Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ראה תגובה מס' 110 בעמודים קודמים שהגבתי.

אמרת שצריך שם משתמש, אין לי אפשרות להתנהל מולו באופן עצמאי?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
חברים, עד שיחליטו מה מהדגמים טוב יותר.

יש כמה קופונים על מצלמות דומות, ואפילו עוד אחת

והנה אחרונה, מישהו מכיר?

או שכולן זיופים שלא שוות אפילו את מחיר המשלוח?

 

חבר'ה!! שימו לב !!

הקישור האחרון - 027 ב 133 ש"ח !!

 

אם היא מקורית ולא חיקוי, הקנייה בהחלט משתלמת- כמעט חצי מחיר ממה שמבקש המוכר באייבי!

 

במידה ואם המצלמה ב133 לא מקורית , אני מצטרף לקניה קבוצתית בפייפל.

 

הדיל ב133 שח נגמר בקרוב אז כדי לבדוק את העניין בהקדם-לטלפן ולבדוק

פורסם
חבר'ה!! שימו לב !!

הקישור האחרון - 027 ב 133 ש"ח !!

 

אם היא מקורית ולא חיקוי, הקנייה בהחלט משתלמת- כמעט חצי מחיר ממה שמבקש המוכר באייבי!

 

במידה ואם המצלמה ב133 לא מקורית , אני מצטרף לקניה קבוצתית בפייפל.

 

הדיל ב133 שח נגמר בקרוב אז כדי לבדוק את העניין בהקדם-לטלפן ולבדוק

 

אין מתנות חינם, זה בטוח חיקוי. הייתי מוותר.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
חברים, שימו לב שהדגם DVR 027 הוא דגם מתקדם יותר וטוב יותר מה-037.

יש לו 6 לדים ולא ארבעה, הזרוע שלו קצרה יותר ויש אפשרות לסובב אותו (המוכר אמר לי).

 

אין דגם מקורי של 027 וגם לא של 037 עם 4 לדים, כולם עם 6, משהו כאן מוזר! איך אפשר לראות את התמונות באתר שלו?

פורסם

בכן,

שלחתי להם מייל עם הקישורים של הבדלים שפירסם Ray71.

 

סביר להניח שביום א' נקבל תשובה,לא יזיק לבדוק לפני שארכוש אחד מהמוכר באייבי.

 

עידן

 

עריכה:

 

פירסמו פה תגובות לפני כן -

 

נראה שזו החברה שמוכרת בארץ.

פורסם

כל הכבוד על ההתארגנות , צריך להתארגן ככה על עוד מוצרים .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

האם היה נסיון להתארגן בפורום כמועדון ע"מ ליישם את כוח שלנו כצרכנים? אפילו אם זה רק לתחום הרכב. הנחות לרכישה של צמיגים, כיווני פרונט דברים כאלו. אומנם יש מבצעים של הספונסרים, אבל היה נחמד לארגן את כוחנו כאשר עולה כל פעם דרישה או בקשה לקבוצת רכישה. בנוסף, אני בטוח שאם פניי כזו מגיעה מההנהלת הפורום אז יש לה יותר משקל.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

חברים, שימו לב, זה המוצר:

http://www.ebay.com.au/itm/HD720p-IR-Car-Vehicle-dash-Camera-Rotable-270-Monitor-/130455460442?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item1e5fc05a5a

 

המוכר התחייב לי שהמוצר הוא המקורי וגם מראה תמונות להשוואה (אני בטוח שכל הזבל שמוכרים בארץ הם חיקויים כפי שמופיע בתמונות בלינק להשוואה), בנוסף, המוצר מגיע עם 12 חודשי אחריות ועולה 55$ אחרי הנחה, 7 ימים להתחרט ולהחזיר את המוצר ולקבל את מלוא הכסף, מספר מעקב שדרכו ניתן לאתר את החבילה בעל רגע נתון.

שימו לב שהמוכר מכר כבר מעל 1700 כאלה ולא קראתי ביקורות מאכזבות או פידבקים שליליים על המוצר הזה.

 

כבר שלושה חברי פורום השתכנעו ואנחנו הולכים על המוצר הזה. צפו לקבלת בקשה לתשלום לכתובת הפייפל שלכם.

 

מי עוד מעוניין? אנא ציינו שאתם מעוניינים ב- DVR 027 בבקשה.

 

אני רוצה להראות למוכר שאנחנו רציניים באמת ושאחרי כל הבדיקות והבירורים אנחנו לא זייני שכל ובאמת טובים עבור הכסף.

רק בבקשה, להשאיר לי שוב הודעה פרטית לגבי איזה מוצר. מי שעדיין מתעקש לרכוש את ה-037, גם אפשרי, הוא גם יקבל את המוצר

בהנחה (53$).

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אני מעוניין ב027 אבל חכה. קיבלתי מייל מהם:

 

שלום רב

ותודה על פנייתך

ברישמה שאתה נותן יש דברים מאד שונים חלקם נכונים חלקם לא לכן המידע הבא הוא רלוונטי לגביי המוצר

1) אין למוצר הזה חיקוי או מקורי הוא לא מיוצר תחת מותג מסויים

2) המוצר מיוצר בסין ונמכר לכמה גורמים שהם מבקשים בכל מיני פורמטים שונים ולכן גם ההבדלים

3) כל ספק מוכר את המוצר עם פרמרטרים שונים

4) הדוגמא הכי טובה שאני יכול לתת זה שהמוצר שלנו מקליט בפורמט avi

ולפי הרשימה ששלחת זה מקורי :)

דוגמא אחרת המוצר שלנו עם בטרייה נשלפת שזה גם מתאים לרשימה ששלחת כמקורי

דוגמא נוספת היא שאין יציאת hdmi אז זה לא מתאים להגדרה ששלחת כמקורי

 

בסופו של עיניין כל יצרן מבקש מהמפעל לייצר לפי עלויות שהוא יכול למכור ולעמוד בהן

 

אם אתה רוצה משהו יותר איכותי יש לנו מצלמה חדשה שהיא הקופסא השחורה של הרכב אפשר לקרוא לזה

יש לה 2 מצלמות נדבקת לשמשה יותר יפה ולא תוספת מקום כמו המצלמה הזאת

מצלמת כמה זוויות בו זמנית ויש לה חותמת מיקום gps

 

כמובן המחיר שלה בהתאם

מקווה שעזרתי

בברכה

שירות לקוחות igadgets

 

דעתכם? לי נשמע חיקוי


×
×
  • תוכן חדש...