Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמת גטסו בירושלים - כביש בגין.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם כך מדובר במסחטה נוספת, אין חדש תחת השמש. חבר אמר לי שזה לא מעניין אותו, כי הוא אפילו לא קרוב לירושלים, אבל זה דבר אנוכי, וקצת מזכיר את האנקדוטה על יהודים בשואה: "תחילה היטלר החל לחסל את הצוענים, ואותי זה לא עיניין, אני לא צועני. לאחר מכן, הוא החל בחיסולם של השחורים אבל אותי זה לא עיניין, משום שאני לא שחור. אחר כך הוא הגיע לחסל אותי, וזעקתי לעזרה בכל הכוח, אבל כבר לא נותר מי שיעזור לי."

בתכלס, הלוואי והייתה איזושהיא דרך שאפשר היה לעשות משהו, אבל אני לא רואה איך אפשר למנוע את המצלמות האלה. אולי פשוט לנסוע לאט, ואז אם לא יהיו דו"חות, לא יהיו רווחים, למרות שאז בטח סף הצילום ירד בדרך נס ל50 קמ"ש.

ההשוואה לשואה אינה במקומה ואף אחד לא צריך לזעוק לעזרה.

אין צורך לעשות כלום זולת לשמור על החוק, זה הכל.

וזה כלל לא קשור לראש הממשלה הנבחר או הכנסת החדשה או זו שקדמה לה.

דרך בגין אינה דרך מהירה, בדיוק כמו נתיבי איילון בקטע שבין מחלף כביש 431 עד צומת חולון.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ההשוואה לשואה אינה במקומה ואף אחד לא צריך לזעוק לעזרה.

אין צורך לעשות כלום זולת לשמור על החוק, זה הכל.

וזה כלל לא קשור לראש הממשלה הנבחר או הכנסת החדשה או זו שקדמה לה.

דרך בגין אינה דרך מהירה, בדיוק כמו נתיבי איילון בקטע שבין מחלף כביש 431 עד צומת חולון.

 

דרך מהירה ורבע. לא רק מבחינת המהירות עצמה, אלא גם בכניסה יש תמרור ״55״.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

כביש בגין הוא כביש מהיר עירוני.

סך כל אורכו 12 ק"מ והגבלת המהירות בו ל 90 קמ"ש הגיונית למדי.

הפריפריק בצרפת אורך פי 3 ממנו וקיימת הגבלת מהירות ל 80 קמ"ש, והאכיפה שם נוקשה מאד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
כביש בגין הוא כביש מהיר עירוני.

סך כל אורכו 12 ק"מ והגבלת המהירות בו ל 90 קמ"ש הגיונית למדי.

הפריפריק בצרפת אורך פי 3 ממנו וקיימת הגבלת מהירות ל 80 קמ"ש, והאכיפה שם נוקשה מאד.

 

למיטב זכרוני ההגבלה בבגין היא גם ל 80 ומיום פתיחתו הוא מרושת במצלמות מהירות מהדור הישן.

חלם שאין כדוגמתו. אולי הוא חוצה את העיר ולכן מוגדר כעירוני אך הוא משוקע, סלול היטב, ללא רמזורים, צמתים או הולכי רגל. בכל פעם שאני נוסע בו אני מתפלץ מהגבלת המהירות האידיוטית הזו שאשכרה כולם שומרים עליה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
כביש בגין הוא כביש מהיר עירוני.

סך כל אורכו 12 ק"מ והגבלת המהירות בו ל 90 קמ"ש הגיונית למדי.

הפריפריק בצרפת אורך פי 3 ממנו וקיימת הגבלת מהירות ל 80 קמ"ש, והאכיפה שם נוקשה מאד.

 

הגם אתה ברוטוס?

דווקא עליך חן לא הייתי מאמין שתתפוס מקום בצד של "הרעים"...

פורסם

מישהו יכול להסביר לי למה הצ'יטה מתריע על כל המצלמות הישנות הלא פעילות בכביש בגין?

