Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

וזה עוד "בהנחה של 50 אחוזים", חה..

כמה שקרנים ורמאים אפשר להיות.

פורסם

נצל"ש- למצלמה שלי נשבר המתלה הפלסטי שמחבר אותה לחלון, מישהו יודע איפה אפשר למצוא אחד \ כמה עולה \ איך מחפשים (איך קוראים לזה)? תודה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

THE ONE:

אני גם מעוניין במצלמה, ובלבד שתהיה האיכותית ביותר בטווח המחירים (שמתי לב שחלק מהמצלמות פה בעל 4 נורות וחלק עם 6, אין לי מושג מה ההבדל, ראיית לילה?)

 

אני בפנים עד 70$.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
נצל"ש- למצלמה שלי נשבר המתלה הפלסטי שמחבר אותה לחלון, מישהו יודע איפה אפשר למצוא אחד \ כמה עולה \ איך מחפשים (איך קוראים לזה)? תודה.

 

תכתוב באיביי Car camera holder ותמצא בערך 250 תוצאות..

המחיר הוא דולרים בודדים

פורסם
THE ONE:

אני גם מעוניין במצלמה, ובלבד שתהיה האיכותית ביותר בטווח המחירים (שמתי לב שחלק מהמצלמות פה בעל 4 נורות וחלק עם 6, אין לי מושג מה ההבדל, ראיית לילה?)

 

אני בפנים עד 70$.

 

אחלה. נרשם. אעדכן ביומיים הקרובים.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

 

מעבר לזה שהמחיר הזה הוא מצחיק (בקטע לא מצחיק בכלל). איך לעזאזל הם כותבים "full HD" ובפירוט הטכני כתוב 1280*720? כאילו מה? אשכרה בונים על זה שאנשים סתומים או מה? אני לא מבין אותם

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
כן, בונים על זה.

 

פשוט לא יאומן איזה רמאים האתר הזה. כנסו עכשיו לקישור שצורף(העלות היתה 350 ש"ח):

http://www.couponchik.co.il/%D7%94%D7%93%D7%99%D7%9C_%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9E%D7%99_%D7%90%D7%96%D7%95%D7%A8_%D7%94%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%9D/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA_%D7%AA%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%93_%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/

 

עכשיו הם מפרסמים את זה ב179 ש"ח , כאילו, כן?? כי "הזמן לרכישת הדיל הסתיים". וכך מי שנכנס לאתר שלהם

משוכנע שהמצלמה אכן נמכרה ב179 ש"ח. רמאים גסים במיוחד.

פורסם

spire,גם הסינים בEBAY רושמים שזה FULL HD - איכפת להם אם זה כן או לא? אז רושמים.

 

מאיפה למד בעל החנות בקישור מעלי? לא חסר..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מומלץ בחום להחליף את כרטיס הזיכרון פעם בחצי שנה,

הכרטיס מוגבל בכתיבה והשימוש המוגבר (כל הזמן שהמצלמה בפעולה יש כתיבה/מחיקה על הכרטיס) מגביר את הבלאי שלו.

 

חלק יגידו שאפשר למשוך גם 4 ו-5 שנים עם הכרטיס, וזה נכון, אצל חלק מהאנשים, במקרה שלי, אחרי תאונה, התברר שהכרטיס מת.

----

פורסם

25$ עדיף מאשר 70$ לא?

 

ww w.ebay . co m/itm/Vehicle-Car-DVR-Recorder-Camera-Road-Safety-Guard-2-5-TFT-LCD-Screen-6-LED-270-/330654355106?forcev4exp=true&forceRpt=true#ht_5077wt_1163

(תורידו את הרווחים)

 

תראו כמה אנשים קנו את זה, וגם משלוח חינם.


×
×
  • תוכן חדש...