Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני קיבלתי את הדרישה ושילמתי, מעוניין גם בכרטיס זיכרון.

 

לכל 8 החברים ששלמו - המוכר כבר שלח את המצלמה והיא בדרך אלינו!

בקשתי ממנו את מס' המעקב של כל חבילה של כל חבר למען הסדר הטוב.

 

אני מעריך שהיא תגיע בין שבועיים לשלושה, זה הטווח והיא מגיעה אלינו מהונג קונג.

 

אציין ליד כל שם של חבר פורום את מס' המעקב שלו. למי שהנושא חדש לו, יש להגיע לסניף הדואר עם ת"ז כאשר תקבלו פתק של

דואר רשום לתיבת הדואר שלכם.

לכל מי שעדיין לא שילם (נדמה לי שעוד 2 או 3 חברים) אנא עשו זאת בהקדם האפשרי בבקשה.

יש לציין שכאשר אתם בודקים (למי שמעוניין כמובן) באתר של דואר הונג קונג היכן החבילה נמצאת, השלב הסופי הוא שהיא נמצאת בארץ, כל מדינה והנוסח שלה.

להלן מספרי המעקב של כל מי ששילם (בשם פרטי בלבד מטעמי פרטיות):

 

1. נועם - RC157580999HK

2. ניר - RC157581005HK

3. ליאור - RC157581019HK

4. אבי - RC157581022HK

5. אופיר - RC157581036HK

6. יוסי - RC157581040HK

7. עופר - RC157580968HK

8. עבדכם הנאמן - RC157580971HK

 

משום מה אני לא מופיע ברשימה?

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה היתרון של כרטיס זכרון במהירות גבוהה למצלמה הזו? האם כרטיס במהירות נמוכה ממנו לא מספיקה?

 

קצב העברת הנתונים למחשב

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

פורסם
לכל 8 החברים ששלמו - המוכר כבר שלח את המצלמה והיא בדרך אלינו!

בקשתי ממנו את מס' המעקב של כל חבילה של כל חבר למען הסדר הטוב.

 

אני מעריך שהיא תגיע בין שבועיים לשלושה, זה הטווח והיא מגיעה אלינו מהונג קונג.

 

אציין ליד כל שם של חבר פורום את מס' המעקב שלו. למי שהנושא חדש לו, יש להגיע לסניף הדואר עם ת"ז כאשר תקבלו פתק של

דואר רשום לתיבת הדואר שלכם.

לכל מי שעדיין לא שילם (נדמה לי שעוד 2 או 3 חברים) אנא עשו זאת בהקדם האפשרי בבקשה.

יש לציין שכאשר אתם בודקים (למי שמעוניין כמובן) באתר של דואר הונג קונג היכן החבילה נמצאת, השלב הסופי הוא שהיא נמצאת בארץ, כל מדינה והנוסח שלה.

להלן מספרי המעקב של כל מי ששילם (בשם פרטי בלבד מטעמי פרטיות):

 

1. נועם - RC157580999HK

2. ניר - RC157581005HK

3. ליאור - RC157581019HK

4. אבי - RC157581022HK

5. אופיר - RC157581036HK

6. יוסי - RC157581040HK

7. עופר - RC157580968HK

8. עבדכם הנאמן - RC157580971HK

 

האם ניתן להזמין סוללה מקורית עבור הDVR037 דרך אותו מוכר וכמה היא אמורה לעלות?

הסוללה שלי בקרוב תעבור לעולם הבא.

 

תודה

פורסם
הדיון הזה לא מוביל לשום מקום, אין לי אנדרויד, ולא יהיה לי בשנה הקרובה ולכן זה הפתרון שהוא הכי cost effective מבחינתי.

 

כמובן שאתה צודק שמבחינת נוחות עדיף משהו קבוע, מה גם שאתה צודק לגבי הזווית צפיה!

 

קצב העברת הנתונים למחשב

 

לא ממש חשוב,

מה שחשוב במהירות כרטיסי הזיכרון (ועל זה מוכנים לשלם יותר) זה שמהירות הכתיבה גבוה יותר.

