רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 788 צפיות
יש לי ברכב דאבל דין אם GPS והתוכנה שיש בו זאת IGO 8.3.3 אני רוצה לעשות עידכון גירסה משהו יכול להסביר לי איך עושים את זה תודה.
הודעה אחרונה מאת itzik t, -
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אהלן! כבר זמן רב שיש דיבורים על ייבוא במקביל, על הייבוא הסדיר החדש של רכבי פורד. למיטב ידיעתי הסוכנות הייתה אמורה להפתח באמצע ינואר ונדחתה לתחילת מרץ. מישהו יודע אם הסוכנות נפתחה? ואם לא האם מישהו יודע תאריך יעד? אבא שלי מעוניין מאוד בפורד S-MAX ואחרי ששמע על איילון מוטורס הוא מחכה לראות מחירים שלה. אשמח אם מישהו יעזור לי לדעת על פתיחת הסוכנות
הודעה אחרונה מאת new_driver_MAZDA, -
כפי שחלקכם אולי קראתם, את הפיקנטו שלי מכרתי ממש חודשיים וקצת (1809קמ) אחרי קנייתה, עיקר הבעיה שלי איתה הייתה צריכת הדלק והמחסור בכוח. היום בדיוק עברתי את קו ה1809 עם הפאביה והחלטתי להשוות חויה כה-קצרה בין השתיים. למה בעצם להשוות סופר-מיני 1400סמק למיני 1000סמק מלכתחילה? כי היו בבעלותי שתיהן, כי ההפרש במחיר הוא בסה"כ 8 אש"ח וכי בא לי הקדמה: את הפאביה קניתי וקיבלתי בסוכנות\מוסך נתניה "הגורן", בסה"כ החוויה הייתה מאוד חיובית בכל היבט הרכישה עצמה, מאוד שמחתי שבסוכנות נענו לבקשתי לא "לקשט" את הרכב בשום מדבקה, גם את מדבקת הטסט לא הדביקו לי, קיבלתי אותה נקיה לגמרי. תהליך המסירה עבר באופן חלק ביותר, קיבלתי הסברים מקיפים על כל כפתור וכל פונקציה שיש באוטו, מי ש…
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
- עוקב אחד
- 57 תגובות
- 12.4 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2013/03/04/lamborghini-veneno-makes-full-appearance-before-geneva-debut/ לקחו מנוע קיים, שיפרו אותו קצת. לקחו תיבת הילוכים קיימת, התקינו אותה, סביר להניח תוך מספר התאמות מזעריות להספק המשודרג. הוסיפו עיצוב מפוצץ, בשביל התערוכה וה-הייפ. ו...מכרו 3 עותקים במחיר הגיוני (4.6 מיליון דולר). אלפא היו צריכים להגיב עם Pandion במחיר של 6.5 מיליון דולר... זה רק אני או שהרכב הזה הוא ביטוי למלחמת גודל בין קונצרן פיאט (סרג'יו מרקיונה) לבין קונצרן פולקסוואגן (פרדיננד פייך)? נ.ב. ברור שהרכב הזה הוא סוג של בדיחה בהשוואה לפרארי שתוצג כמה בינתים ליד או בהשוואה למקלארן (או פורשה 918 ספיידר או פגאני היורה).
הודעה אחרונה מאת Black Joker, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יצא לי להסתכל היום על המפרט הטכני של מאזדה 6 וה-CX5. לפי הנתונים ישנו אותו מנוע עם אותו הספק ואותה תיבת הילוכים. מאזדה 6 שוקלת בדגם הבסיס 1470 ק"ג ואילו CX5 רושם 1539 ק"ג. לפי המפרט הטכני באתר של מאזדה, 10.5 שניות 0-100 ל-6 ושנייה אחת פחות ל-CX5. 10.5 שניות נשמע הגיוני לרכב במשקל הזה עם הספק כזה, אבל 9.5 שניות ל-CX5? נשמע לי אופטימי לחלוטין ולא הגיוני ביחס ל-6.
