Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המצלמה הזו מאכזבת אותי. אני מוכר אותה לחבר וקונה מצלמה חדשה.

היום בשעות הערב נהג אגד עם אוטובוס אקורדיון חסם אותי בפראות וכמעט התנגש בי ,

לאחר מכן פתח את הדלת שלו והחל לקלל קללות איומיות כמו אני אקבור

אותך, אני ארצח אותך. הפניתי את המצלמה כלפיו ואמרתי לו שיגיד שוב

את הדברים ושהוא מצולם, והוא המשיך וקילל וצרח והתחרפן לחלוטין.

 

 

הגעתי הביתה רק בשביל לגלות שאמנם האוטובוס נקלט, אבל קשה מאוד

לראות את המספר(גם של הקוו וגם של האוטובוס), וכשסובבתי את המצלמה

הכבל התנתק וקלט רק את תחילת הקללות שלו.

 

אבל הכי מכעיס, שלא הצלחתי לקלוט את מספר האוטובוס. מאוד מאוד

היתי רוצה להעביר את הסרטון לאגד. הנהג הזה מחורפן ומסוכן לחלוטין.

 

(עברתי על הסרטון 20 פעמים ועדיין לא הבנתי למה הוא התעצבן)

 

האם מדובר במצלמה שרכשנו מהבחור בeaby או במצלמה שאתה אחרת שנקנתה במקום אחר?

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

+1 ^, לפי דעתי מדובר ב DVR037 ולא 027 למרות ששוב ההבדלים לעניות דעתי לא כאאאלה משמעותיים, חברים קחו בחשבון אתם לא קונים פה מצלמת HD מטורפת, סה"כ 50 דולר על מצלמה סבירה שאמורה לספק לכם עוד הגנה מפני תקריות כאלה או אחרות, ובשבילי זה בדיוק מה שאני צריך, מי שמחפש לתעד באיכות מטורפת מוזמן לרכוש משהו בהתאם (תכינו גם את הארנק)

 

שבת שלום,

פורסם

טוב קיבלתי את המצלמה היום מהדואר אספתי אותה, ישר נסעתי לksp רכשתי כרטיס 32gb והתחלתי להקליט.

סה"כ האיכות מצויינת, גם בגשם אגב :) רואים מספרים ויש את ההטבעה של התאריך והשעה.. כל הקלטה של 15 דקות ברזולוציה הכי גבוהה (HD) שוקלת 765 מגה בערך זאת אומרת שעם הכרטיס של ה32 גיגה זה אמור להספיק לקצת מעבר ל10 שעות הקלטה.. הרבה מעבר למה שתצטרכו לדעתי.

 

ליאור תודה על הארגון שוב.

פורסם
זה עבד לכם עם כרטיס SDHC או שזה עובד רק עם SD? כי לא ממש מצאתי כרטיס SD "רגיל" עם נפח של מעל ל-2 ג"ב...

אתה צודק, כרטיסי SD סטנדרטיים ברובם נמכרו עד 2GB כאשר יש דגמים מעטים שנמכרו בנפח של 4GB.

אך המצלמה תומכת בSDHC, מה שאומר שניתן להתקין לה כרטיסים של עד 32GB.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הסיבה שחששתי היא כי כתוב בויקי:

 

host devices designed for SDSC do not recognize SDHC or SDXC memory cards, although some devices can do so through a firmware upgrade

 

כך שיש סיבה להניח שזה לא יעבוד. אבל אם אתם אומרים, אז סבבה, אני אשדרג.

 

למרות שתכל'ס, אם אני משתמש במצלמה רק למקרה ש- ולא בשביל לצפות בכל הנסיעה, אז מספיקות לי 40 הדקות האחרונות (מה שנכנס על 2 ג"ב), כי במקרה שיקרה משהו אני פשוט אפסיק לצלם לאחר מכן...

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

אני רוצה להבין דבר אחד:

 

אני פונה למי שקיבל כבר את המצלמה, הכניס את הכרטיס זיכרון - והכל עובד תקין.

 

האם כרטיס SDHC עובד שם בצורה טובה? האם כרטיס SD רגיל (לא SDHC) יעבוד גם כן?

 

אני רוצה לדעת כי עדיין לא קניתי, ואין לי מושג לאיזה כרטיס יש את התאימות הכי אופטימלית למצלמה.

 

תודה

Twincharger Stratified Injection

פורסם
זה מה שאני קניתי : http://ksp.co.il/?uin=15224 עובד.

אבי

כרטיס מצוין,

אני משתמש בו במצלמת רפלקס לצילומי רצף והוא מגיב מצוין.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
(עברתי על הסרטון 20 פעמים ועדיין לא הבנתי למה הוא התעצבן)

כי זה נהג אגד.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
אני רוצה להבין דבר אחד:

 

אני פונה למי שקיבל כבר את המצלמה, הכניס את הכרטיס זיכרון - והכל עובד תקין.

 

האם כרטיס SDHC עובד שם בצורה טובה? האם כרטיס SD רגיל (לא SDHC) יעבוד גם כן?

 

אני רוצה לדעת כי עדיין לא קניתי, ואין לי מושג לאיזה כרטיס יש את התאימות הכי אופטימלית למצלמה.

 

תודה

לי יש SD רגיל (2 ג"ב) והוא עובד סבבה.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה


×
×
  • תוכן חדש...