Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה פספוס, בדיוק נכנסתי בלילה לבור עמוק ששבר לי את הג'אנט (סדק רציני בג'אנט מגנזיום), אם הייתה כבר המצלמה אז הייתה לי הוכחה מצולמת שזה אכן קרה שם ושאני לא ממציא סתם בתביעה נגד העירייה. אז הנה עוד סיבה למה צריך מצלמה.

 

בכל מקרה, תזהרו בדרך ששת הימים 28 לכיוון מזרח ליד קניון איילון ברמת-גן, המשטרה הגיעה מייד לבדוק את הבור ששקע אבל העבירה את הטיפול לעיריית בני ברק ושם לא ממש יודעים שצריך לתת שירות לתושבים.

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לכל מי שפנה אלי באיחור ורוצה להזמין גם מצלמה - אנא השאירו לי בהודעה פרטית את כתובת הפייפל שלכם ואראה מה אוכל לעשות.

 

מישהו כבר קיבל את המצלמה? אני מניח שבמהלך שבוע הבא כבר אנשים יתחילו לקבל.

 

מישהו קנה כבר כרטיס זיכרון? ראיתי שההפרשים הם לא שמים וארץ לעומת חו"ל, למרות שאני עדיין חושב שאקנה דרך EBAY.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
לכל מי שפנה אלי באיחור ורוצה להזמין גם מצלמה - אנא השאירו לי בהודעה פרטית את כתובת הפייפל שלכם ואראה מה אוכל לעשות.

 

מישהו כבר קיבל את המצלמה? אני מניח שבמהלך שבוע הבא כבר אנשים יתחילו לקבל.

 

מישהו קנה כבר כרטיס זיכרון? ראיתי שההפרשים הם לא שמים וארץ לעומת חו"ל, למרות שאני עדיין חושב שאקנה דרך EBAY.

יש לי 3 כרטיסי זכרון של 16GB למצלמה, היות ואני לא מצלם עכשיו הרבה כל כך, אני חושב שאוכל לתרום כרטיס אחד לטובת המצלמה ברכב, וכאשר אצטרך את הכרטיס (כמו טיסה לחו"ל, שבמילא אף אחד לא ייסע ברכב) אני אקח אותו משם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בכל מקרה, תזהרו בדרך ששת הימים 28 לכיוון מזרח ליד קניון איילון ברמת-גן, המשטרה הגיעה מייד לבדוק את הבור ששקע אבל העבירה את הטיפול לעיריית בני ברק ושם לא ממש יודעים שצריך לתת שירות לתושבים.

 

הבור תוקן, אני נשארתי בלי ג'אנט ועם טסט בשבוע הבא

פורסם

קיבלתי את המצלמה היום! (ועוד מתנה מעיריית פתח תקווה - אפשר לקרוא באוף טופיק) בכל מקרה שמתי בינתיים כרטיס מהמצלמה של 8 גיגה נקווה שיספיק (מישהו יודע לכמה אמור להספיק?) בכל מקרה אני ארכיב כבר היום בערב ברכב וניראה!

 

שיחקתי קצת עם ההגדרות בינתיים השארתי את האיכות על הרזולוציה הכי גבוהה שם..

 

ליאור שתרצה לארגן רכישה המונית של SD32 gb תעדכן :)

פורסם
איזה פספוס, בדיוק נכנסתי בלילה לבור עמוק ששבר לי את הג'אנט (סדק רציני בג'אנט מגנזיום), אם הייתה כבר המצלמה אז הייתה לי הוכחה מצולמת שזה אכן קרה שם ושאני לא ממציא סתם בתביעה נגד העירייה. אז הנה עוד סיבה למה צריך מצלמה.

 

בכל מקרה, תזהרו בדרך ששת הימים 28 לכיוון מזרח ליד קניון איילון ברמת-גן, המשטרה הגיעה מייד לבדוק את הבור ששקע אבל העבירה את הטיפול לעיריית בני ברק ושם לא ממש יודעים שצריך לתת שירות לתושבים.

 

נכנסתי לאותו בור בדיוק כבר לפני שבוע!

מכעיס ביותר.

פורסם

המצלמה הזו מאכזבת אותי. אני מוכר אותה לחבר וקונה מצלמה חדשה.

היום בשעות הערב נהג אגד עם אוטובוס אקורדיון חסם אותי בפראות וכמעט התנגש בי ,

לאחר מכן פתח את הדלת שלו והחל לקלל קללות איומיות כמו אני אקבור

אותך, אני ארצח אותך. הפניתי את המצלמה כלפיו ואמרתי לו שיגיד שוב

את הדברים ושהוא מצולם, והוא המשיך וקילל וצרח והתחרפן לחלוטין.

 

 

הגעתי הביתה רק בשביל לגלות שאמנם האוטובוס נקלט, אבל קשה מאוד

לראות את המספר(גם של הקוו וגם של האוטובוס), וכשסובבתי את המצלמה

הכבל התנתק וקלט רק את תחילת הקללות שלו.

 

אבל הכי מכעיס, שלא הצלחתי לקלוט את מספר האוטובוס. מאוד מאוד

היתי רוצה להעביר את הסרטון לאגד. הנהג הזה מחורפן ומסוכן לחלוטין.

 

(עברתי על הסרטון 20 פעמים ועדיין לא הבנתי למה הוא התעצבן)

פורסם
^^

סתם מתוך סקרנות, יש מצב שתשתף אותנו במה שכן נקלט (מהתחלה עד הסוף)?

 

מאחר והאשמתי אותו פה בדברים קשים, והם מתועדים רק לאורך כמה שניות מבלי כל הסיפור

(כי כשסובבתי את המצלמה הכבל התנתק), מעדיף לא להעלות את הקטע כולו כי זה יהיה

"חצי סיפור". לא הוגן.

פורסם

אם אתה יכול לראות את מס' המכונה (רצף של שלוש או ארבע ספרות לבנות מוטבעות על המרכב מעל הגלגל הקדמי), אתה בכיף יכול לגשת עם הסרטון הזה לאגד, נצא גם מנק' הנחה שאת מס' הקו ניתן לראות בבירור ובשילוב התאריך, השעה והמיקום של הסרטון, לא יהיה יותר מדי מאתגר לעלות על הנהג שעשה את המסלול.

פורסם
אם אתה יכול לראות את מס' המכונה (רצף של שלוש או ארבע ספרות לבנות מוטבעות על המרכב מעל הגלגל הקדמי), אתה בכיף יכול לגשת עם הסרטון הזה לאגד, נצא גם מנק' הנחה שאת מס' הקו ניתן לראות בבירור ובשילוב התאריך, השעה והמיקום של הסרטון, לא יהיה יותר מדי מאתגר לעלות על הנהג שעשה את המסלול.

 

תודה

אנסה לעבוד על זה עם תוכנת עריכת וידאו שיודעת לעשות זום על חלקים מהתמונה.

פורסם
האם ניתן להזמין סוללה מקורית עבור הDVR037 דרך אותו מוכר וכמה היא אמורה לעלות?

הסוללה שלי בקרוב תעבור לעולם הבא.

 

תודה

 

יש לך פה בארץ:

 

http://www.auto365.co.il/cat-122-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA_%D7%AA%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%93_%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94_.aspx

נעשה ונצליח! בעזרת השם!


×
×
  • תוכן חדש...