הודעה אחרונה מאת green, -
- 0 תגובות
- 469 צפיות
http://www.iga.org.il/newsletter/news_304.html
הודעה אחרונה מאת איגוד המוסכים, -
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בשני הנתיבים הימניים ליד תחנת הדלק yellow ביציאה הדרומית של חיפה. ממש רגע לפני הפיצול (ימינה למ"תם שמאלה לכביש החוף). עשו איזשהו """תיקון""" בכביש והשאירו תלולית אספלט בגובה של כ 15סנטימטר. פשוט לא יאמן, הרבה יותר גרוע ממה שזה נשמע. הצלחתי לבלום קצת והתרסקתי עליה במהירות של כ 70 קמ"ש. לגבי נזקים..עוד נראה, נקווה שלא יהיו אבל. שימו לב
הודעה אחרונה מאת Elantra05, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום, אני צריך להגיע ביום חמישי לאריאל בבוקר מירושלים . מה הדרך הכי מהירה ובטוחה? בדקתי את הוויז ויש שלוש אופציות: (אני יוצא מפסגת זאב) 1. כביש 60 - מה דעתכם על הכביש הזה מבחינת יחסי בני דודנו אלינו? 2. כביש 1 ואז 5 - ארוך יותר, לאט יותר, בטוח יותר 3. 443, 444, 5 אז מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת aka77, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אהלן, לאחרונה אני מרגיש כאילו WAZE עושה לי דווקא ולוקח אותי רחוק יותר ממה שאני צריך. למשל הייתי צריך להגיע מירושלים למכללת תל אביב יפו, אז פעם אחת עשיתי את זה דרך מחלף קיבוץ גלויות בפעם השניה הוא עשה את זה דרך לה גארדייה. ממש מוזר לי... יש שם מקרים כאילו הוא לוקח אותי בדרכים יותר מסובכות ממה שצריך. יש גם מקרים שהוא מודיע ממש שניה אחרי הפניה ואז זה כבר אבוד וצריך להמשיך הלאה. באמת שאני לא מבין מה הבעיה שלהם לאחרונה. אתם יכולים אולי להמליץ לי איך לכוון אותו בצורה אופטימלית בשביל לצאת שפוי בסוף הנסיעה?
הודעה אחרונה מאת bonzo, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הי משהו יכול להגיד לי איפה נמצא החיישן תאורה בפורד פוקוס 2012 החדשה? (סטיישן אם זה משנה) אני חשבתי עד עכשיו שזה הנקודה הבולטת הזאת על ה- dashbord (באמצע) קרוב מאוד לשימשה למטה...אבל כשהדבקתי אותו היום טוב טוב מכל הצדדים כששמתי את האורות על אוטמט התאורה עדיין לא נדלקה, כך שזה חייב להיות חיישן אחר... איפה ממוקם החיישן תאורה שלו? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת mejok, -
יש גם הנחות כבדות על המיטו. הגיע הזמן
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 644 צפיות
בן 19 אבל כבר לא נהג חדש, יש סעיף כלשהו שמתבטל והביטוח מוזל?
הודעה אחרונה מאת elians, -
- 0 תגובות
- 530 צפיות
שלום לכולם השבוע עברתי טסט ולפני שאמי תסגור עם הסוכן הקבוע שלה חשבתח לערוך השוואת מחירים. אני מבקש המלצות על חברות וסוכנים שנותנים מחיר טוב כי מדובר בביטוח נהג חדש. הרכב הוא שברולט אבאו שנת 2007. תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת ColdMaster, -
