Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
VW נתפסת כאמינה

 

ממש לא. היפניות אמינות.

אך VW לעומת זאת:

1. נראה הרבה יותר טוב (עניין של טעם).

2. נוסע ואוחז יותר טוב.

3. מאיץ הרבה יותר מהר (מדגמים זהים יפניים).

4. פשוט כיף לנהוג.

פורסם
בתור בעלים של אחת אני לא ממש נוטה להסכים איתך, אבל שיהיה. 8)

 

אין לי ויכוח אישי אתך. לא אשכח את הג'ולייטה 79 שהחזקתי 10 חודשים,רובם במוסך קפריש ועל גררים. (מצב השוק והמשק לא היה כמו היום - כשמכרתי אותה עמדו קונים ביום ו' מוקדם על הדלת שלי עם מזומן ורבו עליה - מכרתי אותה ביותר ממה ששילמתי חדשה , לא הסתרתי את זה שהיא נמאסה עלי עם הקופלונגי גומי הנקרעים, הפלטינות הנשרפות,הקרבורטורים שפתאום עושים 3 ק"מ לליטר ובמוסך מאשימים אותי שאני משנה את הכוונים....ככה היה השוק אז).

 

אבל עם מספרים וסקרים לא מתווכחים. היום פיאט לפני גרמניות באמינות.

פורסם
ממש לא. היפניות אמינות.

אך VW לעומת זאת:

1. נראה הרבה יותר טוב (עניין של טעם).

2. נוסע ואוחז יותר טוב.

3. מאיץ הרבה יותר מהר (מדגמים זהים יפניים).

4. פשוט כיף לנהוג.

 

התכוונתי ש-VW נתפסת כאמינה יותר מפיאט.

:idea:
פורסם

עוד מעט גם יתחילו להגיד פה ש"פיאט מחלידה, סובארו מתקפלת כמו קרטון, לוולבו יש פח 9 מ"מ וגמלים אוכלים את הסוסיתא כי היא מפיברגלס". יש פה כמה אנשים שנשענים על סטיגמות משנות ה-70. פיאט, כמו רוב היצרנים לומדת מטעויות ומשפרת ומי שלא, נעלם. היתה לי לנצ'יה שהשטנגה היתה מתפרקת כל שני וחמישי, וכל ידית שהייתי נוגע בה היתה נשברת כי הפלסטיק המחורבן היה מתייבש מהשמש. זה היה לפני 20 שנה, אני מניח שמאז בקונצרן עושים דברים "קצת אחרת".

פורסם
אני נוטה להאמין שאילו הגרנדה היתה אצלי מהיום הראשון, היינו במצב הרבה יותר טוב.

זה בידיוק משפט המפתח!

 

אני גם קניתי את הגרנדה שלי יד שניה אבל עם 22K ק"מ על השעון ובת 3 שנים, עד היום הייתה תקלה אחת קטנה כמו שאתה יודע עם החיישן גיר ב500 שקל וזה ההוצאה היחידה מבחינת תקלות- כבר 3 שנים עם הרכב.

 

סה"כ אחזקה מכאנית אחרי 3 שנים:

 

3000 שקל כולל 3 טיפולי שמנים,פילטרים, פלאגים תקלת חיישן גיר, טיימינג, וסט ברקסים קדמי חדשים ( רפידות+ דיסק קדמיות).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני באוקטובר השנה אסיים שלוש שנים וכמעט 150k עם פיאט בראבו. אני חייב לציין שגם אחרי יותר משנתיים יחד ומעל מאתיים ק״מ ביום אני עדין נהנה כל יום מחדש. הרכב שומר על אמינות מצויינת למרות שהמון פעמים בעיקר שהדרך פנויה ומפותלת הוא לא זוכה להנחות מצידי. מה שהכי מטריד אותי כרגע שסמלת מחויבת לי לטרייד אין במחיר מחירון אחרי שלוש שנים ומבדיקה שלי לפני כמה ימים הבראבו כבר לא בהיצע כאן וכמובן שגם אין לה מחליפה באופק...חבל יש מצב שההיתי לוקח עוד בראבו חדשה במיוחד אם היא היתה מגיע עם המולטי איר והדואל לוגיק כמו באירופה.

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

אם הם לא יעשו את השגיאה של נסיון לחדור לשוק הגדולות/יוקרה הם יצליחו.

