Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"מס נסועה" בגוש דן - במספרים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא קראתי את כל השרשור אבל לא הייתי דואג. הסיכוי שיצליחו להתקין באופן אמין ועקיב בכל מכונית בישראל "קופסת ניטור" (אחרי שהמשוכות המשפטיות יעברו) הוא אפסי. זה יקרה רק אחרי שכולנו נסע כבר במכוניות חשמליות :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא קראתי את כל השרשור אבל לא הייתי דואג. הסיכוי שיצליחו להתקין באופן אמין ועקיב בכל מכונית בישראל "קופסת ניטור" (אחרי שהמשוכות המשפטיות יעברו) הוא אפסי. זה יקרה רק אחרי שכולנו נסע כבר במכוניות חשמליות :-P

 

התכוונת בחלליות מעופפות.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

האמת בלי קשר למס, בחרתי ממזמן שלא להיכנס למטרופולינים בשעות העבודה עם המכונית שלי.

ויש לי אחת כזו שחונה לצרכיי התא המשפחתי בלבד, אני לא מוציא אותה לעולם לצרכיי עבודה.

בשקלול השנתי, השימוש בקטנוע בנוסף למכונית מאוד מאזן ומקל על החיים, אחרי הקטנוע גם לא יעקבו כחלק מהתכניות המטורללות האלה שבכתבה.

לעתים רחוקות אני גם משתמש באוטובוס, אומנם זה לא יעיל, אבל כשאין ברירה אני עושה את זה.

מבחינתי הכל עדיף מאשר להיכנס לתל-אביב עם האוטו בשעות העבודה, חוויה שמסוגלת להוציא מהדעת.

 

האמת היא שאני ממש מחכה לרכבת הקלה שמובטחת פ"ת-ר"ג-ת"א-בת-ים.

אפילו בקטנוע אני כבר לא אשתמש כשזה יקרה.

 

אין הרבה מה לעשות, לא פעלו מעולם קדימה בממשלות ישראל בכדי לייעל את המדינה הזו, והיום אנחנו משלמים ונשלם על כך מחיר כבד עוד יותר ככל שהזמן ימשיך ויחלוף.

כולי תקווה שיצליחו לתקן ולבנות תשתיות תחבורה ציבורית כמה שיותר מהר, אומנם אני לא נאיבי ויודע שמדיניות "תלאי על תלאי" נהוגה גם בתכנון ובביצוע הישראליים ולכן אין מה לקוות שהרכבת הקלה והתשתית סביבה תהיה מושלמת, אבל איך שלא יהיה, עם מה שיהיה, אני מזמן בחרתי שלא להכניס מכונית לתוך ת"א בשעות העבודה, לאלה שכן, שאפו.

 

נ.ב: בקשר לחוק הגודש ספציפית, אם יקום או לא? חד משמעית יקום!

בישראל יודעים טוב, כל עוד כל מה שנדרש בכדי לתפעל תקלה זה קופסאות דיגיטליות קרות שגובות מסים, יעשו את זה בקלות ומהר יותר ממה שאתם חושבים. הרבה יותר מהר מהתקוות שלי לרכבת הקלה, שם בתשתיות היכולות הלוגיסטיים של המוח היהודי מוגבלות הרבה יותר.

אופנוען

פורסם
ערים בארץ לא תוכננו כמו שצריך. רק אשדוד ומודיעין תוכננו מהיסוד. אי אפשר להרוס את גוש דן ולבנות מהיסוד. צריך לעבוד עם מה שיש. בארץ לא תהיה רכבת תחתית גם עוד חמישים שנה. עלויות הקמה של רכבת תחתית אסטרונומיים. המדינה לא תעמוד בעלויות ואף יזם פרטי לא יקח על עצמו את הפרוייקט. הפיתרון הוא לבנות מערך אוטובוסים יעיל בשילוב עם רכבת קלה. בשביל מערך אוטובוסים יעיל חייבים לנקות את גוש דן ממכוניות.

 

רכבת תחתית לא פיתרון אידיאלי כי רכבת תחתית דורשת תחבורה ציבורית משלימה. כלומר אתה עדיין חייב מערך אוטובוסים יעיל. כל עוד אין מערך כזה הציבור ימשיך להשתמש ברכב פרטי.

 

חבל שאנשים ישיר קופצים וצועקים בלי להסתכל קדימה.

