Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה.

אותי ניסו לשכנע אותי לפתוח הזמנה כתנאי לפתיחת הזמנה על קלאו ספורט 2009.

הייתי מאוד רציני והם פשוט גרמו לי להמשיך הלאה ולא להסתכל אחורה.

בתור אחד שניהל סוכניות של אלפא בחיים זה לא עבר לי בראש.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בסמל"ת עשיתי נסיעת מבחן על 4 רכבים שונים. משום מה גם קיבלתי את ההרגשה ששם האנשים באמת יותר קרובים לעולם המוטורי, ולא מתייחסים לעבודה שלהם כסתם עוד עבודת שיווק מזדמנת

 

גם בצ'מפיון עיקמו פרצוף ולא נתנו לי לעשות נסיעת מבחן על שירוקו ללא הזמנה. לא מבין את הגישה הזו, אבל כנראה שאצל חלק מהיבואנים לא נופל האסימון מי קהל היעד של דגמים כאלו ואחרים, ומה אנשים מהסוג הזה מחפשים.

 

 

מה שנכון נכון ,סמלת מתנהגים למופת

בזמנו רציתי לקנות רנו ,מגלל היחס המחפיר קניתי אבארט ,שנמכרה לפני כמה חודשים

:-D

פורסם
מה שנכון נכון ,סמלת מתנהגים למופת

בזמנו רציתי לקנות רנו ,מגלל היחס המחפיר קניתי אבארט ,שנמכרה לפני כמה חודשים

:-D

 

 

מוזר.

זה אותה חברת קרסו שנתנה לי את ה- 370Z למשך 24 שעות (כן..כן) כדי שאחליט אם אני מעונין לרכוש את הרכב.

 

התברר שהם צדקו.

 

קניתי.

---

פורסם

אותי לא פינקו כמו את ידידי מלמעלה , אבל גם לי ניסאן דאגו ל-4 נסיעות מבחן שונות .

כולם גם היו בסדר , חוץ מהמנהל אולם בת"א שסתם לא ממש הסתדרנו (הוא חשב שאני אקנה רק בגלל המסך ניווט והיה ויכוח לא קצר על זה) .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אחי בלי קשר לתרד, דעה אישית שלי, אם אתה נוהג על הרכב שמופיע לך בסמל, תפסיק את החיפושים עכשיו! לא gt86/z370 או כל רכב אחר לא יתנו לך את אותו Fun שנותנת הS2000 נ ק ו ד ה

מנהלים אפשר לנעול :-)

פורסם

אכן (רכב נוסף בצומת)... ושאר הפרטים שלי בוא נשמור לעצמי ידידי .

לירן , לא דיברנו בהודעות פרטיות כמה פעמים? נדמה לי שכן , יש לי היסטוריה של רכבים גם יותר "טובים" מה-S , אבל יש משהו במנימליזם הזה שהמיאטה לימדה אותי .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אני לא יודע אם הסוכנים בכלל מודעים לזה שהרכב מבחן שלהם הלך טוטאלוס, חבר שעובד בהנהלת יונון מוטורס שלח לי את התמונות הבאות של הרכב מרוסק.

207711_518544184853223_1302260909_n.jpg

543886_518008018240173_892775157_n.jpg

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

אאוץ, הוא הפך ל GT שמונים וקבטצ'.

מעניין אם ישנה אפשרות לקנות אותו ממש בזול עם רשיונות ולשקם אותו.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

הרכב נראה בר שיקום, כמו שאני מכיר את הקומביטורים בארץ, הוא בטח יופיע מצוחצח באיזה מגרש.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אל תמהרו לקבוע , הקשר בין מצב הרכב לבין האפשרות שישקמו אותו הוא תמיד משני לאינטרסים (קצת יותר משתנים מאחוז הנזק) .

חבר בפייסבוק הגיב שזה ממש ממש טרי , אבל אני לא רוצה להביא את הדיון לשמועות ומעשיות , אחת פחות .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
אאוץ, הוא הפך ל GT שמונים וקבטצ'.

מעניין אם ישנה אפשרות לקנות אותו ממש בזול עם רשיונות ולשקם אותו.

 

הרכב הזה יחזור לכביש, אל תדאג, אבל זה לא יהיה בזול זה בטוח.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

לא הבנתי איך מנסיעת מבחן של חצי שעה באיילון הגענו לרכב מרוסק בשטח בלילה? :|

קצת חבל שעם ההקצבה המינימלית שארה"ק קיבלה - יש כבר רכב מרוסק... ייתן להם תירוץ טוב להעלות את המחיר.

 

(רגע, הם טענו שהידנית זה בכלל רכב שמישהו מלווה להם לנסיעות מבחן ויש רק אוטומטית שלהם. זו בעצם האוטומטית? אז עכשיו בכלל אין רכב מבחן?)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023


×
×
  • תוכן חדש...