Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין כאן שוליים, זה עפר.

בגלל שיש מי שנוסע שם על העפר גם קצות הכביש מכוסות לפעמים במעט חצץ מה שתורם לאיבוד אחיזה ב2 הגלגלים הימניים.

רק בשביל לבדוק את העניין כמו שצריך אקפוץ לשם עוד כשעה.

פורסם

הכוונה שלי הייתה לשטח העפר. אם הוא היה יורד עם ארבעת הגלגלים לעפר ומבצע תנועות היגוי חריפות פחות, לא היה מתהפך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

עוד אחד שמגיב בלי ידע. איפה בדיוק הייתה פה השתוללות?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ככה זה כשילד בן 19 משתולל בכביש בלי אכיפה וברכב שלא שייך לו.

מקווה שהוא יקבל משפט הוגן.

 

הוא לא השתולל הוא היה שיכור לפי מה שנכתב.

והוא לא ילד בן 19, לא חיל בשירות סדיר.

הוא שייך למערך המילואים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כמו שכתבו מעלי, הבעיה לא ברכב לא בכביש ולא במהירות.

הנהג שיכור.

זה הכל.

לדעתי הוא היה מצליח להפוך גם טנק.

פורסם

להבדיל אלף הבדלות, השמועה אומרת שכשהגיעו ההאמרים לצה"ל טענו האמריקאים שזה רכב שאי אפשר להפוך...:roll:

טוב, ברור לכם שלצה"ל יש יכולות שלצבא האמריקאי אין. :shock:

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בוידאו רואים שהנהג שהוא לא היה במצב כשיר לנהיגה. אני בפעם הראשונה בה צפיתי בסרטון הייתי בטוח שהוא נרדם על ההגה או משהו כזה שכן הסטייה שמאלה נעשתה בבהלה, למרות שלא הייתה סיבה לבהלה, סימן לכך שהוא לא היה במצב הכרתי מלא כלפי הדרך.

פורסם

דיסקו זו לא שמועה..

אני הייתי בקורס הראשון (או השני) להאמר ב 1993 כשקיבלנו אותם ליחידה.

זה מה שהמדריך אמר.

כמובן שהנהגת הראשונה שעלתה, הפכה אותו.:-D

פורסם

האחחחחח מה הסרטון הזה הזכיר לי, לפני כמה שנים בשירות הצבאי שלי ירדנו מהמוצב למשימה עם האמר מנהלה (למי שלא מכיר: נהג ונוסע מלפנים, מאחורה ברזנז עם 4 מושבים שמכוונים לאחור).

זה היה מוצב בין שני כפרים ומסביב חול, זה היה בחורף אז החול היה בעצם בוץ.

בקיצור, הנהג לקח עיקול ימינה מהר מאוד ונכנס להיגוי יתר החליק בבוץ וכמעט ונכנסו בקיר חול.

בצבא, נהגים הם עם, כמו טבחים :?

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם
בצבא, נהגים הם עם, כמו טבחים :?

 

על זה אני כבר מוחה,

בתור מישהו ש3\2 מהשירות שלו שימש בתור נהג לוחם אני מבטיח לך שלא כל הנהגים ה"עם", הבעיה מתחילה בכך שתפקיד נהג (מדבר על גדודים לוחמים,לא יודע איך זה בג'וב) הוא תפקיד צופר (מדבר על נהגי מנהלה,חפ"ק ולא משא כבד) ולפעמים מי שמקבל את הצופר הזה הוא איזה סמרטוט שפשוט מקורב לאיזה קצין\פז"מניק באותו גדוד ומכאן גם כל ההתנהגות.

היה בחור מהמחזור שלי שקיבל תפקיד של נהג בפלוגת טירונים, מה אני אגיד:? , ראיתי איך הקוף אדם הזה מתרברב כל פעם שהוא עושה "דריפטים" עם הסופה ושאין עליו בשטח והוא בחיים לא נתקע ו..(הבנתם את הרעיון).

אבל מה,הוא כל החיים שלו היה בדרום ופעם ראשונה שהביאו אותו לאימון ברמה"ג (שגם הייתה הפעם הראשונה שלי אי פעם בשטח) כולם ראו מה הוא שווה (והוא גם לא היה נהג אח"כ), כל דקה הוא שקע ולא ידע איך לצאת לבד (רמה"ג בחורף בעיקר בשטחי אש נדיר למצוא נקודה שהבוץ בא הוא "קשיח" וצריך לדעת לחפש את הנקודה עם הדשא או לפחות נקודה שהגיפ לא ישקע).