 

אפשר להציג מיליון טיעונים נגד הקמת רכבת תחתית, זה קל מאוד... בלונדון אתה יכול להשתמש ברכבת התחתית באופן יעיל ביותר בלי שום אוטובוס ומערך האוטובוסים שם לא יותר יעיל מהישראלי (חוץ מזה שהוא נוסע גם בסוף השבוע). עלויות הקמה של רכבת תחתית גבוהות בכל העולם, לא רק בישראל. אבל בישראל אף ממשלה לא חושבת מעבר לשיקולי החרדים ועוד כמה דברים מידיים ולכן לא טורחת לבנות תשתיות כאלו. את כל היצירתיות מפנים למנגנון המיסים, זה הכי קל.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ערים בארץ לא תוכננו כמו שצריך. רק אשדוד ומודיעין תוכננו מהיסוד. אי אפשר להרוס את גוש דן ולבנות מהיסוד. צריך לעבוד עם מה שיש. בארץ לא תהיה רכבת תחתית גם עוד חמישים שנה. עלויות הקמה של רכבת תחתית אסטרונומיים. המדינה לא תעמוד בעלויות ואף יזם פרטי לא יקח על עצמו את הפרוייקט. הפיתרון הוא לבנות מערך אוטובוסים יעיל בשילוב עם רכבת קלה. בשביל מערך אוטובוסים יעיל חייבים לנקות את גוש דן ממכוניות.

 

רכבת תחתית לא פיתרון אידיאלי כי רכבת תחתית דורשת תחבורה ציבורית משלימה. כלומר אתה עדיין חייב מערך אוטובוסים יעיל. כל עוד אין מערך כזה הציבור ימשיך להשתמש ברכב פרטי.

 

חבל שאנשים ישיר קופצים וצועקים בלי להסתכל קדימה.

זה נכון.

רכב פרטי צריך לשמש לסידורים כמו קפיצה פעם בשבוע לסופר או לטייל בסופ"ש עם המשפחה. נסיעות יום יומיות צריכות להיות בתח"ץ.

הבעיה היא שיותר משתלם למדינה לעודד מכירה של מכוניות שיש עליהן 100% מס מאשר להשקיע משאבים בפיתוח תח"ץ.

מצד אחד מעלים לך את המחיר על הדלק בטענה שזה יעזור להפחית את הזיהום, פחות נסיעות, ומצד שני מכריחים אותך להחזיק 3 מכוניות למשפחה של 5 נפשות כי אין לזה תחליף. (וזה לא משנה אם זה בליסינג או פרטי).

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ערים בארץ לא תוכננו כמו שצריך. רק אשדוד ומודיעין תוכננו מהיסוד. אי אפשר להרוס את גוש דן ולבנות מהיסוד. צריך לעבוד עם מה שיש. בארץ לא תהיה רכבת תחתית גם עוד חמישים שנה. עלויות הקמה של רכבת תחתית אסטרונומיים. המדינה לא תעמוד בעלויות ואף יזם פרטי לא יקח על עצמו את הפרוייקט. הפיתרון הוא לבנות מערך אוטובוסים יעיל בשילוב עם רכבת קלה. בשביל מערך אוטובוסים יעיל חייבים לנקות את גוש דן ממכוניות.

 

רכבת תחתית לא פיתרון אידיאלי כי רכבת תחתית דורשת תחבורה ציבורית משלימה. כלומר אתה עדיין חייב מערך אוטובוסים יעיל. כל עוד אין מערך כזה הציבור ימשיך להשתמש ברכב פרטי.

 

חבל שאנשים ישיר קופצים וצועקים בלי להסתכל קדימה.

 

 

ואת לונדון כן תיכננו מראש לרכבת תחתית? ומה עם ניו יורק?

מי שקופץ וצועק בלי להסתכל קדימה (או יותר נכון אחורה) פה זה אתה.

 

 

יש לך סמארטפון? מזל טוב יודעים איפה אתה נמצא כל רגע. יש לך אינטרנט? מזל טוב יודעים איזה מידע אתה מחפש. יש לך פייסבוק? יודעים עליך הכל - איפה למדת, איפה אתה עובד, מי חברים שלך, מי חברה שלך.

