Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמו שפורד למדו, אתה מתכוון? ;-)

 

אני מאוד מקווה שלא כמוהם. לדלק לפחות יש המון מאזדות ופורדים אחרים שנמכרים מצויין. מה כבר רנו מוכרים? פלואנס וקנגו? לספורטיביות שלהם מגיע אולם נפרד צמוד, כמו שאבארת' עשו. מחיר תחרותי הוא must. אף אחד כמעט לא ישלם על קליאו 30K מעל המתחרות, לא משנה כמה טובה היא תהיה. לא עם המוניטין האמינות שלהם, עלויות האחזקה (הנתפסת בעיניי רוב הציבור) וירידת הערך (שוב, הנתפסת).

לא הגיוני שפורשה תמכור יותר 911 מאשר שקרסו ימכרו קליאו.

emotion of motion

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

להלן מספר מחירים מגרמניה(ביורו) על מנת להדגיש את רמת המחירים ההזויה שקראסו כנראה שואפים אליה עם הקליאו RS החדשה. שימו לב למתחרות שכבר נמכרות אצלנו, קורסה OPC שמחירה 24,300 ופולו GTI עם 22,925 לגרסת ה-3 דלתות ותוספת של 770 יורו לשתי דלתות נוספות.

 

בישראל, להזכירכם, מחיר הקורסה 150K שקלים, זהה לפולו GTI עם 3 דלתות(תוספת 6000 שקל ל-5 דלתות).

 

נחזור לגרמניה:

RS קליאו - 24,000

208 - 22,900

פיאסטה - 20,000 (ותוספת של 1000 יורו לרמת הגימור המהודרת יותר, הכוללת מושבי עור/בד, מערכת סאונד משופרת ובקרת אקלים).

 

גם בשוק הבריטי, הפיאסטה זולה משמעותית מכל השאר.

 

אגב, היא גם הקלה מכולם, עם משקל עצמי של 1090 ק"ג!

 

תחשבו על זה; דלק מוטורס יכולים להרים את הכפפה ולמכור כאן הוט האץ' משובחת בטעם של פעם(לפי הביקורות) במחיר של משפחתומטית 1.6 (זה בסדר, רובן עולות 127K במקרה ותהיתם).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

תחשבו על זה; דלק מוטורס יכולים להרים את הכפפה ולמכור כאן הוט האץ' משובחת בטעם של פעם(לפי הביקורות) במחיר של משפחתומטית 1.6 (זה בסדר, רובן עולות 127K במקרה ותהיתם).

 

ועם ההסטוריה שלך, אין לך מישהו שם שאתה יכול לעשות לו forward של הניתוח הזה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

 

בישראל, להזכירכם, מחיר הקורסה 150K שקלים, זהה לפולו GTI עם 3 דלתות(תוספת 6000 שקל ל-5 דלתות).

 

ה 208GTI מצטרפת לחבורה, עם תג מחיר של החל מ 160K ש"ח.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
ה 208GTI מצטרפת לחבורה, עם תג מחיר של החל מ 160K ש"ח.

 

מעולה, מקווה שתתחיל מלחמת מחירים בקטגוריה , רק תחרות בריאה תוריד מחירים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אם אינני טועה בקליאו דור קודם גם היא נשאה תג מחיר רשמי של משהו בסביבות 185K , מתחת למדף היא עברה לבעלות פרטית ב 155-160 אלפי זוזים.

 

אז למה המשחק המיותר הזה, יעשו בקראסו סוף כל סוף בשכל ויתמחרו את הרכב ב 155- 160 באופן רשמי , ולטעמי יוכלו למכור כמה מאות בשנה ללא בעיה, השאלה היא האם יש רצון לעשות את זה או סתם להתהדר בנוצות צבעוניות של טווס, אבל מתחת יש בקושי רבע עוף מכובס...

 

אומנם בפורום ישנם המון חובבי רכב אך בפועל אין אפשרות של מכירת "כמה מאות" יחידות גם במחיר מפתה של 155K.

כל קטגורית ההוט האצ' + הקטנות היוקרתיות דוגמת המיטו והA1 (בגירסאות המאובזרות) מונה כמה מאות רכבים ביחד.

אם זאת, בהחלט יש למצב את הרכב מול המתחרים שלו ולקבוע מחיר רשמי (לפני הנחה) בקידומת 16X.

 

אני מאוד מקווה שלא כמוהם. לדלק לפחות יש המון מאזדות ופורדים אחרים שנמכרים מצויין. מה כבר רנו מוכרים? פלואנס וקנגו? לספורטיביות שלהם מגיע אולם נפרד צמוד, כמו שאבארת' עשו. מחיר תחרותי הוא must. אף אחד כמעט לא ישלם על קליאו 30K מעל המתחרות, לא משנה כמה טובה היא תהיה. לא עם המוניטין האמינות שלהם, עלויות האחזקה (הנתפסת בעיניי רוב הציבור) וירידת הערך (שוב, הנתפסת).

