Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קורבט החדשה


Shmelov
שימו לב! השרשור הזה בן 4119 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מופתע אך לא כל כך מופתע.

זה אחד מהדגמים האחרונים של שברולט שנחשבים "הארד קור" לכן אין ספק שהשקיעו בו המון מחשבה, במיוחד שהוא סוגר יובל לסטינגריי האגדית.

שורה תחתונה, אהבתי מאד!

וגם לדעתי משהו בחלק האחורי לא עובר חלק, אולי 4 פתחי האגזוז הצמודים.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מרגש!

הכל נראה מדהים מלבד הטוסיק הזה שכמו שכבר אמרו לפניי, משהו בו לא מסתדר בעין!

זה הדיפיוזר המרובע הזה או הפנסים האלה שנלקחו מקמארו, קורבט אמורה להעניק השראה לרכבים אחרים של שברולט ולא להיפך.

הטוסיק של הנוכחי הרבה יותר יפה בעייני, בקודמת יש מעט רווח בין זוג אגזוזים אחד למשנהו, ופה הם נראים צפופים מדי וזה פשוט לא נעים לעין.

 

ד"א, אני בכלל לא חושב שהאינטריור של ה C6 הוא זול ופלסטיקי מדי, הוא בסה"כ דיי מספק, עם התוספות הנכונות הוא אפילו דיי מגניב.

פתיחה וסגירה של הרכב מתבצעת בעזרת מנגון Touch, יש Remote ignition (לא צריך לגעת בשלט בכלל בשביל שום דבר, רק לשים אותו בכיס, נועל לבד פותח לבד ומניע לבד)

חימום בכיסאות בכמה רמות, עור מחורץ עם אפשרות ל-2 צבעים, תצוגה על השמשה במגוון סגנונות (Race, Track, Road וכו'), פדלים להעברת הילוכים בהגה, מסך מולטימדיה, הפעלה של הכל מההגה כמובן, כיוונון חשמלי בכסאות ובהגה לכל הכיוונים, בגאז' עצום!!! גג נשלף באמצע (טרגה) גם בדגמי הקופה, ותנוחת ישיבה שיש במעט מאוד רכבים סדרתיים- מאוד קרוב לקארטינג! ועוד ועוד.

 

הדשבורד עצמו בנוי מחומר מאוד נעים שמרגיש איכותי מאוד, מעין פלסטיק בגימור של עור (מחורץ) והוא גמיש ולא קשיח בכלל, מזכיר את החומר בדשבורד של במוו בסדרות הנמוכות.

 

הדבר היחיד שמבאס זה באמת 2-3 משטחי פלסטיק דיי זולים ומקרקשים אבל ביחס למחיר הרכב (בארה"ב :/) זו בהחלט פשרה מספקת, והמכירות מדברות בעד עצמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מופתע אך לא כל כך מופתע.

זה אחד מהדגמים האחרונים של שברולט שנחשבים "הארד קור" לכן אין ספק שהשקיעו בו המון מחשבה, במיוחד שהוא סוגר יובל לסטינגריי האגדית.

שורה תחתונה, אהבתי מאד!

וגם לדעתי משהו בחלק האחורי לא עובר חלק, אולי 4 פתחי האגזוז הצמודים.

 

מרגש!

הכל נראה מדהים מלבד הטוסיק הזה שכמו שכבר אמרו לפניי, משהו בו לא מסתדר בעין!

זה הדיפיוזר המרובע הזה או הפנסים האלה שנלקחו מקמארו, קורבט אמורה להעניק השראה לרכבים אחרים של שברולט ולא להיפך.

הטוסיק של הנוכחי הרבה יותר יפה בעייני, בקודמת יש מעט רווח בין זוג אגזוזים אחד למשנהו, ופה הם נראים צפופים מדי וזה פשוט לא נעים לעין.

 

האחורה נראה כאילו גיהצו תחת של קמארו.

 

עוד משהו שלא מסתדר לי, זה הסמל, נראה כאילו ששמו את הסמל הרגיל והרכב נסע מהר כל כך שהסמל נמרח. או שגם אתה הסמל גיהצו.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולחשוב שבמחיר שהיא נמכרת בארה"ב, כאן בארץ אתה קונה קליאו ספורט... :?:brickwall:

 

 

במחיר כן, אבל תחשוב שבנוסף לזה בארה"ב המשכורת שלך תהיה בדולרים וכנראה תרוויח פי 1.5-2.5 יותר מאשר בארץ!

ממה שראיתי, חברים שלי שנסעו לעבוד בארה"ב בהנדסת מכונות/אלקטרוניקה הרוויחו פי 3 ממה ששילמו להם בארץ.

אז בתאכלס הקורבט שם נגישה לרכישה כמו שרכב עלוב חדש ב-100,000 ש"ח נגיש בארץ (כמה משכורות צריך כדי לקנות...).

 

בכל מקרה חבל שהחבר'ה בשברולט לא פיתחו מנוע קצת יותר קטן וגודש כי צריכת הדלק האמיתית שם מטורפת.

וגם גיר סטייל DSG עם 8 הילוכים יכל לתרום קצת.

אבל אז בטח העלויות והאמינות יפגעו.

קצת מבאס.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במכונית זו כל טיפת דלק נוספת למנוע היא מיצווה :-)

אני לא הייתי מיתלונן על צריכת הדלק אפילו עם המחירים בארץ- מה לעשות, במנוע הזה כל טיפת דלק נותנת תמורה גבוהה יותר מאשר כל מנוע חסכוני אחר :twisted: .

 

אני הכי מחכה לביקורת של קלארקסון על הרכב- הוא תמיד צחק על איכות ההרכבה והחומרים באמריקאיות - ולדעתי הדבר הראשון שהוא יבדוק זה את הבאמפר מאחור- הוא לא הפסיק ליצחוק על הקורבטים שהבאמפר האחורי עשוי פלסטיק גמיש וניתן ללחיצה כמו ספוג.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי UMI יתעשתו ויחליטו להביא את הכלי המדהים הזה.

 

או שקמארו וקורבט ימשיכו להכנס בכמויות בייבוא אישי (וכמויות לא רעות שמצדיקות אפילו ייבוא סדיר).

השיקול או הבעיה של יבואנים בדרך כלל הוא לא אם למכור כמה מכוניות אלא לתת שרות לכמה מכוניות. מספיק שהם מוכרים אחת כדי להיות משועבדים לה מבחינת חלפים וכמות של כמה מכוניות או אפילו עשרות לא תמיד משתלמים ליבואנים להתעסק עם זה. UMI מוכרת שברולט בעיקר לציי רכב וכנראה שלא שווה להם להתעסק עם כמה לקוחות פרטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

UMI לא יביאו בחיים, למרבה הצער. נראה לי שהם מתעצלים. הרי אפילו לתקינה לפנסים הם לא צריכים לדאוג יותר

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4119 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...