 

אתה פשוט דמגוג. לגוגל אין שום אינטרס לדווח עלי לממשל, גם לא לאפל. אף ISP לא יכול או רוצה לשמור עקבות של כל התעבורה ברשת, במקסימום הם מחזיקים רשימה שחורה של אתרים שיש לדווח על הגולשים אליהם. ה-ISP-ים מחוייבים להחזיק רק רשימות של לקוח מול IP ותאריך. לגבי פייסבוק, אתה בוחר לחשוף רק את מה שאתה רוצה, ורק למי שאתה רוצה. הבעיה עם פייסבוק זה שהם לפעמים משנים מנגנוני פרטיות וההגדרות הברירת מחדל החדשות הרבה יותר חופשיות ממה שאתה מעוניין. זה שאנשים טיפשים מידי בשביל לחשוב על ההשלכות של מה שהם חושפים בפייסבוק זה בעיה שלהם.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

רוב הערים הגדולות באירופה נהרסו כליל במלחמת העולם השנייה ונבנו מחדש בסטנדרטים מודרניים. בנוסף רוב מדינות אירופה היו אימפריה קולוניאלית ויכלו להרשות לעצמם פרוייקטים גרנדיוזים כמו רכבת תחתית.



פורסם

אתה מודע לכך שרוב האימפריות האלה איבדו מלא כסף דווקא בשל הטריטוריות האלו, יותר ממה שהרוויחו?

 

לונדון, למיטב ידעתי, לא נהרסה ברמה כזו שאיפשרה תכנון מ0. מה גם, שהרכבת התחתית שימשה מקלט בפני הפצצות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בחיים לא ראיתי ממשלה ומיסים מפגרים עד כדי כך..

עדיף לעשות ההפך. כל ק"מ שביבי יסע הוא יתרום לשכבה חלשה 2000 ש"ח מהכיס שלו ואז נראה איזה צחוקים יהיו...

שידחף בתחבורה ציבורים המעפנה שיש בישראל במכות רצח מול חיילים שממהרים לבסיסים ביום ראשון והביתה בחמישי ושישי ואז נראה מה הוא יגיד.. העיקר שהוא נוסע על רכב יוקרה על חשבוניינו!

פורסם

את דעתי על מס הנסועה הבעתי כבר ממזמן- אם הוא נכנס לתוקף, אני מוכר כל מה שיש לי ועוזב את הארץ.

לאופטימי שאמר "אם זה יבוא במקום מיסים אחרים", אני אומר: תפסיק להיות אופטימי. הממשלה לא יכולה להעלות את המיסים על הדלק לאין-סוף, אז היא מוצאת דרכים יותר יצירתיות לחלוב את תחום התחבורה. בנוסף לכל שאר המיסים.

 

יש לי שאלה אליכם: האם אי פעם מתחתם גבול?

אותה נקודה שבה תרגישו שאתם לא יכולים יותר לסבול את השטויות של המדינה ויושביה?

אני כן. וזה בדיוק זה.

עזבו מס צודק, מס לא צודק, מס חכם, מס טיפשי, מס מיותר, מס יעיל. לא נכנס לזה.

 

מה שאני עושה ברכבי הפרטי זה ענייני בלבד. הק"מ שאני נוסע ברכבי הפרטי הוא ענייני בלבד. המקומות שבהם אני נוסע ברכבי הפרטי הם ענייני בלבד.

מצטער, אבל אני לא מוכן שיתקינו ברכבי קופסת שוטים שכזו. מספיק אני עצבני על תשלום אגרת הרדיו, כשהפעם האחרונה שבה השתמשתי במכשיר הארכאי הזה הייתה בשנת 2008.

 

חסר לכם כסף, ממשלה יקרה (באופן מילולי)? הנה מחשבה, לא משהו חשוב, ככה, בקטנה, טיפ קטנצ'יק שאולי יעזור לכם טיפה בתכנונים שלכם. ככה, מאיזה טמבל שלא מבין כלום מהחיים שלו, אבל גם לו חסר כסף.

מחשבה אחת קטנה:

תפסיקו לבזבז כל כך הרבה על ח*א שאתם לא צריכים.

שרים בלי תיק? תנו להם תיק של לואי ויטון (מזוייף) ושלחו אותם לדרכם העליזה.

מכוניות שרד? תנו להם רכב אמין שניתן לשריין בנקל, ושלחו אותם לדרכם העליזה. לא חייבים לתת להם BMW או מכוניות יוקרה אחרות. גם לאנסר זה טוב.

