Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ובכל זאת, בפורומים של צילום נרשמו לא פעם ולא פעמיים תלונות על מוצרים כאלו שנרכשו באיביי,

אני לא הייתי מנסה לחסוך על כרטיס זכרון, בעיקר שבמקרה שחס וחלילה תואשם במשהו שאתה לא אשם בו, פתאום יחליט כרטיס הזכרון לשבוק חיים.

 

גם במידה והכרטיס שבק חיים, יש מקומות שיכולים להוציא לך את הזכרון שיש בכרטיס ,פרסמו את זה מנחם הורוביץ .

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גם במידה והכרטיס שבק חיים, יש מקומות שיכולים להוציא לך את הזכרון שיש בכרטיס ,פרסמו את זה מנחם הורוביץ .

 

בכתבה של מנחם הורוביץ, דברו בעיקר על כוננים קשיחים ניידים ונייחים (כוננים בלתי נדיפים).

כרטיסי זיכרון ו-FLASH קשה מאוד לשחזר מידע שאבד כיון שהוא נדיף.

גם אם אפשר איכשהו, סכום התחלתי לעבודה שכזו מתחילה ב-500 ש"ח מינימום ויכולה להגיע עד אלפי שקלים.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
בכתבה של מנחם הורוביץ, דברו בעיקר על כוננים קשיחים ניידים ונייחים (כוננים בלתי נדיפים).

כרטיסי זיכרון ו-FLASH קשה מאוד לשחזר מידע שאבד כיון שהוא נדיף.

גם אם אפשר איכשהו, סכום התחלתי לעבודה שכזו מתחילה ב-500 ש"ח מינימום ויכולה להגיע עד אלפי שקלים.

 

יש גם תכונות שאפשר דרכם לשחזר את המידע של כרטיס שלא פעול .

פורסם

העליתי עבור המתעניינים כמה סרטונים שצילמתי מהיום כדי שתקבלו מושג צפוי לגבי האיכות של מצלמה זו.

מדובר בקבצים שהועלו AS IS ללא המרה, וצולמו באיכות הגבוהה ביותר שמצלמה זו מאפשרת.

 

שימו לב שישנם הבדלים ניכרים באיכויות הנובעים ממיקום המצלמה ביחס למקורות האור כמו שמש מסנוורת מהצד,

איזורים מוצלים מידי, השתקפויות, וכו'. המצלמה אינה מצטיינת בתנאים אלו, ובמדינה שטופת שמש מסנוורת כשלנו, זה בא לידי

ביטוי ביתר שאת. המצב האידאלי עבור המצלמה (ולא רק זו, אלא כל צילום), הוא כשהשמש מאחורה ומאירה

את השטח מקדימה באור אחיד ולא חזק מידי. שלא לדבר על צילום לילה בה המצלמה הזו מאוד מאוד לא מצטיינת.

 

 

 

 

אני חוזר על דברי, שביחס למחירה מדובר במצלמה שנותנת תמורה טובה. אבל מי שמעוניין להשקיע

באיכות טובה יותר, ומשוחרר יותר מבחינה כספית, יגלה מצלמות טובות משמעותית יותר מזו.

פורסם

מי שמצפה לאיכות תמונה מטורפת כדאי שיוריד ציפיות,

זה לא מצלמת וידאו ייעודית לוידאו איכותי בFULL HD שיודעת להתמודד עם כל תנאי תאורה ועם עדשה בעלת אופטיקה מדהימה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לא כדאי שנעשה גם הזמנה מרוכזת לכרטיסי SD32GB?

 

או שכבר עדיף לקנות בארץ? (אמרתי אם כבר אז כבר עד הסוף חח)

אני הייתי ממליץ לרכוש בארץ, חוץ מזה שיש לי למצלמה 3 כרטיסים של 16GB, אני יכול להקדיש אחד מהם למצלמה המדוברת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נשלחה הודעה בפרטי עם כתובת למשלוח.

 

תודה!

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

אני רכשתי את המצלמה בארץ בלי פייפלים מוכרים בחול וקשקושים הגיע אלי תוך 4 ימים עם אחריות וכל הערכה- בשביל חסכון של 40-60 ש"ח וכל הפרוצדורה של קבוצות רכישה אני מעדיף לשלם קצת יותר ולקנות בארץ שאני יודע שיש אמא ואבא למצלמה עם אחריות. תחשבו על זה!