 

במצלמת HD באם מקליטים וידאו שמקסימום גודלו = 2MB לשניה, אז זה מספיק להשתמש ב CLASS הנמוך.

פורסם

מה עם מספר מעקב עבורי?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
ליאור באיזה URL עושים שימוש כדי לעקוב אחרי החבילה?

 

 

בגלל שזה דואר רגיל/רשום, רוב הסיכויים שאין שום מעקב עליו.

 

אתה יכול לנסות לעקוב אחריו לפי:

 

אתר המוצא(הונגקונג):

http://www.hongkongpost.hk/eng/tracking/index.htm

 

אתר היעד(ישראל):

http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsearch?openform

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם

עוד עדכונים,

 

הנגלה השניה של המשלמים מעט באיחור נשלחה היום, להלן שמות החברים ומס' המעקב:

 

1. אלמוג - RC157581115HK

2. מור - RC157581138HK

3. דור - RC157581124HK

Twincharger Stratified Injection

פורסם
עוד עדכונים,

 

הנגלה השניה של המשלמים מעט באיחור נשלחה היום, להלן שמות החברים ומס' המעקב:

 

1. אלמוג - RC157581115HK

2. מור - RC157581138HK

3. דור - RC157581124HK

 

תודה ליאור.

 

בנוגע לאחריות - אם המצלמה מתקלקלת, עלינו לשלוח מהכספנו על משלוח חזרה?

פורסם

עידן, כבר חושב על תרחישי קיצון? עוד לא הגיעה המצלמה..

 

אני מניח שאם המוכר מתחייב להשיב את הכסף בחזרה תוך X ימים שהמצלמה כמובן מוחזרת באריזתה המקורית ולא נעשה בה

שימוש (לא מדבר על פעם אחת שהתרשמת והחלטת שלא בא לך אלא שימוש ממושך), אז הכמה שקלים / דולרים שיעלה לך לשלח

את החבילה אליו, אני לא מאמין שיעשה לך בעיות וגם יכסה את ההוצאה הזו.

 

אני בתור מוכר, כאשר יש לי לקוח לא מרוצה או יש בעיה כלשהי - אני סופג את השילוח עלי, כלומר אני אומר לקונה שישלם ולאחר

שהמוצר מגיע אלי, אני מחזיר לו החזר של דמי השילוח.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
עוד עדכונים,

 

הנגלה השניה של המשלמים מעט באיחור נשלחה היום, להלן שמות החברים ומס' המעקב:

 

1. אלמוג - RC157581115HK

2. מור - RC157581138HK

3. דור - RC157581124HK

תודה!

מצטער על האיחור הקטן, אני במילואים כרגע.

פורסם
לכל 8 החברים ששלמו - המוכר כבר שלח את המצלמה והיא בדרך אלינו!

בקשתי ממנו את מס' המעקב של כל חבילה של כל חבר למען הסדר הטוב.

 

אני מעריך שהיא תגיע בין שבועיים לשלושה, זה הטווח והיא מגיעה אלינו מהונג קונג.

 

אציין ליד כל שם של חבר פורום את מס' המעקב שלו. למי שהנושא חדש לו, יש להגיע לסניף הדואר עם ת"ז כאשר תקבלו פתק של

דואר רשום לתיבת הדואר שלכם.

לכל מי שעדיין לא שילם (נדמה לי שעוד 2 או 3 חברים) אנא עשו זאת בהקדם האפשרי בבקשה.

יש לציין שכאשר אתם בודקים (למי שמעוניין כמובן) באתר של דואר הונג קונג היכן החבילה נמצאת, השלב הסופי הוא שהיא נמצאת בארץ, כל מדינה והנוסח שלה.

להלן מספרי המעקב של כל מי ששילם (בשם פרטי בלבד מטעמי פרטיות):

 

1. נועם - RC157580999HK

2. ניר - RC157581005HK

3. ליאור - RC157581019HK

4. אבי - RC157581022HK

5. אופיר - RC157581036HK

6. יוסי - RC157581040HK

7. עופר - RC157580968HK

8. עבדכם הנאמן - RC157580971HK

 

תודה רבה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG


×
×
  • תוכן חדש...