נמאס לי בשלב מסויים לספור את הספינים שהוא עשה (בוץ + צמיגים שחוקים, אתם כבר מבינים מה קורה :roll: ) והשיא שבשיאים (שבגללה הוא גם איבד את הרישון הצבאי) הוא נכנס בנגמש של המג"ד :lol: , הדביל ניסה לעצור ליד הנגמש, בא מהר מדי ונעל גלגלים כשניסה לבלום.

 

לעומת זאת נהגי המשא כבד שלנו (כאלה שגוייסו בתור נהגים) הראו לכולם מה אפשר לעשות עם ריאו עמוסה.

 

יש נהגים מפגרים בצבא (כמו שיש בכביש) ויש נהגים נורמאלים.

אל תשכחו שהחיים של נהג צבאי לרוב יהיו קשים יותר משל נהג רגיל (שוב,אני מדבר מנקודת מבט של נהג לוחם ולא ג'וב), מחסור בשעות שינה (בפעילות בשטחים לא היה נדיר שלא הייתי ישן לילות בגלל הקפצות וביום הייתי ישן על מדים בהיכון להקפצה) רכבים שקשים יותר לתפעול וחלק מהזמן גם לא תקינים ב100% (מי שנהג על סופה ממוגנת יודע על מה אני מדבר).

הלחץ התמידי שאתה מסכן את החיים שלך ובתור נהג אתה גם אחראי על החיים של שאר יושבי הרכב (הרבה פעמים אחרי מבצע אני הייתי היחיד שנשאר ער כל הדרך לבסיס) בקיצור, לא קל:-P .

 

לא יודע מה קרה במקרה הזה ספציפית, או שהנהג ישן\היה שיכור או שלא יודע מה קרה. רואים שהוא בא מהר, אבל אפילו זה לא היה אמור להפוך אותו.

. Cop: Sir have you been drinking

Man: No.

Cop: Papers.

Man: Scissors, I win

פורסם

בצבא, נהגים הם עם, כמו טבחים :?

 

קראתי את השורה האחרונה שלך ונזכרתי במה שכתב קרמבו (קינן)

בשרשור אחר:

 

"זה תמיד "הם" נכון? תמיד "הם"

האופנוענים המתאבדים, הערבים דורסי הילדים ברוורס, הערסים המזרחיים עם המוזיקה הערבית שלהם, נהגי המשאיות שישנים את כל כביש הערבה, הטחונים בג'יפים, הנהגות הדפוקות, הרוסים השיכורים, הצעירים המסוממים, בעלי מכוניות הספורט הפרועים.

תחליפו את השם קארספורום בטראקפורום, ונהגי משאיות ישצפו משפטים נוטפי ארס תוך טפטוף טחינה מהסביח שלהם על המקלדת אודות נהגי המכוניות שנדחפים להם מתחת לגלגלים, שלא מבינים שהם לא יכולים לעצור באותם מרחקי בלימה של המכוניות הפרטיות.

זה תמיד "הם", תמיד "הם"

קבוצה חסרת פנים, שמות, מכרים או משפחות.

אז זהו, שאין "הם" ו"אני". כי שנינו חולקים את אותה פיסת אספלט מסמורטטת, משולטת בטיפשות, מגודרת ברשלנות, סלולה בטמטום. עד ששנינו לא נקבל זה את נוכחותו של זה, בין אם בהסכמה ובין אם בנקיטת משנה זהירות מ"הם", כנראה שמהמעגל הזה לא נצא.

 

כי גם אתה ואתה ואת ואתה נהגתם פעם מוסחי דעת, עייפים, תוך כדי שיחת טלפון, בשיקול דעת מוטעה. גם אתם הייתם "הם" פעם אחת לפחות.

 

יש כאן מספר חברים, שאני לא רוצה לנקוב בשמם כדי לא להפוך את זה לאישי. אבל ההבדל היחיד בינם לבין דמגוגיית הטוקבקים היא שכאן יש יותר משתי שורות. בתור אופנוען, בן לאופנוען, אחיין לאופנוענים וחבר לרבים מרוכבי האופנועים, אני מודיע לכם קבל עם ופורום שאין למי מאיתנו נטיות התאבדותיות. נהגת ב-120-130 ובכל זאת הופתעת ממישהו שמגיע מאחור? זו אמנם לא מהירות מטורפת אבל מעל למקובל בישראל ובכל זאת מישהו הפתיע אותך? סליחה לא מישהו, אלא חבורה שלמה? שמע, יש כאן בעיה בסיסית מאוד בתפיסת הנהיגה שלך.

אל תלכו גם לדמגוגיה ההפוכה. זה יפה לרצות מעקות בטיחות ותשתיות המותאמות לרוכבי האופנועים. זה ריאלי להבין שאין לאף גוף בין אם רשמי או פרטי כוונה, יכולת או אינטרס לעשות את זה.

