Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

קניתי לא מזמן ניסאן מיקרה 2007 מיד ראשונה. לאחר שקיבלתי את האוטו, שמתי לב שאין מצת (החור שאליו מכניסים מטען בכדי להטעין את הטלפון באוטו)...

 

מה לעשות במקרה זה? האם זה עולה הרבה להתקין?

 

תודה לעוזרים

פורסם

זה אם אתה לא מעשן ורוצה רק להטעין:

http://www.aliexpress.com/item/Waterproof-12v-Accessory-Power-Socket-Car-Cigarette-Lighter-Plug-G0116/754724782.html

 

לחבר אותו זה שני חוטים ושתי דקות עבודה.

חבל לשלם למתקין. קח לך קו פנוי אחרי סוויץ', ומינוס גוף ונגמר הסיפור.

אם אתה לא יודע איך למצוא, פה בפורום תקבל הסברים מלאים.

 

באוטו דיפו,אייס הום סנטר ודומיו תוכל לקנות במחיר קצת יותר גבוה, אבל בלי לחכות למשלוח.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

נראה לי שבחלק מהדגמים (אולי לא בארץ) כן היה שקע מצת במיקרה.

 

ולכן, אמור להיות לו מקום יעודי, שמכוסה עם פקק. ואולי מאחורי הפקק יש כבר צמת חשמל מוכנה.

 

 

פורסם
נראה לי שבחלק מהדגמים (אולי לא בארץ) כן היה שקע מצת במיקרה.

 

ולכן, אמור להיות לו מקום יעודי, שמכוסה עם פקק. ואולי מאחורי הפקק יש כבר צמת חשמל מוכנה.

 

יש מקום ייעודי ופקק, אך אין שם חשמל עובד. איך "מחברים" את זה?

פורסם

קונים שקע מצת, שני מטר חוט בקוודרנט חצי, בית נתיך ונתיך של 10A .

לוקחים מינוס מהיכן שהוא בגוף, ופלוס מקו אחרי סוויץ', מחברים הכל, מבודדים היטב, מבריגים את השקע למקום וסיימת.

בלי להכיר את הרכב,אני בטוח שעוברת שם צמה. אולי אפילו יש קונקטור מוכן.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
אם יש שקע ואין שם חשמל תבדוק את הפיוזים אולי משהו שרוף

 

פיוז שרוף סביר להניח שלא, יותר הגיוני שיש תשתית , אבל אין פיוז מורכב.

 

בדוק בלוח פיוזים , , אם אין - הכנס כנדרש וחפש את השקע.

 

באיביי קניתי אחד כזה ממש לא מזמן ב2 דולר בערך.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

אני לא יודע אם יש קשר אבל ניסן קאשקאי חדשה מהסוכנות שיצאה לפני חודש גם לא היה מצת. הסוכן הסביר כי ניסן בקטע של עולם ללא עישון או כדור ארץ ירוק ולכן אין מצת, מה שכן היה זה מאפרה מפלסטיק שניכנסת למעמד הכוס וזה בגלל שחובה להיות מאפרה ברכב על פי חוק.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
... מה שכן היה זה מאפרה מפלסטיק שניכנסת למעמד הכוס וזה בגלל שחובה להיות מאפרה ברכב על פי חוק.

 

לא יודע לגבי חוק/תקנה אבל בפיז'ו 5008 אין מאפרה (אבל כן יש 3 שקעי חשמל).

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

×
×
  • תוכן חדש...