Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום, צריך את עזרתכם בבקשה מי שעבר השתלמות נהיגה...

 

איפה עדיף לעשות השתלמות בצבא או באזרחות?

כמה שעות נערך הקורס והאם יש מבחן בסוף?

צריכים לשלם על הקורס וכמה?

 

תודה לכולם!

פורסם

בצבא זה בחינם, באזרחות 150 שקל בערך...

תעשה בצבא, זה יומיים שנחשבים לך כקורס (קטן אבל קורס)...

יש מבחן בסוף הקורס, בדר"כ זה יומיים בצבא מ 8 עד 16 כזה..

באזרחות זה מתחלק ליום מרוכז או יומיים או שלושה..

פורסם

גם אני קיבלתי זימון לשטות הזאת. עזבו את זה שאני מפסיד יום עבודה בשביל לשבת כל היום בכיתה ההיא, גם כאשר התבקשתי להשאיר פרטים אף אחד לא מועיל בכלל לחזור אליי.

 

שאלה - אם תוקף הרשיון שלי רשום עד 2015, האם עליי לעשות את ה'קורס' הזה בהקדם האפשרי או שזה ניתן לדחיה עד מועד הקרוב לחידוש הרשיון?

פורסם

עדיף לעשות בצבא במקום לשלם בחוץ הקורס בצבא נערך בבד6 יומיים של צחוקיים וחוויה מרק ויוני המרצים הגדולים מסבירים בצורה נעימה בליוי סירטונים כך שזה לא כזה סבל הפלוס שבצבא התאוריה היא בגירסה הישנה וזה תופס לאזרחות

Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!

פורסם
גם אני קיבלתי זימון לשטות הזאת. עזבו את זה שאני מפסיד יום עבודה בשביל לשבת כל היום בכיתה ההיא, גם כאשר התבקשתי להשאיר פרטים אף אחד לא מועיל בכלל לחזור אליי.

 

שאלה - אם תוקף הרשיון שלי רשום עד 2015, האם עליי לעשות את ה'קורס' הזה בהקדם האפשרי או שזה ניתן לדחיה עד מועד הקרוב לחידוש הרשיון?

 

אם אינני טועה אז יש לך חצי שנה להשלים את הקורס. בכל מקרה רשום לך תוך כמה זמן אתה חייב להשלים אותו על הטופס עצמו.

מומלץ לעשות עד תאריך הנקוב על הטופס עצמו אחרת תירשם כפסול או משהו בסגנון במשרדים של משרד הרישוי.

וגם יעשו לך בעיות בעת חידוש רישיון עצמו.

פורסם

ללא ספק, אם יש את האפשרות אז בצבא. יחסוך את הטרטור באזרחות.

כשיצא לי לעשות את זה אי שם בשירות הצבאי שלי לפני כמעט 10 שנים, זה היה במחנה נתן בבאר שבע.

לא יודע מה האפשרויות כיום. (עריכה: למרות שמשתמע משרשורים דומים בפורום שביחידה שלך ימצאו לך מקום קרוב למקום השירות).

פורסם

קורס נהיגה מונעת לכל סוגיו (רענון,בסיסי,ייעודי) עולה כ218 ש''ח.

מפגשי ערב כוללים 3 ימי לימוד של 4 שעות ובתום היום השלישי נערך מבחן אמריקאי בן 20 שאלות.

מפגשי בוקר ארוכים יותר אך כוללים 2 ימי לימוד.

ברגע שקיבלת את תופס ההתלייה יש לך עד חצי שנה לגמור עם זה אחרת תנהג בשלילה.

גם עבירות ונקודות שצברת לא יימחקו עד שהתבצע הקורס הנדרש.

 

עדיף לעשות בצבא (חינם,קליל ושורף ימי שירות...)

פורסם
אני כימעט בטוח שזה רק בב"ד 6

 

עשיתי את ההשתלמות הזו בבסיס חייל האוויר בו שירתתי.

 

היה לנו בית ספר לנהיגה בבסיס.

 

המדריך היה מילואימניק, שמעביר את הקורסים האלו גם באזרחות.

 

כמובן מצטרף להמלצות לעשות את ההשתלמות בצבא.

 

 

פורסם

אני גם עשיתי בזמן שירותי בחיל האוויר והגיעו אלינו גם מבסיסים ירוקים מהאיזור, עדיף לעשות על חשבון הצבא גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת הזמן, על חשבון הצבא ולא באזרחות שזה יכול לעלות לך בימי עבודה.

פורסם
אני כימעט בטוח שזה רק בב"ד 6

 

כמעט זה לא מספיק.

הקורס מתקיים בהרבה בסיסים, וזה תלוי בפיקוד אליו אתה שייך. אני את הקורס עשיתי בפיקוד מרכז, בירושלים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...