(פה באות עוד כמה עשרות נקודות שאין לי כח כבר למנות את כולם, וחלקם יביאו לי אזהרות מהמנהלים)

שורה תחתונה, ממשלה יקרה (באופן מילולי) שלי: תוכלו לחסוך הון לא קטן, להחזיר חלק מהחוב הלאומי, ועוד לתכנן קדימה, ואפילו תוכלו להוריד חלק ממעמסת המיסים.

אה, אתם לא רוצים? התרגלתם, אה?... טוב, מסכנים, אין לכם כסף לקוויאר. איפה אני יכול לתרום?

:evil:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

למען האמת אני מתומכי ביבי ומכל מה שהוא עושה.

מצד שני ההחלטות של הממשלה הן הזויות,מי בכלל יכול לדעת אם באמת "יש משבר כלכלי" בעולם,אולי העולם מנסה להאכיל את האזרחים בספינים כאלה ואחרים בשביל לדפוק אותנו כמה שיותר,אולי העולם כבר יצא מהמשבר ועכשיו פשוט הרבה יותר קל לשחק על זה על מנת לגבות מסים על ימין ועל שמאל מכיוון שיש סיבות.

יש לי חברים שעובדים בחברות ולאחרונה קיצצו להם בבונוסים למרות שעל פי כתבות כאלה ואחרות (כמובן לא צריך להתבסס על זה) אותם החברות הגדולות הגדילו את הרווחים שלהם בשנה האחרונה.

התקשורת השמאלנית משתפת פעולה עם הממשלה ועם כל התאגידים פה על מנת ליצור איזשהי בהלה אצל האזרח הקטן בשביל שנרגיש איזשהי פאניקה ונסכים עם כל הצינורות שדוחפים לנו.

מי שיחשוב על זה קצת לעומק יבין שזה משהו שאכן הגיוני.

 

כשהמון כסף הולך לאברכים ולכל מיני אוכלוסיות שלא מגיע להם לקבל שקל אז אין שום סיבה שאנחנו נספוג ונספוג את כל זה עלינו.

אני לא מאמין שהדבר הזה ייצא לפועל,במידה וכן אני ממש בעד מחאה אלימה.

 

הדבר היחידי שאני יכול לומר עליו תודה הוא :תודה לסבתא על האזרחות ההולנדית!

יגיע יום ופשוט יימאס לחיות במדינה הזאת,כל הפלוסים שראיתי פה עם השנים האחרונות פשוט נעלמים להם לאט לאט.

שנה הבאה אני מתחיל תואר באחת האונ' באירופה,ופשוט לא ייאמן איזה הבדלים יש בין התנאי הקבלה ההזויים פה ושלא נדבר על האפליה המתקנת לעומת האוניברסיטאות באירופה (דוגמא כסטודנט).

 

היום אני יכול לומר בפה מלא שאני מצטער על זה ששירתתי ביחידה קרבית כמעט כל השירות שלי,מצטער שלא קידמתי את עצמי במקום להיות פראייר של המדינה.

כל אחד ואחת שהוא בגיל של אחותי הקטנה (17) ממליץ להם בחום לא להתגייס אלא לעשות שירות לאומי וכל דבר על מנת לא לתרום למדינה הזאת ולא מעניינת אותי התגובה שלכם בנושא.

פשוט בזיון מה שנהיה פה,ואת זה אומר אחד שבתור ילד בן 18 היה מורעל על הצבא עד שהבין תוך כדי השירות והכל פשוט לחינם.

 

כשיהיה שוויון בנטל,כשיפסיקו לממן כל מיני פרזיטים אז פתאום ימצאו כסף והמסים יוכלו לרדת מכיוון שפתאום תהיה חלוקה שווה (לא תמיד זה יהיה שווה) ולא יצטרכו להמציא כל מיני מסים ודברים הזויים על מנת שאנשים כמוני וכמו רוב הציבור הנורמלי ישלמו.

 

תראו כמה זמן עובדים על קו הרכבת מפתח תקווה לתל אביב(עד תל אביב זה יגיע? אני צודק?) אתם חושבים שאם הם לא היו רוצים זה לא היה מסתיים כבר? יש להם אינטרס שנמשיך לשלם כמה שיותר! שלא תחשבו אחרת,להקים שכונות חדשות ומרכזי בילוי מפוארים אפשר לעשות את זה מהר מאוד בלי שום בעיה,אבל לבנות רכבת תחתית על ציר של 15 ק"מ אי אפשר? נראה לכם הגיוני???

