Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני נימצא בבעיה שעוד לא קיבלתי חידוש לרישיון לרכב

היום במיקרה בפוקס בזמן שהמתנתי לשאוב את הרכב בתחנת דלק, אמרתי ניראה מתי ניגמר לי הטסט

אני יודע שהוא אמור ליגמר סוף חודש 3

פתחתי את הדף וקיבלתי חושך בעיניים, ניגמר לי הטסט כבר ב12.2

ישר עפתי מישם והחנתי את הרכב מיתחת לבית , בטסטים אני לא משחק,

עד שלא יהיה לי טופס המפתחות ניכנסו לכספת

השאלה היא למה? למה לא קיבלתי עוד חידוש, זה פעם ראשונה שזה קורה לי.

אני גר באותו מקום כבר 20 שנה

אין לי דוחות, אין לי עיכולים , אני נקי כמו מפה לבנה של שבת

, יום ראשון אני יקפוץ על הבוקר למשרד הרישוי בפתח תקווה, ומישם לטסט, השאלות הם

למה לא קיבלתי חידוש?

האם במשרד הרישוי יוציאו לי טופס במקום?

איך אני אמור להגיע למכון הרישוי לעבור טסט? צריך לבקש אישור מיוחד ?

 

תודה רבה ושבת שלום

פורסם

כל התשובות במשרד הרישוי ביום ראשון - רצוי קודם להתקשר בטלפון למוקד

יכול מאוד להיות שהטופס סתם לא הגיע בדואר.

 

בינתיים תנסה לשלם את הרשיון דרך האתר של משרד הרישוי (אל תזין פרטי אשראי) ותראה אם האתר נותן לך לשלם אין בעיה חוץ מזה שאין לך בינתיים טסט.

החסרון של תשלום באתר הוא שאין לך אפשרות לעשות טסט עד שהטופס המשולם מגיע בדואר (תוך מספר ימים)

פורסם

אל תשלם דרך האתר!

נראה לי שהאופציה הזאת כבר לא זמינה עבורך (זה עד שבועיים לפני התאריך האחרון) וגם לך תדע אם זה יקלט במשרד הרישוי. הכי טוב זה לשלם במקום (רישוי) אם אפשר, ואם לא אז לשלם בדואר.

 

כשאתה כבר במשרד הרישוי, בקש אישור תנועה זמני ל-48 שעות (עולה כמה גרושים).

 

נ.ב. גם אני בדעה שזה סתם לא הגיע בדואר המופרט המדהים (שגם ככה הוא שירות מיותר בימינו!)

פורסם

הסיבות לאי הגעה יכולות להיות מגוונות.

יתכן וצברת דוחו"ת שלא שולמו - אחת הדרכם לכפות תשלום, היא לעכב רשיון.

יתכן וריכבך היה חייב ב-RECALL כלשהו שלא ביצעת והיבואן היה חייב לדווח על כך.

יתכן והרכב קיבל הורדה ע"י בוחן ולא הסדרת את הרשיון מחדש.

יתכן וריכבך מדווח כגנוב.

יתכן וכל הנ"ל אינו קשור כלל אליך, די בכך שפקיד במשרד הרישוי (או גורם מדווח אחר), טעה בהקלדת סיפרה וכך ריכבך שורבב לרשימה במקום רכב אחר.

יתכן והדאר איבד.

יתכן וחטטן משך מתיבת הדואר וזרק.

 

גם אם הטעות היא של גורם אחר, עדיין אתה מחוייב להוציא רשיון תנועה זמני שעולה עשרות שקלים ל-48 שעות (זמן מינימום).

במקביל, חייב להיות ביטוח חובה בתוקף.

יכולת להימנע מכך, אילו בדקת את מועד הטסט בטרם פג תוקפו, ומסדיר את הרשיון טרם פקע.

את הריצות להסדיר זאת, היית נאלץ לעשות בכל מקרה.

 

היום אינך יכול לשלם באינטרנט. ניתן לשלם באינטרנט עד שבועיים לפני פג תוקף וזאת ע"מ שרשיון משולם יגיע אליך בדואר טרם פקע תוקף הטסט.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...