Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיול נהיגה מס' 3 - יוצאים לדרך!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שיש "כסף מהצד" (לפי הכינוי שלך) זה לא יקר :lol:. אתה לא מבין ש"יקר" זה עניין יחסי?

תחשב כמה דלק זה 220 ק"מ מס' פעמים בודדות בשנה.

בקשר לגילאים, מאור נתן לך תשובה דיי מדוייקת.

 

כן התמונות מהאייפון באיכות על הפנים.

אבל הנה תמונות שיניב צילם עם מצלמה באיכות יותר טובה.

רק מה?! הגאון צילם את התמונות הכי שוות (של אנשים עם 4 גלגלים באוויר בקפיצה) בלי להוריד את הכיסוי מהעדשה!!!

 

 

75062_10200129721599010_533896488_n.jpg

 

72611_10200129781600510_607424204_n.jpg

 

73470_10200129780280477_1064248913_n.jpg

 

21788_10200129778640436_1941919406_n.jpg

 

537121_10200129777760414_981119717_n.jpg

 

539284_10200129774600335_805188292_n.jpg

 

285672_10200129772920293_17523266_n.jpg

 

574503_10200129773200300_1580258278_n.jpg

 

69207_10200129768200175_1505783082_n.jpg

 

184248_10200129765280102_110275567_n.jpg

 

 

איטלקים, תמיד חייבים לפתוח מכסה מנוע :lol:

 

528067_10200129755239851_521684030_n.jpg

 

60757_10200129752119773_1070714043_n.jpg

 

482450_10200129754159824_1682545638_n.jpg

 

16490_10200129748679687_1615131639_n.jpg

 

66122_10200129742719538_890718831_n.jpg

 

563093_10200129739559459_1965087932_n.jpg

 

11273_10200129738519433_573923781_n.jpg

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
הגאון צילם את התמונות הכי שוות (של אנשים עם 4 גלגלים באוויר בקפיצה) בלי להוריד את הכיסוי מהעדשה!!!

 

 

לקחתם איתכם את עמיר פרץ? :lol:

 

%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%A8-%D7%A4%D7%A8%D7%A5-%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%A4%D7%AA.jpg

פורסם

יוני גם תמונה של הכיסוי של העדשה מבפנים יותר יפה מהאוטו שלך :lol:

 

היה טיול ממש מגניב! פשוט כביש מדהים !!

והכי כיף היה לפגוש הרבה חברים בדרך זה פשוט תמיד כיף לראות עוד שיירה של מפלצות על הכביש :-D

פורסם

יוני, תודה על ההזמנה - חזרתי הלילה מגרמניה, כך שנבצר ממני להגיע עקב עייפות יתר. אני רואה שכל החבר'ה ה"גדולים" הגיעו. התמונות עקומות להחריד, אבל ברור לי שנהנתם.

 

יאללה, בפעם הבאה...

 

נ.ב, נס הרים נראה משעמם אחרי 10 ימים עם 535D ושלל פיתולים כאלה ואחרים באוסטריה וגרמניה, בשלג... :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בבקשה אל תתייחסו לשם הדבילי שלי, זה מה שעלה לי לראש.

אל תחשבו שאני איזה בן 30, נשוי+2 או משהו.

אני כולה בן 15 (עוד חצי שנה 16 :p) שאוהב לגלוש בפורומים של מכוניות :)

יש מצב אני אפתח משתמש לאבא שלי והוא יתחיל לגלוש פה גם.

 

ובנוגע לשאלה של "זה לא יקר?" שלי,

התכוונתי שאבא שלי, נשוי+2, בן 45, בעל מאזדה 626 שנת 98' בקושי מצליח לסגור את החודש (אולי אני מגזים, יכול להיות שלא, אני לא עוקב אחרי הכסף שלו), לא רואה את עצמו משיג איזה GTI או STI בזמן הקרוב.

התכוונתי לשאול איך זה אפשרי, אחרי כל המיסים, משכנתה, חובות, טיפולים, דלק, עדיין להיות בעל מכונית ספורט כלשהי.

 

אה ואם חשבתם שהשם של המשתמש שלי קשור איכשהו לכסף שחור או סכומים גדולים,

המטרה שלי בפתיחת המשתמש הייתה לפרסם דרך שאפשר לעשות כסף לאייפון (דולר-5 דולר), ואז אני הייתי עושה מזה כמה גרושים, אבל ירדתי מזה. אל תחשבו שאני איזה סוחר סמים :o

Volkswagen Golf 06' 1.6

פורסם

התכוונתי לשאול איך זה אפשרי, אחרי כל המיסים, משכנתה, חובות, טיפולים, דלק, עדיין להיות בעל מכונית ספורט כלשהי.

 

גם לאבי לא היה הרבה מה לתרום לי מבחינה ממונית, אז למדתי, עבדתי, וכיום, בגיל 40 (למעשה החל מ- 38), יש לי GTI חדשה. אל תתייאש.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תחת יוצא ואז ממריאים...

 

 

857830_10200129765600110_833677890_o.jpg

 

69222_10200129760119973_655177457_n.jpg

 

560505_10200129760639986_1114462142_n.jpg

 

75573_10200129762560034_667888342_n.jpg

 

307367_10200129762120023_1784953311_n.jpg

 

11345_10200129761520008_1711937555_n.jpg

 

285707_10200129731439256_1935345140_n.jpg

 

535373_10200129722719038_1777063353_n.jpg

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

המגאן נראית ממש מיוחדת בנוף הישראלי, אין ספק.

התמונה מטיול בעבר צולמה לפני מליון שנה ע"י אוראל נראה לי, הנה הכביש שנסענו בו:

 

 

552717_499251740087260_1008333842_n.jpg

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אני קמתי יום שבת בבוקר (חמש) התלבשתי ובאתי לצאת לאזור. אז התחיל גשם, חזרתי לפיגמה וחזרתי לישון :( מתבאס שלא יצאתי נראה שבסופו של דבר היה מזג אוויר טוב באזור..

×
×
  • תוכן חדש...