לא הגיוני שפורשה תמכור יותר 911 מאשר שקרסו ימכרו קליאו.

 

מסכים לעניין קביעת המחיר ביחס לכמות.

מה שקל לדלק מוטורס או לצ'מפיון לעשות בשל הזמנת עשרות אלפי רכבים מהיצרן קשה מאוד לרנו.

אם זאת, דלק לא מנסים אפילו להביא את הגירסה החמה לפיאסטה או את גרסאות הMPS למאזדות.

לנושא אולם נפרד לספורטיביות, אין מקום של ממש להקים אולם תצוגה בעבור שני רכבים.

אין ממש בטענה של אבארת' משום שאבארת' הוא מותג בפני עצמו והשם פיאט נעדר ממנו לחלוטין מה שלא קורה אצל רנו.

אם שוק הספורטיביות היה מפותח יותר אצלינו אולי היה מקום לקרסו להקים אולם ספורטיבי שייתן גג לGTR, 370Z, מגאן ספורט והקלאו.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לנושא אולם נפרד לספורטיביות, אין מקום של ממש להקים אולם תצוגה בעבור שני רכבים.

אין ממש בטענה של אבארת' משום שאבארת' הוא מותג בפני עצמו והשם פיאט נעדר ממנו לחלוטין מה שלא קורה אצל רנו.

אם שוק הספורטיביות היה מפותח יותר אצלינו אולי היה מקום לקרסו להקים אולם ספורטיבי שייתן גג לGTR, 370Z, מגאן ספורט והקלאו.

 

עידן

 

וכמה דגמים יש לאבארת'? 20?

RS הוא תת-מותג.

קניה של רכב ספורט היא דבר אמוציונאלי. אבארת' משחקים חזק על הקלף הזה. ללכת לאולם תצוגה ולראות את המגאן RS עומדת ליד קנגו זה פשוט מבאס.

emotion of motion

פורסם

מה הקשר מס' הדגמים?

אבארט' הוא מותג בפני עצמו בניגוד לרנו ספורט שהוא דגם של רנו עצמה.

מסכים איתך שבתוך האולמות עצמם צריכה להיות הפרדה ברורה בין הדגמים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

7. תיבת ההילוכים הרובוטית מתפקדת טוב מאוד בכל מהמצבים, רגיל, ספורט וידני. למעט פעם אחת במסלול שבפנייה איטית במיוחד קצת התבלבלה בין שני לשלישי. יש לה בקרת זינוק יעילה, ואם הקטע הוא לנהוג מהר - היא בדיוק מה שצריך.

 

משמח לשמוע שסה"כ החלפת התיבה לא הורידה מההנאה שברכב.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
מה הקשר מס' הדגמים?

אבארט' הוא מותג בפני עצמו בניגוד לרנו ספורט שהוא דגם של רנו עצמה.

מסכים איתך שבתוך האולמות עצמם צריכה להיות הפרדה ברורה בין הדגמים.

 

עידן

הקשר למספר הדגמים הוא זה:

 

לנושא אולם נפרד לספורטיביות, אין מקום של ממש להקים אולם תצוגה בעבור שני רכבים.

 

עידן

 

הנקודה היא שקרסו עושים עבודה גרועה מאוד עם החטיבה הספורטיבית המעולה של רנו. יש להם מוצר מצויין שהם מוכרים בצורה גרועה מאוד.

emotion of motion

פורסם

8. סידור הדוושות תמוה, דוושת הגז והבלם צמודות זו לזו כל כך שגם בעלי רגליים ממוצעות ימצאו עצמם מתחככים בדוושת הבלם סתם כך. תמוה מאוד בשל העובדה שהמכונית כלל אינה מוצעת עם תיבה ידנית.

 

גם carbuyer העידו על הבעיה הזאת, בכתבה שלהם על הקליאו הרגילה האוטומאטית.

נשמע שזה באמת עניין מהותי.

 

לעניין, קודם כל תודה רבה על הרשמים. המכונית נראית מדהימה, יותר מהיוצאת (למרות שגם היא הייתה יפהפיה, ואני לא אוהב בד"כ עיצובים של רנו). נקווה שנזכה לראות אותה בארץ במחיר שפוי למרות שזה לא כל כך הגיוני.

פורסם

ביקשתי הסבר מניח את הדעת לנושא הדוושות מנציגי היצרן,

אחרי מספר התפתלויות והסברים מלומדים - הבנתי.

 

הם פשוט משתמשים באותו מנגנון דוושות של הידנית, זה חוסך צורך בשני מנגנוני דוושות נפרדים.

חבל שבסופו של דבר, עניין זה ועוד כמה דברים קטנים מצטברים לרשימה שגורעת מהרושם הראשוני (הטוב) מתא הנוסעים.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

קרסו

תנסו למכור את המגאן rs cup ב 180 א' ש"ח ותראו מה יקרה. מומלץ להאריך את שעות הפתיחה עד 23:30....


×
×
  • תוכן חדש...