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם! יש לי שכן שמעצבן אותי תקופה ארוכה, הוא בד"כ חונה עקוף או תוסף חניה כפולה או דופש בקטנה את הדלתות של המכוניות מסביב. המכונית שלו דפוקה מכל הכיוונים, עם צבע שרוף ומה לא. חשוב לציין שאותו אדם הוא צרפתי כבן 50+ ולא ערס או משהו כזה. היום החנתי את המכונית שלי לידו, בגלל שמצד שמאל היה צפןף, יצאתי ולקחתי את התיק שלי מדלת בצד ימין. הדלת הייתה תקינה וחלקה. מצד ימין חנה אותו שכן. כעבור 10 דקות יצאתי מהבית וראיתי מכה, שריטות וצבע סדוק בדיוק בקו שבו הדלת שלו הייתה אמורה להפתח והמכונית שלו לא שם. אני בטוח ב200% שזה הוא גם בגלל האופי וההתנהגות שלו, על המכונית שלי אין את הצבע שלו ועל הדלת שלו יש שאריות צבע אפור אבל לצערי אני לא היחיד עם הצבע הזה בארץ. יש…
הודעה אחרונה מאת 289, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
המשטרה מזהירה שוטרים: לכל אזרח יש מצלמה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4354829,00.html
הודעה אחרונה מאת 289, -
-
שלום לכולם לפני שאתחיל, אין כאן סקירה מסודרת ומקיפה, אני מחויב לגוף שמטעמו נשלחתי להשקה, אבל בלי ממתק קטן לחברים אי אפשר. אז ככה, ההשקה נערכה בדרום ספרד, כאשר ביום הראשון נהגנו ב-RS בתנאי גשם ורטיבות בינוניים עד קשים. היום השני היה על מסלול מירוצים ובו נהגנו על גרסת הקאפ. 1. המכונית נראית טוב. לא יותר לא פחות. המראה החדש של דגמי רנו הולם אותה, אבל היא פחות לוחמנית ואגרסיבית מהדור היוצא. 2. תא הנוסעים נעים, מהודר בהרבה מסוכת האבלים של הקודמת. וכן מאובזר ואיכותי. 3. תנוחת הנהיגה משופרת בהרבה מבעבר, כיוון ראוי להגה בניגוד לתנוחה האופקית המעצבנת. 4. הנסיעה נוחה, גם ביחס למכונית ספורטיבית ובטח לעומת זו סודקת החוליות של הדור הקודם. 5. רעשי הדרך והרוח רבים, מצד שנ…
הודעה אחרונה מאת SHAY820, -
מדבקה יבשה.
מאת adirwow- 3 תגובות
- 740 צפיות
שלום, ברכב שלי יש מדבקה של שלמה סיקסט בשמשה האחורית שהתייבשה עם הזמן. ניסיתי לקלף אותה, אבל זה לא עובד, היא מתפרקת. רציתי לדעת כיצד אפשר להסירה, תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Or05230, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ערב טוב. לאחר שהוסיפה לתוכנת המפות הוותיקה שלה ניווט קולי בעברית, את תמונות הרחובות של Street View ותצוגת לווין, עכשיו זה רשמי - "גוגל מפות" תתחרה ב-Waze. מה דעתכם? האם מדובר בשילוב מנצח? ynet.co.il/articles/0,7340,L-4355805,00.html
הודעה אחרונה מאת Car addict, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 845 צפיות
מי שראה עכשיו בערוץ 2 את הכתבה על החוקר מוזיקה שבודק קשר בין מוזיקה מזרחית לתאונות דרכים בטח שם לב שהוא לא חגר חגורת בטיחות בזמן המחקר עצמו, אל מול המצלמות ולעיני כל המדינה, ממש אירוניה לפי דעתי.
הודעה אחרונה מאת Car addict, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
קסנון בפנסים רגילים ובפנסי ערפל?
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 2 אלף צפיות
כפי שכולם מכירים, בשנות ה 80 - 90 וגם קודם לכן חלק גדול מהצרנים היו מציינים את נפח המנוע ואת רמת הגימור בתווית מאחורי הרכב או בכנפיים. ובעשור האחרון זה כמעט נעלם, אצל רוב היצרנים. מה הסיבה לדעתכם?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 3 תגובות
- 732 צפיות
שלום רב! לבחור בעבודה יש טויוטה קורולה 2012. בנסיעה בכביש מהיר במהירות חוקית לפתע נותקה מראת צד שמאלית כי נשברה התושבת שלה והיא נשארה תלויה על החוט חשמל שנכנס למראה. הוא מבקש לדעת האם מישהו יודע שזה קרה לעוד בעלים של הרכב הנל? תודה לכל העונים!