 

המצלמות הישנות עובדות בטכנולוגית רדאר, כידוע, והוולנטיין (והעדר דו"חות) מאשר שמזה כשנתיים הם לא פעילות.

 

עכשיו, כשיש מצלמה חדשה, זה די חשוב שיהיה אפשר להבחין בין מצלמה פעילה ללא פעילה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

הבוקר שמתי לב למצלמות הכתומות החדשות (גם בבגין צפון). מקווה שאתמול לא צולמתי, כי עד כה היה ידוע שהמצלמות עובדות מ-100 קמ"ש ומעלה. אז אני מרשה לעצמי להגיע ל 90-95. מישהו יודע מאיזה מהירות מצלמות הגטסו החדשות? והאם זה פיילוט בהתחלה או שכבר מפיקים דו"חות?

 

עריכה: בדיוק נזכרתי שאתמול נסעתי דרך הרצוג ולא בגין, אז נמנעתי מהעונש. :)

פורסם

תוכל לספר לנו היכן ממוקמות המצלמות (ברבים?) בבגין צפון?

"היה ידוע שהן מצלמות מ-100 קמ"ש ומעלה"? על איזה מצלמות מדובר? בכל מקרה, להייתי נוסע יותר מ-9% יותר ממה שמותר.

תודה.

פורסם

מצטער, לא זוכר את המיקום, אשתדל לעדכן מחר אם אעבור שם היום.

פורסם

עדכון.

כרגע מוסיפים אחת לכוון צפון.

 

המיקום באמצע בערך בין מחלף בית וגן ומחלף היציאה מהעיר. (קרית משה) לשני הכוונים. (באיזור של הקברים שבאמצע הכביש)

לכוון צפון המצלמה מוסתרת מאחורי עמוד בטון עבה של השילוט. שימו לב.

פורסם

לא שמתי לב שמדובר בכוון דרום.

מה זה הכניסה לרמת שלמה? יש גאטסו/רמזור בכביש שמגיע מכוון הר חוצבים לכוון רמות, בצומת עם הפניה למנהרת הארזים.

פורסם
מישהו יכול להסביר לי למה הצ'יטה מתריע על כל המצלמות הישנות הלא פעילות בכביש בגין?

 

המצלמות הישנות עובדות בטכנולוגית רדאר, כידוע, והוולנטיין (והעדר דו"חות) מאשר שמזה כשנתיים הם לא פעילות.

 

עכשיו, כשיש מצלמה חדשה, זה די חשוב שיהיה אפשר להבחין בין מצלמה פעילה ללא פעילה.

 

לא נתקלתי. הוא מתריע רק על זו הפעילה.

מילא המגבלה, אבל זה כביש עם הפרדה מכל צד, בנוי טוב, מתוחזק, פותחים בו עוד נתיבים.... קיצר, מסחטת כספים פר-אקסלנס

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
הגם אתה ברוטוס?

דווקא עליך חן לא הייתי מאמין שתתפוס מקום בצד של "הרעים"...

הכנתי קצת שיעורי בית, ושאלתי מקור בכיר באגף התנועה, שטען שבכביש בגין נהרגו החל מיום פתיחתו ב 98' למעלה מ 40 איש, ובנוסף התחוללו בו תאונות רבות שהיסתיימו בפציעות קשות ובינוניות.

ברבות מהתאונות מהירות הנסיעה שהיתה כמעט תמיד גבוהה בהרבה מהממוצע, גרמה להחמרת התוצאות.

אני בעד אכיפה, ואכיפה נוקשה, אבל בה במידה אני בעד, מאד בעד, העלאת מהירות הנסיעה המותרת היכן שאפשר.

בציר שאורכו 12 ק"מ שמכיל אין סוף כניסות ויציאות, 90 קמ"ש זו מהירות מספקת.

הכביש הבא שחייבים להתחיל לאכוף בו מהירות, זה כביש 20, ממחלף חולות עד צומת חולון, יותר מידי אנשים קיפחו את חייהם שם, הן נהגים והן הולכי רגל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...