיסי שלה בן 30 שנה, גם עוד 30 שנה היא תראה בדיוק כמו שוולבו צריכה להיראות, ועדיין ל 940 במצב יפה יש אפקט הגעה די מרשים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
דייהו רייסר/ סופר רייסר או נובירה :|

 

אני חולק עליכם. לבלות כמעט 9 שעות במוסך בניסיון איתור נזילת שמן סוררת זה ממש לא משעמם, זה אלפא רומיאו קוריאנית יש לנו פה.

 

בכלל, מה אתם מגדירים כסתמי ומשעמם? לכל רכב יש מטרה משלו, גם לקורולה/לנטיס/ליאנה/לנסר - זה להביא אותך מA לB, בלי להתפרק ובלי לקחת משכנתא בתחנת דלק בדרך, כל זה עם גג, מזגן, רדיו ומושבים סבירים, וזה מה ש90 אחוז מרוכשי מכוניות רוצים.

 

הייתה לי קסנטיה, רכב מעניין ללא ספק, שהשאיר שלולית שמן בחניה, 400 שקל מדי שבוע בתחנת דלק, וחור ענק בכיס במוסך. היום יש לי לנסר קלאסיק שחלקכם יגדירו כמשעממת, אבל היא מתניעה, נוסעת ועוצרת כשאני רוצה, ולא מתי שבא לה. אז אני מעדיף ככה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
איזה בנאדם מכלילן שזה לא ייאמן, מה יש לך סיאט לאון?

טויוטה קורולה ומאזדה 323 גועל נפש? איטיות? יצא לך לנהוג עליהן בכלל?

קורולה 1.6 ברוב דגמיה, בעיקר הישנים, הייתה כמעט הכי חזקה וזריזה. (זה לא שאין מנועים קטנים יותר שחזקים, אבל כ1.6 היא הייתה בין הזריזות שבה אם לא, כנ"ל לגבי היום).

הדגמים הישנים עושים בין 9.5 ל10 שניות ל100 בידני! ממש איטי לרכב משפחתי 1.6, באמת הייתי מתפדח מזה, אחרי הכל קורולה זה רכב ספורטיבי, באמת בזיון לרכב ספורטיבי 10 שניות...

 

לגבי עיצוב ואיכות הרכבה הם באמת לא להיט אבל בטח שלא גרועות.

 

בן אדם "מכלילן" מה בדיוק הכללתי? :?

ואיפה ראית שכתבתי "גועל נפש" או "אטיות"?

בהמשך לשאלותיך, כמובן שיצא לי לנהוג עליהן, אחרת לא הייתי כותב על אופי המנוע בשילוב הגיר הבנאלי.

זכור לי שיש לך חולשה לקורולה וזו זכותך, בדיוק כמו שדעתי עליה שונה משלך.

לא צריך להפגע באופן אישי, הכל עניין של טעם ודעות.

אגב, זה בכלל לא משנה אם יש לי לאון טורבו או מזרטי קווטרופורטה בחניה, דעה על רכב מסויים יכולה להיות לך גם אם יש לך קורקינט (כל עוד נהגת בו).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

דווקא בשנים האחרונות ובעיקר בגלל החלת התקנות המחייבות ESP ויורו 5, נפטרנו מעונשם של לא מעט דגמים דלים וסתמיים שנשארו מסורבי עליה בנכר די להזכיר את הרנו סימבול שהיתה איתנו תקופה די קצרה ואת הרנו סנדרו שאפילו לא הספיקה להכנס רשמית למחירון היבואן ונעלמה מכאן לא לפני שכמה (עשרות?) יחידות ממנה נמסרו לכמה חברות ליסינג.

 

שנות השבעים/שמונים/תשעים המוקדמות סיפקו לא מעט מכוניות מהן הדלתא (שכבר הוזכרה בשרשור הזה) האוטוסן אנאדול , סיאט רונדה, ג'או פריזם מהדור הראשון (שלמעשה היתה הטויוטה הראשונה שנמכרה כאן) ועוד כהנה וכהנה.

 

כל המכוניות היפניות שנמכרו פה במספרים נאים היו (ועדיין) מאוד רלוונטיות לשוק הישראלי ולדעתי לגמרי לא סתמיות גם אם הן לא היו פאר היצירה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לפותח האשכול, טויוטה קורולה משנות ה2000 המוקדמות?

אתה מודע לכך שזה גם רכב מטוס! (עם גיר ידני) וגם אמין מאוד?! (לא סתם הבנדודים חולים עליו).

 

לדעתי, שברולט אפיקה אופטרה ואביאו, הביאו אותם לארץ במטרה שתיהיה עבודה לגרריסטים.

פורסם

לדעתי

 

פנסים מזעזעים :

 

mediabs.jpg

 

lancer2006enventamlmf29.jpg

 

 

אגב אני ממש לא מסכים עם פותח השרשור , 323 כמה שהיתה מכונית גרועה בשבילי אבל היא בהחלט לא מכוערת ,לדעתי נראת יותר טוב ממאזדה 3 .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

עניין של טעם. אישית אני דווקא אוהב את העיצוב של הקורולה 1998. גם נהגתי בכזו (סגולה!!) למעלה מ-9 שנים. הדבר האחרון שאפשר להגיד עליה הוא שמדובר ברכב "סתמי", יש לו לא מעט איכויות הן ברמה הטכנית ולדעתי גם בעיצוב, והפנסים בצורת טיפה דווקא מקוריים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...