 

אז מה?

 

אז נבין שמעשה הנהיגה שלנו מתבצע במעטפת בטיחות אותה כל אחד קובע לעצמו ונושא בתוצאותיה. נכנסת לכיכר בהחלקת זנב? אם עשית את זה בשעה 13:00 ליד בית ספר אתה אידיוט! אם עשית את זה ב-3:20 בלילה בקצה איזור התעשייה של חדרה איפה שהפול-טריילרים עושים פרסה - תבלה! (ואגב, קצת פחות היגוי נגדי יגרום לך לעשות את זה חלק יותר).

לרכיבה על אופנוע יש באופן טבעי מעטפת בטיחות מצומצמת משמעותית ופחות מתירנית מרכב. אבל אין בה בכדי לפסול את הרכיבה, בדיוק כמו שאין בכביש רטוב כדי לפסול הנעה אחורית, או הנעה אחורית בכלל - יש להבין, להכיר וללמוד את כלי התחבורה, מגבלותיו ויכולותיו - ולנהוג בהתאם.

 

אין "הם", גם אנחנו "הם" עבור רוכבי האופנועים בין אם זה אבא שלי על ה-K1200LT או פרחח על בליל מסקינגטייפ ואזיקונים שמתחתם קטנוע. למרות שלכולנו קסדות, תחתן אנו פרצופים שונים, שכמו כל אחד טועים מפעם לפעם, אבל רק רוצים לחזור הביתה בשלום.

 

סעו נכון, חכם ובטוח.

 

קינן"

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

צריך להבין מספר דברים:

 

1. הרכב המדובר הוא "רגב" דיפנדר 130 קל, בעל הנעה קבועה 4 על 4 לרכב זה וגם לגרסה הממוגנת המכונה "דויד" יש מספר נקודות תורפה והן מרכז כובד גבוה והטלטלות מרובה, כבדות יחסית ויש להתייחס לרכב כזה כאל משאית .

 

2. הנהיגה ברכב זה צריכה להיות כמו ברכב כבד למי שאינו מיומן בנהיגת כלי רכב של שטח. כדי ללמוד לנהוג באמת בשטח צריך השתלמות מו"ס על ג'פ"ס ולא שעתיים על דיפנדר.

 

3. ההשתלמויות שעושים הן לא רלוונטיות כמעט לכלי, יש צורך בהבנה מוקדמת ותכנון נסיעה מיוחד בכלים אלו. הכלים הללו מצריכים ניסיון של יותר משעתיים נהיגה.

 

4. אחרי שערכתי על הכלי הזה ועל הדויד השתלמויות נהיגה מתקדמות ךמדתי המון דברים חדשים.

 

אציין כי אני חפ"קיסט מאז ימי הסדיר ויש לי ניסיון על הכלים הנ"ל וגם על ג'פ"ס וסופה.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

1. מנסיון על דוד ו"סתם" דיפנדר ממוגן של השב"כ. הרכב דווקא מרגיש מאוד יציב ואפילו בקצת מרדפים שיצא לי לעשות בכבישים מפותלים לא הרגשתי שהוא מתהפך עוד שניה

 

2. עשיתי "השתלמות" בבאפ לכיש (קורס של יום על סופה 1) שבמקרה הטוב נסעתי שעה בשטח.

גפ"ס זה כלי מצחיק :lol: במילואים נהגתי על אחד והתנהגות שלו הדהימה אותי כל פעם מחדש (פניה ב10 קמ"ש ואתה מרגיש שאתה מינ' על 80 קמ"ש :lol: )

 

3.מסכים לחלוטין ולכן יש בסדיר את כל העניין שנוסע איתך נהג ותיק למשך XX שעות וחותם לך בשביל לקבל את רשיון הקבוע (יש לזה שם,לא זוכר) שאם זה נעשה עם נהג נכון אתה יכול ללמוד המון

 

4.ההשתלמות היחידה שעברתי הייתה על סופה ממוגנת (קורס של שעה בבאפ לכיש :x ) למדתי רק איך לגשת לצומת T בצורה נכונה.

כל השאר לומדים לבד שיש חצי כפר שרודף אחרי הסופה\דוד שלך :lol:

 

נ.ב

מעולם לא ניתקעתי בשטח וה"תאונה" היחידה שהייתה לי היה כשדחפתי אוטו שחסם לי את היציאה מהכפר :twisted:

. Cop: Sir have you been drinking

Man: No.

Cop: Papers.

Man: Scissors, I win

×
×
  • תוכן חדש...