Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה מרגיש על עצמך שזה ספאם??? :shock:

 

יש לי הרגשה שמישהו שכח להתנתק מהיוזר הפקטיבי שלו לפני שהוא עונה לעצמו.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אם אני לא טועה, היא קיבלה את השם סובארו פשע בגלל ה XT TURBO שהגיעה רק בצבע שחור בזמנו

 

אתה טועה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בעוונותיי היתה לי אחת, פשע אמיתית. סובארו GL קופה, שנת 78, בצבע סגול מטאלי כהה,

עם מגנזיום, חלונות כהים מאחור, אבל בלי פרווה/קוביות שש בש וכד'.

אני זוכר שתמיד היו מופתעים לשמוע הבי-מטאל בוקע מהרכב. פעם אחת הגדיל מישהו לעשות,

והתכופף כדי לראות מי יושב ברכב כזה ושומע ספלטורה :-)

פורסם

לליאונה דור ראשון (1972-1979) היו ביצועים טובים - ועדיפים על הדורות המאוחרים יותר, שממש לא הבריקו בביצועיהם.

 

גם את הדור הראשון ניתן לחלק לשניים; תקופת ה-1400 ותקופת ה-1400/1600(דגמי השנתיים האחרונות).

 

תקופת ה-1400 אופיינה בביצועי מנוע טובים במיוחד, שהתקרבו לאלפות ולנצ'יות של התקופה(לדוגמה; מהירות מירבית של 160 קמ"ש ל-DL, ו-170 קמ"ש ל-GSR, לו היו גם 5 הילוכים בהמשך). אם נשווה זאת למכוניות פופולריות של התקופה, ברנדה 1300 וקדט 1200 גירדו את ה-140. מלמטה...

 

בתקופה השנייה ירדו הספקי המנועים. ה-1600DL/CUSTOM הציע ביצועים קרובים ל-1400DL הקודמים. 1600GFT - בהספק 85 כ"ס - הציע תחליף קרוב ל-GSR ואילו ה-1400 כבר לא היתה זריזה במיוחד.

 

ככל מכוניות התקופה, גם הלאונות היו מכוניות קלות ומשקלן נע סביב ה-800 ק"ג, מה שסייע ליחסי משקל הספק טובים.

 

הכינוי "סובארו פשע" התייחס לתקופת ה-1400 ובעיקר ל-GSR, משלושה טעמים עיקריים שכבר צוינו מעלי;

-זריזות.

-קלות לגניבה(תודות לחלונות ללא מסגרת ומיקום מתג הנעילה באמצע ולא בראש (חלקה הפנימי) של הדלת.

-GSR ו-GL קופה היו חביבות על טווסים מקומיים, לרבות ערסים, בזכות צורתן הספורטיבית(אלפא ג'וניור, אופל מנטה ופורד קפרי היו יקרות יותר - ובמקרה של השתיים האחרונות איטיות יותר, באותם דגמים בסיסיים שנמכרו בארץ, עם נפח מנוע שלא עלה על 1.6 ליטר).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
אם אני לא טועה, היא קיבלה את השם סובארו פשע בגלל ה XT TURBO שהגיעה רק בצבע שחור בזמנו

 

אם אני זוכר נכון ה XT הגיעה לארץ בסביבות שנת 86 או יותר מאוחר. כשאני הייתי ילד ובמקום ממנו באתי הסובארו פשע נחשבו לדגמי ה 3 דלתות עד שנת 79 CUSTOM . מי שקורא לדגמי ה 80-84 "פשע" הוא פושע בעצמו :-P, מי שקורא ל 85 -92 פשע הוא כנראה בן 16 .:lol:

בעניין ביצועים - היה דגם שיצא בשנת 80 , סטיישן 1.8 גיר רגיל עם 4*4 לדעתי וממה שזכור לי זו הייתה הסובארו המשפחתית החזקה ביותר בזמנו. אולי זה הגלגול הראשון של ה OUTBACK

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

80-84 זכו לכינוי ״סובארו בז׳ ״ וגם ״סובארו ארידור״. הפשע המקורית היא סובארו של עד שנת 79.

 

כתבה נחמדה שסוקרת את עליית סובארו לישראל על שלל דגמיה לאורך השנים:

http://www.mako.co.il/cars-magazine/used-cars-israel-classic/Article-4175d1cf6f41b21006.htm

פורסם

תודה על הסקירה,

 

 

-זריזות.

-קלות לגניבה(תודות לחלונות ללא מסגרת ומיקום מתג הנעילה באמצע ולא בראש (חלקה הפנימי) של הדלת.

 

לא הבנתי איך מיקום מתג הנעילה עושה את הרכב גניב יותר. או שאני כבר לא זוכר את מבנה הדלת הפנימית בסובארו ישנה.

פורסם
80-84 זכו לכינוי ״סובארו בז׳ ״ וגם ״סובארו ארידור״. הפשע המקורית היא סובארו של עד שנת 79.

 

היתה לנו בז' אחת בצבע כסף, כשהייתי ילד, לזמן קצר.

GLF (כמדומני), 1.8, אוטומטית, הגה כוח, מזגן וגולת הכותרת... חיווי אם הדלתות פתוחות בתצוגה גרפית.

וואו!

 

אסור גם לשכוח את הגירסא הנחשקת, האמריקאית והנדירה של הבז', זו עם התצוגה הדיגיטאלית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
80-84 זכו לכינוי ״סובארו בז׳ ״ וגם ״סובארו ארידור״. הפשע המקורית היא סובארו של עד שנת 79.

 

 

נכון !

לא סתם היה משפט נפוץ באיזור רחוב האלכוהול בקריות :

אני את חיי הפשע התחלתי עם סובארו 79 ....

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם

 

לא הבנתי איך מיקום מתג הנעילה עושה את הרכב גניב יותר. או שאני כבר לא זוכר את מבנה הדלת הפנימית בסובארו ישנה.

 

בד"כ, כפתור נעילה נמצא בחלקה העליון של הדלת. על מנת להגיע לכפתור עליך להוריד כבל עם לולאה בראשו, "להתלבש" עליו עם הלולאה ולמשוך.

 

בסובארו, הכפתור היה על הדלת עצמה, כמקובל ברוב היפניות. כל שהיית צריך הוא מוט דק וארוך, אותו היית משחיל בין החלון ללא המסגרת לגומיה, נותן מכה קטנה על הכפתור בדלת הנגדית וזהו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

סובארו GSR מתחילת שנות השבעים הייתה בעלת 94 כ"ס על כלום משקל, היא הייתה מהירה, מאוד מהירה לתקופתה ואכן, היה קל "להעלם" לכל הקורטינות והברנדות של התקופה :-).

אם היית זורק קלאץ ביציאה מהרמזור, היא הייתה מפרפרת רחוב שלם על צמיגיה הדקים :-)

Reuven GSR.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

הפשע שהעלת בתמונה היתה שלך?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...