הכל פה הולך נגדנו והבעיה היא בגלל שיש לנו כל כך המון בעיות על הראש הכל פה הולך הפוך,האזרחים פה עובדים פי כמה וכמה מהאזרח האירופאי/אמריקאי,אין לנו זמן להתעסק בשטויות,וכל לוקש חדש שנותנים לנו אנחנו קונים ומקבלים כי כל האזרחים פה ליצנים,אני מחכה ליום שלשכבות המבוססות לא יהיה מה לאכול (לא שאני מגיע מאיזו משפחת עוני חליליה) אבל רק אז תהיה פה מחאה אמיתית ורצינית שתעשה פה סדר במדינה הזאת ויגידו באמת די!

בינתיים תמשיכו (גם אני מאלה שאמשיך) להתמרמר ולאכול את החרא שכולנו מבשלים לעצמנו.

 

שורה תחתונה אני מתבייש במקום שאני חי בו.

אני אביא לכם דוגמא קטנה-פנמה.

אם תבררו קצת לעומק אתם תבינו שיהודים מחזיקים שם את כל המקום ויושבים של על מכרה זהב של כסף,תבררו קצת ותבינו.

וכמו פנמה יש עוד הרבה מקומות בעולם.

ואל תדברו איתי עכשיו על ציונות,אנשים שהקימו את המדינה הזאת היו לא רק מתהפכים בקברם אם היו יודעים את מה שקורה פה עכשיו לעומת מה שהם ציפו שיהיה פה(מצד שני 60 שנה עשינו פה דברים מדהימים) וגם היו יוצאים מהקבר על מנת להכניס לקבר את האנשים שפשוט הורסים פה כל חלקה טובה.

 

שבת שלום.

פורסם
בארץ לא תהיה רכבת תחתית גם עוד חמישים שנה.

קצת בעיה כאשר משנות ה-60 יש תוכניות מגירה נהדרות של ממש אך שר תחבורה נורמלי אין.

מה שמצחיק שעד 2017 סה"כ 4 שנים אמורה לקום רכבת "תחתית"..

להלן קישור לויקיפדיה:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA_%D7%9C%D7%94%D7%A1%D7%A2%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D_%D7%91%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9F_%D7%AA%D7%9C_%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91

אני לא מאמין בכלל שתקום רכבת תחתית ב4 שנים הקרובות בתל אביב. אם ממשלה חדשה, בעיות סטטוס קוו וכו' ועוד כל מיני בעיות אחרות כמו קיצוצים אני לא מאמין שיצליחו לגמור עם העניין הזה בזמן הקרוב.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

ברווז, נראה לי שזה יהיה הגבול של הרבה אנשים, לא רק שלך. יש לנו עוד איזה שנתיים להחליט עד אז

אני עוד זוכר את הימים בהם התחילו לדבר על מצלמות המהירות החדשות, נראה לי זה היה ב2009 ורק עכשיו הן באמת נפרשות ברחבי הארץ. מקווה שמשהו ישתנה בשנתיים - שלוש הקרובות, לפחות בהקשרים אלו.

 

viper05, אתה חושב שה-"תקשורת שמאלנית ומשתפת פעולה עם הממשלה [הימנית] והתאגידים", אתה תומך בביבי וכל מה שהוא עושה, ומחכה שהשכבות המבוססות יפגעו. אתה ימני, שמסכים עם המדיניות של ביבי אך כועס אליה ומפציר בבני 18 לא להתגייס.

איך כל זה מסתדר אחד עם השני?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
למה אתם רואים רק את הצד השלילי?

אני כבר מצאתי דרך לעשות מזה כסף.

את קופסאת הניטור שלי אני הולך לקשור על חמור מיוחם ולשחרר אותו במדבר יהודה.

כל ק"מ שהוא ירוץ יכניס לי 10 אג'.

 

עשית לי את השבת! חח :lol:

 

זה החוק הכי, אבל הכי הכי הכי מטומטם ששמעתי מעודי חי.

ישראל נכנסת לרשימת המדינות בעלת החוקים הכי מטומטמים והזויים שיכולים להיות קיימים בספרי גינס.

Opel Adam S 2017


×
×
  • תוכן חדש...