Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במעבר לשימוש בארץ, אני רואה עתיד וורוד לטכנולוגייה הזו.

1) כל הערסים יעשו תחרות מי בולם יותר קרוב למכשול בלי לגעת בברקס. או יותר מהר.

2) הנהגים יפסיקו לשים לב לכביש באופן כללי כי אין צורך, מקסימום האוטו יבלום עבורם, ולא תישפך עליהם הוודקה בכוס שבין הרגליים סוף סוף.

3) התקנת קודנית מקומית תשבש את פעולת הברקסים האוטומטיים...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לא מבין איך הבחור בC קלאס לא מחרבן במכנסיים כל פעם מחדש:lol:

אני הייתי מחרבן במכנסיים גם אם הייתי נהג המשאית...

פורסם

מדובר בטסט פנימי של מרצדס, והעלויות כולם על מרצדס.

ובתרגום: אם המשאית של מרצדס דפקה את ה-C אז מרצדס תשלם למרצדס על הנזק.

 

מעניין אם המשאית הייתה עמוסה?

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

מערכת מדהימה אבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איך המערכת תגיב כאשר נהג עמוס ב30-50 אחוז יותר ממה שמותר לו כי החברה שהוא עובד בה רוצה להרוויח כסף מהר יותר?

כמה חברות ישלמו את התוספת הכספית אם המערכת תבוא באופציה ולא כמשהו מובנה במשאית?

וכמו שאמרו לפני איפה נכנס גורם השאננות של הנהג (במיוחד הישראלי)?

 

עדיין המערכת מדהימה אבל יש שאלות קשות

פורסם
מדובר בטסט פנימי של מרצדס, והעלויות כולם על מרצדס.

ובתרגום: אם המשאית של מרצדס דפקה את ה-C אז מרצדס תשלם למרצדס על הנזק.

 

מעניין אם המשאית הייתה עמוסה?

 

אתה רציני? שנאמר פה הנהג היה מחרבן במכנסיים הכוונה לא הייתה שילך לו האוטו - אלא שיש פאקינג משאית סמי טריילר דוהרת מאחוריו והוא צריך לסמוך על מחשב שיבלום ויציל את החיים שלו.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

השאלה שלי היא כזאת, בכל בלימה שנערכה בוידאו המשאית עצרה עצירה מוחלטת.

מה קורה אם זה בכביש מהיר, ומאחורי המשאית יש מכוניות שנוסעות במהירות 100 קמ"ש והם לא כ"כ ערניים כמו המחשב של המשאית?

פורסם

שיתנגשו במשאית, - זה הרבה פחות גרוע מאשר משאית שמתנגשת בך, (מה גם שזה בעייתו של הנהג היקר שלא שומר על מרחק).

ותחשוב על זה בהיגיון, אם מדובר בנהג שסביר שלא יצליח לעצור לפני שהוא מתנגש במשאית אז סביר גם שהוא יתנגש ברכב שעומד באמצע הכביש.

ובנוסף: המשאית מפעילה אורות מצוקה כדי להתריע את הנהגים שנוסעים מאחורה, (בנוסף לזה שהיא מהבהבת באורות גבוהים לרכב שמלפנים).

ובנוסף: משאית בולמת הרבה יותר לאט מרכב ככה שאין הרבה בעייה.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

×
×
  • תוכן חדש...