נעשה ונצליח! בעזרת השם!

פורסם

חברים, אני עדיין מחכה להתייחסות מצד המוכר אך לא קבלתי עדיין.

אני מאוד מקווה שהתכנית תצא לפועל וכך כולנו נוכל לשלם מחיר מוזל עבור המצלמה.

גם אם לא, לפחות ניסינו, וזה - לא עולה כסף.

אתן לו עוד כמה ימים, אחרת אפנה אליו שוב בפעם האחרונה ע"מ להבין האם הוא מוכן לכך באמת או שהוא סתם חרטטן.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

חברים אתם סתם שוברים את הראש , יש לי כרטיס 8 ג'יגה וזה מספיק מעל ומעבר , והוא עלה 25 שקלים באופיס דיפו.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

חברים, לתשומת ליבכם, בעקבות שרשור של חבר פורום שפתח לאחרונה שרשור נוסף על טיבה של מצלמה אחרת, הוא צירף

לינק שמוכר בארץ את המצלמה שאנו מעוניינים לרכוש (DVR 037ׂ) במחיר של 319 ש"ח הכולל: מצלמה + כרטיס זיכרון 2 ג'יגה

של קינגסטון + שילוח חינם.

להלן הלינק: http://www.auto365.co.il/product-400-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA_%D7%AA%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%93_%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91_Full_HD_%D7%93%D7%92%D7%9D_DVR_037.aspx

 

כמובן שצריך לברר שקיים במלאי ושמקבלים הכל בדיוק כפי שכתוב, אך אם זה המצב, ההפרש לטובת הקניה אצל המוכר מ-EBAY

עומד על משהו כמו 80 ש"ח (אחרי ההנחה, ז"א במחיר של 55$ יחד עם כל העמלות) בלבד, ונניח שכרטסי הזיכרון שמקבלים

דרך האתר הישראלי עולה 20 ש"ח, הפער מצטמצם ל-60 ש"ח.

הכדאיות לרכוש את המוצר דרך EBAY יורדת באופן משמעותי כי בשביל 60 ש"ח, זה כבר לא יוצא משתלם כ"כ.

במידה והמוכר יענה לי, אנסה להוריד אותו עוד אך בואו נראה אם יענה בכלל.

 

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם
חברים, לתשומת ליבכם, בעקבות שרשור של חבר פורום שפתח לאחרונה שרשור נוסף על טיבה של מצלמה אחרת, הוא צירף

לינק שמוכר בארץ את המצלמה שאנו מעוניינים לרכוש (DVR 037ׂ) במחיר של 319 ש"ח הכולל: מצלמה + כרטיס זיכרון 2 ג'יגה

של קינגסטון + שילוח חינם.

להלן הלינק: http://www.auto365.co.il/product-400-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA_%D7%AA%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%93_%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91_Full_HD_%D7%93%D7%92%D7%9D_DVR_037.aspx

 

כמובן שצריך לברר שקיים במלאי ושמקבלים הכל בדיוק כפי שכתוב, אך אם זה המצב, ההפרש לטובת הקניה אצל המוכר מ-EBAY

עומד על משהו כמו 80 ש"ח (אחרי ההנחה, ז"א במחיר של 55$ יחד עם כל העמלות) בלבד, ונניח שכרטסי הזיכרון שמקבלים

דרך האתר הישראלי עולה 20 ש"ח, הפער מצטמצם ל-60 ש"ח.

הכדאיות לרכוש את המוצר דרך EBAY יורדת באופן משמעותי כי בשביל 60 ש"ח, זה כבר לא יוצא משתלם כ"כ.

במידה והמוכר יענה לי, אנסה להוריד אותו עוד אך בואו נראה אם יענה בכלל.

 

 

 

 

ליאור

 

יש גם 6 חודשי אחריות

פורסם

תנסה לדבר עם החברה הישראלית שמוכרת ב- 319 ש"ח ותציע להם מה שהצעת למוכר בEBAY-

10-15 מצלמות עבור הנחה (10%-20%) , אם יסכימו הפער שיש בין המוצר פה לבין זה שב- EBAY מצטמצם לגמרי.


×
×
  • תוכן חדש...