Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה 2014 תורכב בטורקיה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז למה הRUNX שהגיעה בשנתונים האלו גם לא מיפן, הגיעה מבריטניה, לא היו בעיות מיוחדות של בוצה או משהו?(אם כן, תקנו אותי, אבל נראה לי שלא היה).

 

המפעל בטורקיה אינו מייצר את המנועים אלא מקבל אותם מוכנים להרכבה , האשמה אינה בטורקים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם הסיוויק שקנינו בזמנו הורכבה בטורקיה, איכות ההרכבה מצוינת ועד היום לא שמעתי מישהו מתלונן ובכלל לרוב האנשים לא איכפת.

פורסם

לא ברור מהיכן הטענות נגד ההרכבה במזרח אירופה ועל מה הן מבוססות.

העובדה היא שדווקא לא מעט חברות בוחרות להקים שם מפעלים כי:

1. כח עבודה זול.

2. מוסר עבודה גבוה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

כנראה שזאת הקורולה החדשה: http://www.cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2474-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-2013-%E2%80%93-%D7%97%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%94.html

 

אחרי האוריס ודגם התצוגה סבירות מאוד גבוהה שזה נכון, יפה או נאה היא לא.

נראית כמו צמצום של האוונסיס הסתמית ורחוקה מאוד מה-I35 הנאה שהוזכרה כאן.

פורסם

כבעלים של I35, אני חושב שהקורולה החדשה נראית מעולה. היא יפה משמעותית מכל קורולה בעבר וסוף סוף נפתרה הבעיה העיקרית - היא פשוט לא משעממת, לטוב או לרע.

אין להסיק מן הכתוב על כך שהכותב מעדיף אותה על פני עיצוב הI35 :wink:

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

הסיויק סדאן הנוכחית נראית עוד יותר גרוע לדעתי.

הדגם החדש מציג ריגרסיה משמעותית לעומת הסדאן המוחלפת, העיצוב מיושן ולא נאה, תא הנוסעים פשוט ומעוצב בצורה עתיקה ואיכות החומרים וההרכבה פשוט אכזבה. דגם ההאצ'בק רחוק ממנה בכמה שנות אור.

פורסם
הסיויק סדאן הנוכחית נראית עוד יותר גרוע לדעתי.

הדגם החדש מציג ריגרסיה משמעותית לעומת הסדאן המוחלפת, העיצוב מיושן ולא נאה, תא הנוסעים פשוט ומעוצב בצורה עתיקה ואיכות החומרים וההרכבה פשוט אכזבה. דגם ההאצ'בק רחוק ממנה בכמה שנות אור.

 

חשבתי שאני היחיד שחושב כך.

זה פשוט נראה כאילו הדגם היוצא הוא החדש, והחדש הוא היוצא.

הזוי איך יצרן מעצב את רכבו בצורה מיושנת משמעותית מהדגם שקדם לו.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אלון

אני לא חושב שהוא נראה מיושן יותר.

אבל הוא בהחלט מכוער יותר.

 

בכל מקרה

כבעל טויוטות כבר לא מעט שנים, אני חייב להודות שהעיצובים שלהם הולכים ומידרדרים, גם שאתה חושב שהעיצוב לא משהו, יוצא הדגם החדש ואז אתה כבר בטוח בזה.

פורסם
חשבתי שאני היחיד שחושב כך.

זה פשוט נראה כאילו הדגם היוצא הוא החדש, והחדש הוא היוצא.

הזוי איך יצרן מעצב את רכבו בצורה מיושנת משמעותית מהדגם שקדם לו.

 

מדובר לא רק על עיצוב גרוע אלא על רכב נחות בצורה מורגשת.

הדגם האמריקאי כבר עבר מקצה שיפורים שכולל שדרוג חומרים בתא הנוסעים וטיפול בבידוד רעשים, נוחות והתנהגות כביש. מזכיר מאוד מה שקרה עם האינסייט, משהו לא טוב קורה שם בהונדה.

פורסם
אלון

אני לא חושב שהוא נראה מיושן יותר.

אבל הוא בהחלט מכוער יותר.

 

בכל מקרה

כבעל טויוטות כבר לא מעט שנים, אני חייב להודות שהעיצובים שלהם הולכים ומידרדרים, גם שאתה חושב שהעיצוב לא משהו, יוצא הדגם החדש ואז אתה כבר בטוח בזה.

אני בהחלט חושב שהוא נראה מיושן יותר. מכוער יותר זה על הדרך, אבל העיצוב באמת לדעתי אמור היה להיות בדגם הקודם, והדגם הקודם היה אמור להיות החדש.

הזוי, אבל אמת, זו דעתי.

2012-honda-civic-ex-l-sedan-rear-three-quarter-1024x640.jpg

2010-civic-rear.jpg

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

היי אלון.

 

האמת שאני דווקא דימינתי את הדגם הקטן\אצ'בק\קומפקטי לפי וואלה.

 

לגבי הדגם סדאן שהצגת הוא אכן ניראה מיושן מפחינת עיצוב, 2-3 צעדים אחורה ביחס לגדם היוצא.

אגב גם הדגם של 2004 היה ניראה נפילה מפחינת עיצוב בייחס לתקופה.

האמת שאני עכשיו חושב על זה גם האצ'בק הרבה פחות יפה והגדם היוצא.

 

חבל, אני בסה"כ אוהב את הקווים שלהם, חוץ מהעיצובים של הג'יפונים, שהם מכוערים אחד אחד.

פורסם
אז למה הRUNX שהגיעה בשנתונים האלו גם לא מיפן, הגיעה מבריטניה, לא היו בעיות מיוחדות של בוצה או משהו?(אם כן, תקנו אותי, אבל נראה לי שלא היה).

לא שמעת כי באותן שנים נמכרו הרבה פחות אוריסים מקורולות. ובאמת כבר היגיע הזמן להתנתק מהסיפור הזה על מקום ייצור והקשר שלו לאמינות. טויוטה מרכיבה מכוניות בכל העולם, הליכי הייצור והבקרה זהים לחלוטין, ההרכבה ממילא מבוצעת ע"י רובוטים ולא ע"י פועלים טורקים עצלנים במקום עמלנים יפניים חרוצים וקפדנים ( ולכך, אני מעיז לנחש, אתה מכוון ). וממילא כל היצרנים הגדולים מייצרים בכל העולם והשאלה איפה האוטו יוצר מזמן כבר אינה ערובה לאיכות או העדרה.


×
×
  • תוכן חדש...