את תדמית האי אמינות ייקח להם עוד עשרות סקרים לשנות ושוק מרצדס , BMW ולקסוס לא סובלני. - ראה נסיונות יונדאי/קיא.גם לא בחצי מחיר.השוק הזה לא ייסע בפיאט עוד 100 שנה.

הם צריכים, ועם מחירי הדלק יש להם מזל, להישאר בקטנות. לצאת עם איזה לנצ'ה (=דודג'/קרייזלר/פלימוט) קומפקטית פלוס בעוד כמה שנים ויותר מפוארת כמה שנים אח"כ. לא יותר מהר.

ועם אלפא לחזור מהר למקורות ולשוק הספורטיביות לפני שייעלמו הלקוחות שזוכרים מה צריכה להיות אלפא.

פורסם

נראה איך ילך להם שם עם ה-4C, בהנחה שמדובר יהיה בכלל ברכב שיזכה לביקורת חיובית כלשהי.

בינתיים לפחות לפי התמונות נראה מבטיח.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

speedsecret, הבראבו סיימה את מחזור החיים שלה גם באירופה. קרוב לוודאי שלא תהיה מחליפה ישירה - מפיאט תהיה ה-500XL, מאלפא-רומיאו עדיין יש את הג'ולייטה ובנוסף יש את הדודג' דארט.

המכונית שלי עברה 63KKM אצל הבעלים הקודמים ועשתה בעיות מצמד. בנתיים לאחר החלפת כל מכלול המצמד והמשאבה (אצל בעלים קודם) המכונית אצלי 8KKM וטרם הופיעו תקלות משמעותיות. נראה מה יהיה בהמשך. יש כל מיני שטויות של איכות הרכבה לא מושלמת וכמה דברים קטנים שמראים סימני התרופפות, אבל לא גרוע יותר מרוב המכוניות בקטגוריה הזאת.

 

אם הם לא יעשו את השגיאה של נסיון לחדור לשוק הגדולות/יוקרה הם יצליחו.

חיימי - לפיאט יש נוכחות בקטגוריה של מכוניות גדולות עם הקרייזלר 300 שיחסית די מצליחה (אם כי לציין שהיא מתבססת עוד על פלטפורמה שימי דיימלרקרייזלר). בנוסף - הג'וליה העתידית מסמנת כמטרה את קטגוריה הקומפקט-סאלון. יש כבר נוכחות בקטגורית העל-סאלון עם המאזראטי קווטרופורטה ובקרוב הג'יבלי תתחיל להתחרות במרצדס E ושאר קטגוריות הספורט-סאלון.

סך הכל - נוכחות בכל קטגוריות הרכב (אם תוסיף את דגמי ג'יפ ואת הגיפ-מזראטי העתידי, אז גם תחום השטח מכוסה היטב).

פורסם
אני באוקטובר השנה אסיים שלוש שנים וכמעט 150k עם פיאט בראבו. אני חייב לציין שגם אחרי יותר משנתיים יחד ומעל מאתיים ק״מ ביום אני עדין נהנה כל יום מחדש. הרכב שומר על אמינות מצויינת למרות שהמון פעמים בעיקר שהדרך פנויה ומפותלת הוא לא זוכה להנחות מצידי. מה שהכי מטריד אותי כרגע שסמלת מחויבת לי לטרייד אין במחיר מחירון אחרי שלוש שנים ומבדיקה שלי לפני כמה ימים הבראבו כבר לא בהיצע כאן וכמובן שגם אין לה מחליפה באופק...חבל יש מצב שההיתי לוקח עוד בראבו חדשה במיוחד אם היא היתה מגיע עם המולטי איר והדואל לוגיק כמו באירופה.

לגביי הטריד אין העתידי בסמלת לא הייתי סומך על זה יותר מדי, מחירון לפי סמל"ת זה בלי חשבון החודשים וללא תוספות התיחסות רק לדגם הבסיסי של הרכב.

הם נותנים לך מחירון של רכב בן שנתיים פחות.

פורסם

נו? ואיזה אמריקאי אמיתי (ואני לא מדבר על עירוניים ומחבקי עצים) יסע על פיאט?

 

אם כבר משהו שקשור לפיאט, אז את אלו:

2013-jeep-wrangler-jku-rubicon-unlimited.jpg

 

1301or-08+rock-and-roll-ram-2012-dodge-ram-2500-4wd+2012-dodge-ram-2500-4wd-dust-cloud-off-road.jpg

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK


×
×
  • תוכן חדש...