הודעה אחרונה מאת LEGACY 1.8, -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ראיתי במפרט שאין כיוון חשמלי. יש כיוון ידני או שהגובה קבוע? בנוסף, אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב כרכב ראשי למשפחה עם שני ילדים ותינוקת. תודה
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
בסיאט שלי יש כרגע תוכנה STAGE 1 בלבד, הרכב שנת 2012 ונסע 6000 ק"מ , נאמר לי שבקרוב הקלאץ' אצלי יתחיל להחליק למה זה יקרה ולמה כל כך מוקדם? הצ'יפ עד כדי כך גורם בלאי מואץ לקלאץ'? קרה לי כבר שהדבקתי דוושה בהילוך שישי ב3000 טורים והטורים התרוממו ל3500 וצנחו חזרה ל3200 זה אומר שהקלאץ' לא עומד בעומס, הקלאץ' שמגיע מהחברה הוא קלאץ' לא עמיד בכלל למומנט לפי מה ששמתי לב. יש דרך לחזק אותו לפני שיגרם נזק גדול יותר? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת pronella, -
- 3 תגובות
- 966 צפיות
לפני כמה ימים מכתב ממשרד הרישוי בטוענה שאין לי רשיון לרכב עצמו !?!? הרי זה בלתי אפשרי יש את המסמך הכחול המפורסם וגם חותמת של מכון הרישוי שעברתי . הרמתי טלפון למשרד הרישוי שמה ענתה אחת בשם מיכל וביקשה ממני פרטים נתתי (ת.ז. מספר רכב וכו ) ורשום שלא עשיתי טסט רבתי איתה כמה דקות ושמה נאמר ללכת ממכון הרישוי ולבדוק ... הגעתי למכון הרישוי שמה בדלפק הרישוי הזינה הפקידה את הפרטים והפלא ופלא רשום שעשיתי את הטסט התאריך שמצויין על הגבי החותמת והמסמך עצמו . התקשרתי שוב למשרד הרישוי ושמה נאמר שרק תוך כמה ימים אם זה התעדכן ... השאלה שלי אחרי כל הסיפור הזה היא : הזמנתי רכב מקיה ואני אמור לקבל אותו , עוד לא קיבלתי מספר שלדה ומספר רכב , האם זה מסיפרתי הנ"ל יכול להיות שמעקב את זה ?
הודעה אחרונה מאת Ariel.C, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חזיתי השבוע בשני מקרים, שתי מכוניות גולף 7 -122 כס שני הרכבים עם אותו האבזור בדיוק , רק הבדל אחד , באחת צמיגים של מישלין, בשניה צמיגים של גודייר היתכן דבר כזה??
הודעה אחרונה מאת נועם חבה, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום קניתי לא מזמן ניסאן מיקרה 2007 מיד ראשונה. לאחר שקיבלתי את האוטו, שמתי לב שאין מצת (החור שאליו מכניסים מטען בכדי להטעין את הטלפון באוטו)... מה לעשות במקרה זה? האם זה עולה הרבה להתקין? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
שלום לכולם! אני בעבודה שלי נוהג על משאית, אני משתמש קבוע ב WAZE אבל מה שלא מצאתי בו זה שאני על משאית הוא מכניס אותי לרחובות שאסורה בהם הכניסה מעל 4 טון חוץ מזה שזה עבירת תנועה, זה גם הכניס אותי לרחובות שאלוהים עזר לי לצאת מהם. השאלה אם אתם מכירים תוכנה אחרת שהיא נותנת מסלולים אחרים למשאית? או אולי זה קיים גם בWAZE ואני לא יודע.. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת גיא .ב, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי חברה יש לנו מיצובישי סופר לנסר 95' עם טסט שנגמר בסוף החודש. האוטו עצמו בעייתי.. ולהעביר אותו טסט יעלה 2,500 ש"ח בערך. (מחישוב שערכנו) האוטו נוסע.. אבל צריך לטפל בו. אנחנו רוצים למכור אותו ולקנות אותו חדש. השאלה היא איך או למי אפשר למכור? בפירוקיה הציעו לנו 1,000 ש"ח עליו.. יש אפשרות לקבל יותר? בכל זאת זה אוטו שנוסע..
הודעה אחרונה מאת wil, -
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
מישהו יכול לתת לי בבקשה רשימה של חופים בכל הארץ שמותר להוריד אופנועי ים חוץ מחוף הסירות בהרצליה. תודה
הודעה אחרונה מאת LiranAzuz,
-
מי מחובר 6 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 338 אורחים (הצג רשימה מלאה)
