Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה מותג הרכב הכי יוקרתי בעולם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
האם מישהו יכול להעלות תמונה של רכב מחברת ז'יגולי, חיפוש בגוגל לא נותן רכבים מעבר לשנות השמונים.

 

 

בגלל זה היא כזאת אקזוטית, הנה:

 

ziguli.jpg

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם

"איש אחד נוסע על ז'יגולי, נעמד ברמזור, לידו עומדת פרארי אדומה נוצצת, האיש מסובב את הידית של החלון, נותן מכה קטנה שהחלון ירד למטה, מראה לנהג של הפרארי לפתוח חלון, "תגיד, איך האוטו? אתה מרוצה ממנו? לא עושה בעיות אמינות? נוסע טוב? כי אני רואה שאנשים לא כל כך קונים אותו":-D

הייתי חייב:twisted:

פורסם

הנה קצת מידע לחברי הפורום שלא לבשו כוכב אדום עם תמונה של לנין בדרך לבית ספר בברית המועצות לשעבר (אני כן לבשתי...:-().

 

ז'יגולי או בשמה לאדה או בשמה הסידורי VAZ 2101-2106, זאת בעצם הגרסה הרוסית של פיאט 124. הרוסים רכשו את זכויות הייצור מהקונצרן האיטלקי וייצרו את הדגם הזה כ-40 שנה.

הבעיה שהרוסים עשו "שינויים" לא ממש בריאים לדגם המקורי שכללו החלפת בלמי הדיסק לבלמי תוף, התקנת בלמי אלומיניום מזעזעים מאחורה, התקנת משאבת דלק מכאנית והכי גרוע עיבוי הפח של הרכב (משיהו שהוסיף המון משקל לדגם המקורי).

התוצאה המתקבלת הייתה פשוט מזעזעת.

בנוסף בברית המועצות היו צריכים להמתין לקבלת רכב, היה לפעמים לקח 14 שנה לקבל רשות לרכוש רכב מהמדינה.

בדרך כלל זוגות צעירים היו נרשמים לקבלת רכב ישר אחרי חתונתם ומקבלים את הרכב כ- 14 שנים אחרי, זאת בסכום צנוע של 7,000 רובל ( שווה ערך ל 58- משכורות באותה תקופה ).

תחשבו שאתם ממתינים בתור לרכב 14 שנים ואז קונים רכב מתפרק ב- 350,000 ש"ח .

 

מי שרוצה לראות את יצירת המופת הזאת בפעולה עם עוד יצירות מופת קומוניסטיות שפשוט יכנס ללינק שנמצא אצלי בחתימה למטה.

אני מזהיר שהתמונות קשות לצפייה. :shock:

 

נ.ב. כל חברי הפורום ברשותם פיאט או סיאט - הז'יגולי נמצאת אי שם בעץ המשפחתי שלכם ! :lol:

זמין 8)

פורסם
"איש אחד נוסע על ז'יגולי, נעמד ברמזור, לידו עומדת פרארי אדומה נוצצת, האיש מסובב את הידית של החלון, נותן מכה קטנה שהחלון ירד למטה, מראה לנהג של הפרארי לפתוח חלון, "תגיד, איך האוטו? אתה מרוצה ממנו? לא עושה בעיות אמינות? נוסע טוב? כי אני רואה שאנשים לא כל כך קונים אותו":-D

הייתי חייב:twisted:

 

 

 

גרמת לי לצחוק מול האייפון כמו פסיכופת.:lol:

rover r75 -2.5L v6 -177h.p


×
×
  • תוכן חדש...