Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמרון מדהים ברגע האחרון על מנת להציל מכונית שאיבדה אחיזה


Shay_u
שימו לב! השרשור הזה בן 4108 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ההגה מתיישר לכיוון הנסיעה \ החלקה. מנסיון :evil:

 

לא הבנתי, מהו הכיוון הזה?

 

אתה באמת שואל ממה נגרמה ההחלקה ? הבנאדם נוסע במהירות, ובנוסף כשהוא בא לעקוף את הרכב הוא סובב את ההגה כאילו הוא על 40 ולא על 120, מספיק שהצמיגים טיפה בלויים וכזאת זווית של סיבוב ולא צריך יותר.

 

צריך הרבה יותר ואין שום פרובקציה מצידו כשהרכב נכנס להחלקה.

 

מה ששמתי לב זה שהיתה הודעת אזהרה על השלט האלקטרוני לפני העקומה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא הבנתי, מהו הכיוון הזה?

 

 

 

צריך הרבה יותר ואין שום פרובקציה מצידו כשהרכב נכנס להחלקה.

 

מה ששמתי לב זה שהיתה הודעת אזהרה על השלט האלקטרוני לפני העקומה...

 

נכון, גם אני שמתי לב לזה ושמתי לב שרוב המכוניות נוסעות בשוליים.

אגב, הסרטון הזה פורסם כאן בעבר ועשינו עליו אותו דיון בדיוק.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי, מהו הכיוון הזה?

 

אני אסביר את זה בצורה הכי בסיסית שאני יכול, בגלל גאומטרית המתלים \ מע' היגוי הגלגלים הקדמיים שואפים להקביל לוקטור הכיוון של הרכב.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BDB אתה לא מסביר את עצמך טוב.

בשעת החלקה וקטור הכיוון של הרכב הוא אינו הוקטור אליו פונים הגלגלים. אם זה היה אותו הוקטור לא הייתה מתרחשת החלקה.

בלי קשר לוקטורים, בגלל האופן בו בנוייה ועובדת מערכת המתלים ההגה אכן שואף לחזור ולהיות ישר כל הזמן.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^

טוב, צ'מע... זה קליבר אחר לגמרי. ה co-pilot לא מתרגש יותר מדי, ממש פני פוקר.

ליגה אחרת זה ברור.

אגב זה לא נהג המשנה אלא כתב/צלם של מגזין רכב ולי זה נראה יותר כמו הלם קרב :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הסרטון הראשון:

1. הרבה נוהגים בשוליים - דב מקובל מאוד באוטובאהניןם שבהם בתנאים מסויימים השוליים משמשים כנתיב נוסף (ואז יש להתיחס אליהם כלנתיב הימני).

2. היה שילוט אזהרה אלקטרוני, לא ברור לי מה נאמר בו אבל בהחלט יתכן שהיתה אזהרת החלקה או משהו דומה.

3. הנהג היה עלול למצוא עצמו במקום רע מאוד - הוא לא היה חגור (לא רואים אותו משחרר חגורה ביציאה ולא חוגר בחזרה לרכב). בהחלט לא התנהגות בסיסית של מישהו שמבין בנהיגה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלומר לכיוון הגדר, לא?!

 

לא

 

BDB אתה לא מסביר את עצמך טוב.

בשעת החלקה וקטור הכיוון של הרכב הוא אינו הוקטור אליו פונים הגלגלים. אם זה היה אותו הוקטור לא הייתה מתרחשת החלקה.

בלי קשר לוקטורים, בגלל האופן בו בנוייה ועובדת מערכת המתלים ההגה אכן שואף לחזור ולהיות ישר כל הזמן.

 

ולא.

אכן בשעת החלקה הגלגלים לא פונים לכיוון וקטור התנועה של הרכב, אבל ההגה לא שואף להתמרכז אלא שואף להגיע לכיוון וקטור התנועה של הרכב. כאשר הרכב לא מחליק זה יהיה כאמור מרכז ההגה \ ישר. אתם יכולים לבדוק את זה בקלות, סעו למגרש חניה, סובבו את ההגה תרימו בלם יד ותעזבו את ההגה. ההגה יפנה לכיוון ההחלקה ולא יעצר במרכז.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא מזה בנס, יכל להיגמר אחרת.

אני בטוח שהוא היה בשוק כשעצר בצד, גם לי קרה משהו דומה אבל

על כביש רטוב.

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן בשעת החלקה הגלגלים לא פונים לכיוון וקטור התנועה של הרכב, אבל ההגה לא שואף להתמרכז אלא שואף להגיע לכיוון וקטור התנועה של הרכב. כאשר הרכב לא מחליק זה יהיה כאמור מרכז ההגה \ ישר. אתם יכולים לבדוק את זה בקלות, סעו למגרש חניה, סובבו את ההגה תרימו בלם יד ותעזבו את ההגה. ההגה יפנה לכיוון ההחלקה ולא יעצר במרכז.

 

וכשקיימת הנעה על ציר ההיגוי (הנעה קדמית, לצורך העניין), אין לכך השפעה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4108 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...