Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם.

 

המורה נהיגה שלי אמר לי פעם שבמדינות מסוימות (אני חושב שהוא דיבר על מדינות מתפתחות כדוגמת קניה, הודו וכו') אפשר לקנות רכבים חדשים (שיוצרו באותה השנה) אך מדגמים ישנים של העשור הקודם ואפילו זה שלפניו (שנות ה-90). ואני אסביר שוב, למען הסר ספק - אני מתכוון לדגמים שהושקו, נגיד, בשנת 1995, שמיוצרים ונמכרים בימינו אלה למדינות הללו.

 

מיד עיקמתי את האף כשסיפר לי על כך. האם זה נכון? אם כן זה מדהים וחבל שאין אופציה כזאת בארצנו. הלוואי והייתי יכול לרכוש איזו מיצובישי לנסר 1993 חדשה מהמפעל, שאיש לא נהג בה מעולם, במחיר של 8K...

פורסם

המורה שלך לא טעה.

במקסיקו עד לפני כמה שנים עדיין היו מייצרים את החיפושית הישנה.

באיראן עדיין מייצרים מכוניות של פג'ו וסיטרואן אם אני לא טועה (מדגמים ישנים)

וברוסיה כנראה מייצרים עדיין לאדה ...

פורסם

קוי יצור שפג תוקפם נמכרים למדינות פחות מתקדמות, אם להיות עדינים במינוח.

אל תהיה בטוח שהמחיר כל כך נמוך, אני סבור שבישראל הוא יהיה בערך פי 10 ממה שציינת. המחיר תמיד יחסי למקובל באותה מדינה. תן דעתך שעם השנים היתה התפתחות בבטיחות, אבזור, עיצוב ועוד פרמטרים, וחלקם נחשב כיום כחובה ברכב חדש.

מה שכל כך מוצא חן בעיניך כיום - לא ימצא חן בעיני רוב הצרכנים וכנראה גם בעיניך עוד כמה שנים, כך שאין שום כדאיות כלכלית לייבא לישראל כלי רכב כאלו.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
קוי יצור שפג תוקפם נמכרים למדינות פחות מתקדמות, אם להיות עדינים במינוח.

אל תהיה בטוח שהמחיר כל כך נמוך, אני סבור שבישראל הוא יהיה בערך פי 10 ממה שציינת. המחיר תמיד יחסי למקובל באותה מדינה. תן דעתך שעם השנים היתה התפתחות בבטיחות, אבזור, עיצוב ועוד פרמטרים, וחלקם נחשב כיום כחובה ברכב חדש.

מה שכל כך מוצא חן בעיניך כיום - לא ימצא חן בעיני רוב הצרכנים וכנראה גם בעיניך עוד כמה שנים, כך שאין שום כדאיות כלכלית לייבא לישראל כלי רכב כאלו.

 

505 חדשה מיוצרת בניגריה היתה לפני כמה שנים יותר יקרה מקאמרי חדשה .- בניגריה יש איתה נסיון כרכב הכי אמין לדרכים שבורות,קרבורטור סובלני יותר ופשוט יותר לניקוי דלק מלוכלך מהזרקה,המכונאים יותר מכירים את ה 505.

במטע קאקאו בגאנה ראיתי לפני מספר שנים טרקטור ש BELL דרא"פ (נקנתה ע"י ג'ון דיר) מייצרת במיוחד למדינות מפגרות. בלי מערכת חשמל - הנעה במנואלה עם 1/2 קומפרשן,הילוך קדמי ואחורי,גלגלי ברזל .אוכל סולר ונפט.

מהינדרה הודו מייצרת טרקטור שהוא 1:1 פארמל BMD מלפני שנת 40 שאתה יכול לראות במוזיאון עין ורד. מודל 2013. כנ"ל אוסטין אוקספורד 58 חדשה,לי אנפילד 52 חדש שמטיילי אחרי צבא אוהבים. (כולל אופנוע דיזל - 8 כ"ס ממנוע 500).

פורסם

לא בהכרח, לפעמים הייצור של הדגם הישן והמוצלח נמשך במקביל לדגם החדש במפעל האם, לדוגמא סקודה אוקטביה דור 1, מיצובישי לנסר קלאסיק, פז'ו 206, רנו קליאו דור קודם.

 

אומרים, לא יודע עד כמה נכון, שהיצרנים עדיין מחזיקים מלאי חלפים לדגמים ישנים, ויכולים להרכיב לך בהזמנה אישית וולוו 240 או מרצדס W126 חדשה, רק שהיא תעלה לך כמו שלוש S500 מודרניות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לא בהכרח, לפעמים הייצור של הדגם הישן והמוצלח נמשך במקביל לדגם החדש במפעל האם, לדוגמא סקודה אוקטביה דור 1, מיצובישי לנסר קלאסיק, פז'ו 206, רנו קליאו דור קודם.

 

אומרים, לא יודע עד כמה נכון, שהיצרנים עדיין מחזיקים מלאי חלפים לדגמים ישנים, ויכולים להרכיב לך בהזמנה אישית וולוו 240 או מרצדס W126 חדשה, רק שהיא תעלה לך כמו שלוש S500 מודרניות.

 

הייצור של האוקטביה טור הופסק, במקומה מייצרים את הראפיד.

בקנדה היית יכול עד שנת 2010 לקנות גולף סיטי וג'טה סיטי, בעצם מדובר בגולף MK4/בורה, אותה גולף MK4 נמכרת כחדשה בברזיל ואת הבורה אחרי מתיחת פנים אפשר לרכוש עדין במקסיקו, דרום אמריקה וסין (בסין יש גם ג'טה קינג שהיא למעשה ג'טה דור שני).

 

בדרום אמריקה עדין אפשר לקנות את הקליאו דור שני (ולא מזמן הופסק הייצור שלה גם באירופה שם היא נמכרה תחת השם "קליאו קמפוס") והדור השלישי של הקליאו ימשיך להיות מיוצר באירופה.

 

את הרנו מגאן 2 אפשר עדין לקנות בכמה מדינות.

 

ויש עוד הרבה דוגמאות...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...